אוהד אסטון
New member
זה לא מסביר את הסובסידיה...
כמו שאמרתי, וראה את הודעתי למטה ואת הדוגמה שהבאתי בה, הסובסידיה צריכה להיות לשם דבר ספיציפי ומוגדר, וצריכות להיות סיבות לכך. עוד דוגמה תהיה, הפעלת קווי רכבות בשעות מאוחרות בלילה, לקחת קו ספיציפי, לבדוק את עלויות ההפעלה שלו בלילה, ולתת סובסידיה בהתאם להפסדי החברה, בתנאי שהם קיימים, אם הקו יתגלה כרווחי - יש להספיק את הסובסידיה. מפה - אם לא יופעלו הקווים ע"י ההסכם שנחתם, ו/או הקווים ימצאו כרווחיים - הסובסידיה תצטרך להפסק. לעומת זאת, אם המדינה תיתן סובסידה לשיפור התדירויות ושעות הפעילות, יהיה פה בזבוז מיותר. לגבי מבקר המדינה, קשה לי להביע את כמה אני ועוד רבים אחרים לא מאמינים בו, ויש סיבות טובות מאוד והוכחות מאנשים רבים, שהגוף הזה מושחת בעצמו (בלשון המעטה). אני לא אכנס לזה פה בפורום. מה שאני בא להגיד, זה שאני אתה והנוסעים ברכבת, ולא גופים מושחתים, יצטרכו לבקר את זה, כלומר אם נחתם הסכם שיפעלו עוד שתי רכבות בקו ת"א - חיפה במשך הלילה, וזה לא קורה - אז פשוט זה ברור שהחוזה שנחתם והסובסידיה שווים ל____(השלם בעצמך). כך שניתן לבקר את ההסכם הזה, לעומת "מנגנוני התייעלות" (וסלח לי על הזלזול), שעדיין איני מבין לשם מה הם צריכים סובסידיה בשביל זה.
זה לא מסביר את הסובסידיה...אתה לא טועה
רכבת ישראל לא פועלת באופן כלכלי ויעיל במיוחד, ואת המצב הזה בדיוק ההסכם הזה (ופעולות נוספות) מנסה לשנות. מנגנוני התייעלות? מה הבעיה בדיוק? יש חברות שזו המומחיות שלהן, וכדי לאכוף את זה יש מבקר מדינה ויש לא מעט אמצעים אחרים.
כמו שאמרתי, וראה את הודעתי למטה ואת הדוגמה שהבאתי בה, הסובסידיה צריכה להיות לשם דבר ספיציפי ומוגדר, וצריכות להיות סיבות לכך. עוד דוגמה תהיה, הפעלת קווי רכבות בשעות מאוחרות בלילה, לקחת קו ספיציפי, לבדוק את עלויות ההפעלה שלו בלילה, ולתת סובסידיה בהתאם להפסדי החברה, בתנאי שהם קיימים, אם הקו יתגלה כרווחי - יש להספיק את הסובסידיה. מפה - אם לא יופעלו הקווים ע"י ההסכם שנחתם, ו/או הקווים ימצאו כרווחיים - הסובסידיה תצטרך להפסק. לעומת זאת, אם המדינה תיתן סובסידה לשיפור התדירויות ושעות הפעילות, יהיה פה בזבוז מיותר. לגבי מבקר המדינה, קשה לי להביע את כמה אני ועוד רבים אחרים לא מאמינים בו, ויש סיבות טובות מאוד והוכחות מאנשים רבים, שהגוף הזה מושחת בעצמו (בלשון המעטה). אני לא אכנס לזה פה בפורום. מה שאני בא להגיד, זה שאני אתה והנוסעים ברכבת, ולא גופים מושחתים, יצטרכו לבקר את זה, כלומר אם נחתם הסכם שיפעלו עוד שתי רכבות בקו ת"א - חיפה במשך הלילה, וזה לא קורה - אז פשוט זה ברור שהחוזה שנחתם והסובסידיה שווים ל____(השלם בעצמך). כך שניתן לבקר את ההסכם הזה, לעומת "מנגנוני התייעלות" (וסלח לי על הזלזול), שעדיין איני מבין לשם מה הם צריכים סובסידיה בשביל זה.