תפריט
עמוד ראשי
פורומים
פוסטים
חיפוש
מה חדש
פוסטים חדשים
פוסטים חדשים לפרופיל
פעילות אחרונה
משתמשים
משתמשים מחוברים
הודעות פרופיל חדשות
חפש בהודעות פרופיל
בלוגים
המומחים
השקעות נדל"ן בארה"ב
ייפוי כוח מתמשך , צוואות, ירושות
גישור
דיני משפחה
טיפול CBT
רפואת חניכיים שתלים דנטליים
דיני עבודה
דרכון פורטוגלי
הורים למחוננים
אדריכלות
פורום מיסים
טיפולי פוריות
שמאות מקרקעין
הסרת שיער
מכשירי שמיעה
אזרחות אוסטרית
איך לבחור עגלה לתינוק?
התחבר
הירשם
מה חדש?
חיפוש
חיפוש
חפש בכותרות בלבד
By:
פוסטים
חיפוש
תפריט
התחבר
הירשם
Install the app
Install
פורומים
המומחים
רפואה
מכשירי שמיעה
נסיעה מרתק עולמי
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי
.
הגב לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="צלף" data-source="post: 82568321" data-attributes="member: 47927"><p>צריך שיהיה לך כרטיס הסבר</p><p></p><p>אולי כדאי שתארגן לך כרטיס מודפס וברור משהו כמו: <strong>אני חירש, אינני יכול לשמוע ולדבר אני מבקש לקרוא את השאלה ובבקשה להשיב לי בכתב.</strong> ותכתוב את השאלה מראש לנהג ותן לו פנקס ועט לנהג (או כל שומע אחר) לכתיבת התשובה. (ככה נהגתי בטיולים לאירופה כי אני לא שומע ולא מדבר טוב אנגלית). לגבי המצב - אני מבין שרצית למחות על היחס - זכותך המלאה למחות אבל הנהג לא היה הכתובת הנכונה - נהגים נמצאים הרבה בלחץ זמן של להספיק ובאת ברגע אחרון ודיברת איליו בשפה לא מובנת - כאשר יש את כל הנוסעים באוטובוס שבטח רוצים להספיק, אז אין להם את הזמן להבין אותך, זה מצב שהיה יכול להזמין הסתבכויות גדולות יותר. אני סבור שהארגון שמיצג חרשים אח"א (גם בקול יכול לעשות את זה) יארגן הידברות עם אגד לגבי תיקשורת עם חרשים במקרים כאלו שיהיה לכל נהגי אוטובוס גם מודעות לצרכי התקשורת של החרשים, וגם לוח כתיבה לתקשורת עם חרשים, אני לא מציע שהנהגים או קופאיות ילמדו שפת סימנים כי זה לא ראלי - צריך תמיד ללכת על התכלס. וחוץ מזה כאזרח אתה יכול להגיש תלונה לאגד במיכתב או במייל אני כבר הגשתי תלונה לאגד בעבר במיל (לא קשור לבעית שמיעה) יש באתר של אגד אפשרות למילים או כתובת לשליחת תלונות... ושיהיו לך חיים קלים...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="צלף, post: 82568321, member: 47927"] צריך שיהיה לך כרטיס הסבר אולי כדאי שתארגן לך כרטיס מודפס וברור משהו כמו: [B]אני חירש, אינני יכול לשמוע ולדבר אני מבקש לקרוא את השאלה ובבקשה להשיב לי בכתב.[/B] ותכתוב את השאלה מראש לנהג ותן לו פנקס ועט לנהג (או כל שומע אחר) לכתיבת התשובה. (ככה נהגתי בטיולים לאירופה כי אני לא שומע ולא מדבר טוב אנגלית). לגבי המצב - אני מבין שרצית למחות על היחס - זכותך המלאה למחות אבל הנהג לא היה הכתובת הנכונה - נהגים נמצאים הרבה בלחץ זמן של להספיק ובאת ברגע אחרון ודיברת איליו בשפה לא מובנת - כאשר יש את כל הנוסעים באוטובוס שבטח רוצים להספיק, אז אין להם את הזמן להבין אותך, זה מצב שהיה יכול להזמין הסתבכויות גדולות יותר. אני סבור שהארגון שמיצג חרשים אח"א (גם בקול יכול לעשות את זה) יארגן הידברות עם אגד לגבי תיקשורת עם חרשים במקרים כאלו שיהיה לכל נהגי אוטובוס גם מודעות לצרכי התקשורת של החרשים, וגם לוח כתיבה לתקשורת עם חרשים, אני לא מציע שהנהגים או קופאיות ילמדו שפת סימנים כי זה לא ראלי - צריך תמיד ללכת על התכלס. וחוץ מזה כאזרח אתה יכול להגיש תלונה לאגד במיכתב או במייל אני כבר הגשתי תלונה לאגד בעבר במיל (לא קשור לבעית שמיעה) יש באתר של אגד אפשרות למילים או כתובת לשליחת תלונות... ושיהיו לך חיים קלים... [/QUOTE]
שם
אימות
פרסם תגובה
פורומים
המומחים
רפואה
מכשירי שמיעה
נסיעה מרתק עולמי
צור קשר
תקנון הפורום
מדיניות פרטיות
עזרה
עמוד ראשי
עברית (he_IL)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd.
Forum software by XenForo
®
© 2010-2020 XenForo Ltd.
למעלה