ובכן,
כבר בהודעה שבה ציינת שאתה מחפש אישה "ריחנית" היה לי חשד שנגיע לזה.
מכיוון שאני ממש עייפה, אני אצטט קטע קצר מאחד הטורים של עירית לינור ב"הארץ", אי שם בשנות ה-90:
"...והעניין עם הריחות. אצל הנשים, כמו כמעט כל דבר שקשור בהופעה, גם הריח הפך לסטייה: כל ריח הוא בסדר, בתנאי שהוא יצא ממעבדה. לאישה כבר מזמן אסור להריח כמו בן אדם, ואני לא מדברת על ריח זיעה בן יומיים אלא על סתם ריח של גוף, שהוא הריח הכי נעים. עכשיו יש גם בשמים לגברים וכך יכולה כל האנושות, זכרים ונקבות, להדיף ניחוחות של נוזל לניקוי חלונות שעולה מאה שקל למיליגרם."
אני מחבבת ריחות נעימים, קשה לי עם אנשים (נשים וגברים כאחד) שמריחים כל הזמן רק מריחות של בשמים.
אחרי מקלחת - שיהיה ריח נעים של סבון, ריח של גוף נקי. בשביל מה כל הכימיקלים האלה?
סבון, שמפו, מרכך ודאודורנט - במקרים ממש מיוחדים בושם עדין. אבל ממש עדין.
כבר בהודעה שבה ציינת שאתה מחפש אישה "ריחנית" היה לי חשד שנגיע לזה.
מכיוון שאני ממש עייפה, אני אצטט קטע קצר מאחד הטורים של עירית לינור ב"הארץ", אי שם בשנות ה-90:
"...והעניין עם הריחות. אצל הנשים, כמו כמעט כל דבר שקשור בהופעה, גם הריח הפך לסטייה: כל ריח הוא בסדר, בתנאי שהוא יצא ממעבדה. לאישה כבר מזמן אסור להריח כמו בן אדם, ואני לא מדברת על ריח זיעה בן יומיים אלא על סתם ריח של גוף, שהוא הריח הכי נעים. עכשיו יש גם בשמים לגברים וכך יכולה כל האנושות, זכרים ונקבות, להדיף ניחוחות של נוזל לניקוי חלונות שעולה מאה שקל למיליגרם."
אני מחבבת ריחות נעימים, קשה לי עם אנשים (נשים וגברים כאחד) שמריחים כל הזמן רק מריחות של בשמים.
אחרי מקלחת - שיהיה ריח נעים של סבון, ריח של גוף נקי. בשביל מה כל הכימיקלים האלה?
סבון, שמפו, מרכך ודאודורנט - במקרים ממש מיוחדים בושם עדין. אבל ממש עדין.