נטלי חיה בסרט רע.. :\ זה היה כל כך עצוב.. כל הבית שלה מלא ורדים, לכלבה שלה קוראים רוז ויש לה את הורד האחרון שהיא קיבלה בחדר.. היא חייבת להמשיך.. כמה אמיתי כבר תוכנית ריאליטי יכולה להיות עובדה שדפנה וגיא התחילו באמת לצאת רק אחרי התוכנית