אוי באמת.
אל תמכור לי את הלוקשים האלה על משרד התחבורה. אם אגד באמת היו רוצים, היה להם 60 שנה להוריד למחירים נורמאלים. הם לא עשו את זה. ולמה? אני לא מאשים אותם. היה להם מונופול, היו אנשים שהיו חייבים לסוע עם אגד, לא היה רכבת, לא היה מוניות שירות. אז למה להוריד מחיר? אני רק אומר שזה מה שהיה. אני לא מדבר אם האוטובוס שמוכנס הוא חדש או ישן. אני אומר שהדגמים שהיו בשירות אגד הם נורא נורא ישנים. לילנד בשנות השמונים? זה אוטובוס שהמכלליםשלו מגיעים משנות השלושים. O405? עכשיו?? הוא נבנה בתחילת שנות השמונים. על דן במקרה הזה אני אפילו לא מדבר (SL זה פשוט בדיחה). בנוגע לחברות החדשות. יש ויש. קווים זה אולי מקרה יוצא דופן לחברה שלא עומדת בציפיות. מטרופולין בסדר גמור. גם נתיב אקספרס. גם קונקס אשדוד. וזה שהאוטובוס לא יצא מהמפעל אל הקו אלה היה בן שנתיים, זה לא מי יודע מה משנה ברכב בין עירוני. זה מאוד משנה ברכב עירוני וכאן קווים נפלו חזק.
אוי באמת.מחיר = משרד התחבורה, אוטובוסים
ישנים? אגד הכניס ומכניס כל שנה עשרות ומאות אוטובוסים חדשים במשך כל שנות הפעילות שלו. ברור שאי אפשר להחליף את כל האוטובוסים ביום אחד אבל לעומת זאת, החברות הפרטיות מכניסות אוטובוסים ישנים מהיום הראשון וזה המצב הלא בריא!
אל תמכור לי את הלוקשים האלה על משרד התחבורה. אם אגד באמת היו רוצים, היה להם 60 שנה להוריד למחירים נורמאלים. הם לא עשו את זה. ולמה? אני לא מאשים אותם. היה להם מונופול, היו אנשים שהיו חייבים לסוע עם אגד, לא היה רכבת, לא היה מוניות שירות. אז למה להוריד מחיר? אני רק אומר שזה מה שהיה. אני לא מדבר אם האוטובוס שמוכנס הוא חדש או ישן. אני אומר שהדגמים שהיו בשירות אגד הם נורא נורא ישנים. לילנד בשנות השמונים? זה אוטובוס שהמכלליםשלו מגיעים משנות השלושים. O405? עכשיו?? הוא נבנה בתחילת שנות השמונים. על דן במקרה הזה אני אפילו לא מדבר (SL זה פשוט בדיחה). בנוגע לחברות החדשות. יש ויש. קווים זה אולי מקרה יוצא דופן לחברה שלא עומדת בציפיות. מטרופולין בסדר גמור. גם נתיב אקספרס. גם קונקס אשדוד. וזה שהאוטובוס לא יצא מהמפעל אל הקו אלה היה בן שנתיים, זה לא מי יודע מה משנה ברכב בין עירוני. זה מאוד משנה ברכב עירוני וכאן קווים נפלו חזק.