ניחוחות

dori78

New member
ובכן,

כבר בהודעה שבה ציינת שאתה מחפש אישה "ריחנית" היה לי חשד שנגיע לזה.

מכיוון שאני ממש עייפה, אני אצטט קטע קצר מאחד הטורים של עירית לינור ב"הארץ", אי שם בשנות ה-90:
"...והעניין עם הריחות. אצל הנשים, כמו כמעט כל דבר שקשור בהופעה, גם הריח הפך לסטייה: כל ריח הוא בסדר, בתנאי שהוא יצא ממעבדה. לאישה כבר מזמן אסור להריח כמו בן אדם, ואני לא מדברת על ריח זיעה בן יומיים אלא על סתם ריח של גוף, שהוא הריח הכי נעים. עכשיו יש גם בשמים לגברים וכך יכולה כל האנושות, זכרים ונקבות, להדיף ניחוחות של נוזל לניקוי חלונות שעולה מאה שקל למיליגרם."

אני מחבבת ריחות נעימים, קשה לי עם אנשים (נשים וגברים כאחד) שמריחים כל הזמן רק מריחות של בשמים.
אחרי מקלחת - שיהיה ריח נעים של סבון, ריח של גוף נקי. בשביל מה כל הכימיקלים האלה?
סבון, שמפו, מרכך ודאודורנט - במקרים ממש מיוחדים בושם עדין. אבל ממש עדין.
 

dori78

New member
סליחה טעות, בלבלתי אותך עם מישהו אחר

שגם בכינוי שלו שם ומספרים.
הוא זה שחיפש "ניחוח אישה" ולא אתה.
 

אסףג1981

New member
כבר ציינתי שפתחתי משתמש חדש באחת ההודעות

המשתמש הקודם שלי AsAf2810
אם התכוונת לכינוי הנ"ל, אז כן, זה אני.
עדיין, לא זכור לי שהשתמשתי במילה "ריחנית".
 

אסףג1981

New member
ההתנצלות התקבלה


 

אסףג1981

New member
יש מצב שאת מתבלבלת עם גולש אחר ?

כי לא זכור לי שהשתמשתי במילה "ריחנית".
אני מחפש אישה מטופחת, שבין היתר גם תריח טוב. זה כן.
 

dori78

New member
כפי שציינתי, אכן התבלבלתי.

זה נובע מעייפות קיצונית, אני ערה משש בבוקר (יש שיגידו שש בלילה).
עם הקוראים הסליחה.
 
למעלה