ניסיון ראשון בכתיבת ביקורת: לה שוק

דיווח שלישי באותו יום ....הרווח כולו שלנו :)

וד ביקורת על שירות גרוע במתחם...

חבל שהם לא מתעכבים על זה ומשקיעים...

המלצר שם לב ששפך לך רוטב על המנה?...הוא הגיב/התנצל?
 

rainbow25

New member
ככה זה כשביקורות מצטברות

האמת שיש לי עוד כמה מקומות שהייתי בהם בזמן האחרון ואני רוצה לכתוב עליהם... די מפתיע לגלות בכמה מקומות הייתי בזמן האחרון...

לדעתי המלצר לא ממש שם לב שהוא שפך רוטב על המנה (זה היה קצת והרוטב היה שקוף).

מה שכן, יש לומר לזכותם שלפחות השירות הגרוע היה די בחינניות לא מודעת לעצמה שלא גרמה לנו עוגמת נפש. מצד שני, יכול להיות שאם הייתי באה במצב רוח אחר הייתי פחות סלחנית.
 
כל ההתנהלות סביב היין הייתה מביכה אותי

נשמע נורא.
ובטח מרגיש קצת כמו בית ספר למלצרים (מאוד מאוד מתחילים)
האמת זה מזכיר לי מתקופת לימודי הבישול שלי בפריז שבאותו בית ספר שלמדתי היו גם תלמידי מלצרות (שם זה מקצוע רציני) ובמסעדה של הבית ספר גם כל המלצרים ונותני השירות היו תלמידים - חלקם ילדים בין 15-16. כשאכלתי שם אחרי סיום הלימודים הרגשנו שזה תלמידים כי היה טיפה מאולץ אבל הכל היה חייב להיות מושלם, מן הסתם, כי זה היה סוג של מבחן בשבילם. אבל בגלל שזה מסעדה של בית ספר, המחירים היו בהתאם והתמורה למחיר מאוד שווה :)
מה שמפריע לי בארץ זה שמקומות מרשים לעצמם להשתפשף על חשבוננו. המלצרים לא עברו הכשרה מספקת מראש אלא ישר נכנסו לעבודה, מה גם נשמע שבמטבח המצב דומה - עושים עלינו ניסיונות, וזה קורה בהרבה מסעדות. אם אתם בתקופת הרצה, הייתי שמחה לדעת על זה מראש כדי להחליט אם זה מתאים לי או לא, וכמובן לקבל הנחה בתשלום על כך (כמו שנהגו בטופולופומפו לתת 20% בתקופת ההרצה). אחרת, אני לא מבינה למה צריך להיות סלחנים לחובבניות על חשבוננו.
 

inבאלי

New member
תודה על הדיווח וברוכה הבאה

הדיווח שלך הגיע בתיזמון מעולה מבחינתי - שלחתי את הדיווח לחברים שהולכים הערב להצגה בבית לסין ושאלו אותי על מקום לאכול קליל באיזור.
 
למעלה