נכון ש....לא
מי שמסיימת עם ``אם אתה מבין למה אני מתכוונת`` סימן שלא ממש ידעה איך להעביר את המסר (אם בכלל ידעה איזה מסר רצתה להעביר) ובכדי להתנער מחובת ההסבר המדויק היא משאירה זאת בידיי האדם שמולה. ומכאן, ש...מן הסתם, הוא יפרש זאת איך שנח לו. המשמעות לא השתנתה לא נמסר שום מסר למעט ``תבין איך שנח לך`` שרון לא מכוונת