ניצחון קטן לי

סופי1

New member
ניצחון קטן לי

הייתי אתמול במסיבת פיג´מות אצל חברה שלי בערב ראינו סרט ורוב הבנו הלכו לאכול בייגלה, צ´יפס, שתו מיצים והתפלו על הסופגניות רציתי לומר שאני לא אכלתי כ-ל-ו-ם לא הייתי רעבה פשוט חשבתי שבבוקר אני אשנא את עצמי ואני לא אוהבת בייגלה אז למה לאכול? הצלחתי קצת וביום ראשון אני הולכת לעוד מסיבת פיג´מות ושם תהיה םיצה והכול אז במקום שתי פרוסות םיצה כמו כולן, אני אוכל אחת ואני אוכל ארוחת ערב גדולה ובריאה לפני כדי שאני לא אהיה רעבה במסיבה אני מנסה לעבוד על עצמי קצת אני מבינה שרזה אני כבר לא אהיה אבל לא שמנה אני יכולה להיות נ.ב. מסיבות פיג´מה זה לא נורא כמו שכולם חושבים...
 

shiraz2

New member
סופייי..!!

כל הכבוד
אני ממש גאה בך
ואף אחד לא חושב שמסיבות פיג´מה זה נורא פשוט כל האוכל שאוכלים שם מזה משמין בדר"כ וזה מה שמבאס אותי בהם אבל לרוב אני לא שומרת ומרשה לעצמי לאכול שם..... (ואז יום למחרת תוקפים אותי ייסורי המצפון אז לא נורא......)
אז כל הכבוד סופי
בהמשך
אוהבת שירז
 

טטנוס

New member
../images/Emo41.gif כל הכבוד לך! בהחלט נצחון! ../images/Emo41.gif

סופי יקרה... כפי שאמרתי לך, אם רק תאמיני- תוכלי! ואכן...הצלחת לשלוט ביצרים שלך! אני ממש שמחה בשבילך! זהו הישג גדול, שיסלול לך את הדרך להצלחה. ומחר...אכן תאכלי משהו גדול, בריא ומשביע לפני מסיבת הפיג´מות, וכך לא תרגישי צורך לאכול המון ממתקים במסיבה! אבל משהו חשוב...אל תתני לעצמך לסבול במסיבה ולהיות רעבה. אולי תקזזי ארוחה אחת, נאמר...אחרוחת ערב או צהריים, וכך תוכלי להנות גם מהממתקים. כמובן, כל זאת עם הצבת הגבולות. בכל אופן- כל הכבוד לך! אני מאוד שמחה בשבילך וגאה בך! וכל הנותר לי הוא לאחל לך המון בהצלחה ושתמשיכי כך! כל יום הוא קרב קטן בפני עצמו! כל ניצחון קטן כזה, יביא אותך לנצחון גדול במערכה כולה!
שיהיה לך ערב טוב ונעים...
טטי...שדווקא אוהבת מאוד מסיבות פיג´מה!!!
 
ואוו, סופי!!!!!!!!!!!!!!!!

איזה יופי!!!!!!!!! זה נהדר!!!!!!!!!!!!!! אני ממש שמחה בשבילך, וגאה בך ו... רוצה שתדעי שזאת הדרך הנכונה!
תמשיכי ככה, והופ - את תראי איך תרזי, ובגדול!
רוצה לשלוח לך
ענקי, ואל תשכחי כמה אנחנו כאן תמיד נשמח לשמוע כאלו בשורות!!!
כולנו :)
 
למעלה