נעדרים! עזרה!

נעדרים! עזרה!

כבר כמה פעמים רציתי לשאול כאן, לאן נעלם "איש היער"?! הוא נעלב כאן?! ולך, איש היער, אם אתה כאן ורק קורא את ההודעות, תעדכן אותנו! או שאתה בניק אחר?!
 
אופס´ שכחתי...

עוד אחד שהיה כאן "לכטיג", הבטחת שתחזור בניק אחר! אני מקוה שאתה בפורום!...
 
יש גם כמה אורחים

שמופיעים מידי פעם כמו הלובאויטשער (נו, מילא..) מוישי התותח (מוישי א?) ועוד כהנה שמידי 3-4 ימים נותנים אות חיים קלוש..
 
תקשיב!

אני התייחסתי בעקיפין לקושי לשרוד כאן, שזו תעודת עניות לפורום. חבל לי שאני צריך לכתוב זאת בריש-גלי, ושיהיה ברור אני לא מרמז למישהו ספציפי.
 
נראה לי

שהקושי לשרוד הוא בתוך ים השטויות שמטיילות כאן בפורום. ואריאלה- נקיון עושים בערב פסח, לא אחריו..
 

חנוך617

New member
כל אחד כאן

זורק כמה מילים בלי לפרש. תסבירו כדי שיידעו להפנים את הביקורת.
 
סה"כ מבקשים.

שתפסיק להעלות שטויות לפורום. כי זה גורם לברוח מפה. תודה.
 
ושאם אריאלה

היתה יודעת מה אתה עושה מאחורי הקלעים היית נחסם מזמן! אבל היא לא יודעת.
 
תודה רבה!

בתקוה שזה יסודר בעזרת כל חברי הפורום, אני מוכרח לומר שאני הרבה מאוד פעמים נמנע מלהגיב, אם זה יישמע בוטה, או מעליב! חברי הפורום צריכים לדעתי פחות להתעסק בפורום, חברי הפורום, טרולים וכדומה, אלא יותר להתעסק בנושאים המעניינים/המועילים בפורום. אני מקוה שאני לא נשמע "צדיק גדול" אלא באמת מתוך רצון להנות ולהנות (בפתח מתחת האות ה´)
 
תודה!

ולדעתי זו הרגשה פנימית של רוב גדול מחברי הפורום, תנו להנות ולחיות כאן! ושוב אני לא רומז נגד אף משתתף ספציפי!
 
אני כאן.

אבל לצערי הגלישה המעטה שלי בפורום לא הסבה לי את אותה תחושת הנאה שחשבתי וציפיתי שתהיה, חשדו אותי על דברים שאין בי, ועוד ניסו לכתוב עלי פרטים מזהים שכלל לא נכונים וזה די הוציא לי את החשק להיות פעיל בפורום, נדהמתי מרמת המוסריות הירודה אליה יכולים אנשים חרדים להתדרדר, לדעתי על חלק מחברי הפורום לעשות חשבון נפש בינם לבין עצמם האם הם מנסים ליישם את אותה מטרה רוחנית לשמה הם באו לעולם? והאם בצורת התנהלותם בפורום שזה אומר ירידות, קטילות, פגיעות, דקירות, כן כן, אפשר לדקור גם בכתיבה סלולרית, הם משרתים את המטרה לשמה הוקם פורום חרדים? האם אין במעשיהם משום חילול ה`? אני מאד מקוה שאותם חברים שיקרים מאד לליבי יתעשתו במהרה וישנו דרכיהם לתועלת הפורום, כי אני לא היחיד שמרגיש כך, לצערי ישנם עוד כמה חברים בפורום היקר שמרגישים כך ואני כותב את זה מידיעה! וסליחה אם פגעתי במישהו.
 
איש היער!

קראתי בזמנו את השרשור בו חשד בך אחד מחברי הפורום, ממש רציתי להתערב נגד החשדות, אבל לצערי העדפתי את דרכי שלא להתערב בשרשורים של פגיעות אישיות וכדומה, מסתבר שטעיתי, ולו רק להוכיח שזו דעת (טיפשות) יחיד, ולא דעת הכלל, בכל אופן אני באופן אישי אשמח אם תתן צ`אנס נוסף לחברי הפורום, תהיה בטוח שרובם משתתפים כדי להנות בדיוק כמוך, ולא לפגוע!
 
רק אציין...

הפניה לתת צ`אנס היא לכל משתתף שנפגע כאן בפורום, בואו ננסה, וזה אפשרי בהחלט, לתת הרגשה טובה להשתתף כאן, וזה יהיה הרווח של כווולם!
 
ירושלמי זה בכלל לא פשוט.

מפלס החשדנות והרוע עלה לשיאים בלתי נראים, יש גם הרבה דברים שאינם נראים לעין, אם אריאלה היתה יודעת מה מתרחש בפורום בין גולשים מסויימים כמה כמויות רדיפה אישית וקומבינות אז......
 
אריאלה יודעת את זה כבר

מכיוון שחוויתי את זה על בשרי ואני עדיין ממשיכה לחוות את זה.
 
תמיד היה ככה

הפורום הזה? או שהיו לו ימים טובים יותר? ושאלה לאריאלה, יש מה לעשות?
 
למעלה