ניקים ואנשים
היי לכם, הרבה זמן לא כתבתי פה, בעיקר בגלל שלא היה לי משהו חשוב לומר, ככל שאני מתקדם בעיסוקיי אמנויות הלחימה עם השנים, אני מרגיש שיש לי פחות לומר, השאלות חוזרות על עצמן, הדיונים חוזרים לעיתים על עצמם, אז כך לאט לאט הפכתי להיות קורא סמוי (מה גם שהאווירה קצת התעכרה דאז...)
אז מה פתאום יצרתי מהמחבוא ? ודווקא עכשיו?
תמיד אומרים על הפלטפורמה האינטרנטית כי היא מסוכנת, על ניקים וטרולים ועל אומץ תחת ניק עם מקלדת ביד, וכולנו רואים את זה כל הזמן.
לפעמים, רק לפעמים, יוצא לנו להכיר אנשים ולגלות שיש להם גם ניק שבמקרה ואתם מכירים אחד את השני על המקלדת.
אז השבוע פגשתי את "העוג"- ראשית כל אומר לא'(אני לא רוצה לעשות אאוטינג לא רצוי) כי הוא נתן את הניק המדוייק ביותר שהוא יכל לתת לתלמידו ה"עוגר".
ולך עוג- שמחתי להכיר אותך, נחמד לראות פרצוף מאחורי הניק, ולגלות שהוא אדם שאתה מכיר ואפילו נמצא איתו ב"עסקים"
וסוף העולם שמח לכולנו, הגיע כבר הפאקינג טיים
היי לכם, הרבה זמן לא כתבתי פה, בעיקר בגלל שלא היה לי משהו חשוב לומר, ככל שאני מתקדם בעיסוקיי אמנויות הלחימה עם השנים, אני מרגיש שיש לי פחות לומר, השאלות חוזרות על עצמן, הדיונים חוזרים לעיתים על עצמם, אז כך לאט לאט הפכתי להיות קורא סמוי (מה גם שהאווירה קצת התעכרה דאז...)
אז מה פתאום יצרתי מהמחבוא ? ודווקא עכשיו?
תמיד אומרים על הפלטפורמה האינטרנטית כי היא מסוכנת, על ניקים וטרולים ועל אומץ תחת ניק עם מקלדת ביד, וכולנו רואים את זה כל הזמן.
לפעמים, רק לפעמים, יוצא לנו להכיר אנשים ולגלות שיש להם גם ניק שבמקרה ואתם מכירים אחד את השני על המקלדת.
אז השבוע פגשתי את "העוג"- ראשית כל אומר לא'(אני לא רוצה לעשות אאוטינג לא רצוי) כי הוא נתן את הניק המדוייק ביותר שהוא יכל לתת לתלמידו ה"עוגר".
ולך עוג- שמחתי להכיר אותך, נחמד לראות פרצוף מאחורי הניק, ולגלות שהוא אדם שאתה מכיר ואפילו נמצא איתו ב"עסקים"
וסוף העולם שמח לכולנו, הגיע כבר הפאקינג טיים