נטלי חיה בסרט רע.. :\

lorats

New member
נטלי חיה בסרט רע.. :\

זה היה כל כך עצוב.. כל הבית שלה מלא ורדים, לכלבה שלה קוראים רוז ויש לה את הורד האחרון שהיא קיבלה בחדר.. היא חייבת להמשיך.. כמה אמיתי כבר תוכנית ריאליטי יכולה להיות עובדה שדפנה וגיא התחילו באמת לצאת רק אחרי התוכנית
 

foobar2

New member
כן, המודעות קצת הלכה שם לאיבוד...

אבל מי יודע, אולי היא רק מתאמנת לקראת "הרווקה"? ואחרי כל מה שרמזתי לך, את עדיין לא מאמינה שגיא ודפנה באמת התאהבו בתכנית?
 
למעלה