נחשו מי!

תשובות לגבי עודד

עודד הוא הגאווה הישראלית שלנו בהוליווד, הוא שיחק במומיה 1\2 ובג´יגולו מת מצחו´! הוא התקשה להתקבל לתפקידים בחו´ל משום שטענו שהוא יכול לשחק רק טרוריסט ערבי!!!
חולת נפש
 
אני יודעת ש...

הוא אוהב אוכל סיני ושהוא צימחוני, אבל לפעמים הוא אוכל דגים ותרנגולות... ושהוא שיחק בפורסט גאמפ, אינטלגנציה מלאכותית, החוש השישי ולהעביר את זה הלאה... בקשר לפחדים אין לי מושג....
חולת נפש
 

גונידפ

New member
טוב אז הנה התשובות:

התוכנית האהובה על היילי ג´ואל אוסמנט זה "רחוב סומסום" (הוא אוהב את הסידרה הזו מגיל 3). הוא הכי מפחד מרוחות מתים (הרעיון המצמרר ב"החוש השישי" שמהפחד ממנו לא נפטר עד היום). פעם ליום הולדתו ה-12 של היילי אבא שלו צבע את פניו באיפור כבד שהיילי לא יזהה אותו, לקח צבע מיוחד אדום וצבע איתו מצחית מפניו עד שנראה כמו אחד מהמתים ב"החוש השישי". כשהארי רחץ את ידיו לבוא לאכול; אביו רץ ברעש מאחוריו וצבע הדם נוזל על כל פניו! היילי הזדעזע וכמעט התעלף! הוא חשב שהוא ראה מישהו מת מהלך וצרח עד שכל הבניין שמע! היילי אמר שזה מתנת יום-ההולדת הנוראה והזוועתית ביותר שקיבל אי-פעם ליום-הולדתו! למרות הפחד שלו ממתים; הוא חושב ש"החוש השישי" זה סתם סרט אימה דימיוני ומטופש על ילד "פריק" שרואה מתים..! ברוס וויליס ומאט דיימון; שהם השחקנים שהיילי מעריץ, באו ליום הולדתו ה-13 שהתקיימה ב-10.4.2001 .... הוא נולד בלוס אנג´לס שבקליפורניה!
 

גונידפ

New member
אה וואלה שכחתי

ב"תעביר את זה הלאה" שיחק את רוטוור, ב"החוש השישי" שיחק את קול סיר ה"פריק", ב"פורסט גאמפ" שיחק את פורסט גאמפ הקטנצ´יק. את צודקת המאכל האהוב עליו זה אוכל סיני והוא צימחוני...! הוא לא אוכל דגים!!!!!!! הוא אמר בראיון בטקס ה-MTV לפרסי הקולנוע שאם רוצים להגעיל אותו שיראו לו דג קפוא!
 

Nebelis

New member
תגידו מה קרה לכם?

באמת? אתם לא חושבים שכל השרשרת הזאת מתאימה בפורום הוליווד? למי איכפת מהרכיליות האלה על שחקנים? אני באתי לפה לדבר על סרטים ועל קולנוע... אז נכון שיש קשר ביניהם אבל לקרוא שרשרת עמקית שמדברת על מה שחקנים מפחדים נשמע לי בזבוז. החידות עם התמונות היו דווקא מוצלחות כי זה נתן לאנשים לחשוב על סרטים אבל בחיית! ולסיום אני מקווה שהתגובה הזאת לא יצאה יותר מידי "קשה" שאף אחד לא יקח את זה אישית בבקשה. רק לתשומת לבכם.
 

חולוני

New member
באמת, די.

התמונות זה באמת נחמד, אבל כל חידות הרכילויות האלו ממש לא קשורות. למי איכפת באיזה גיל דרו ברימור עישנה חשיש, או איפה קיאנו ריבס נולד. מצידי שיקראו לו קיאנוס בולדוג ז´אן ז´אק מוחמד ריבסאנה, ושיוולד בזמביה או מוזמביק, העיקר זה אם הוא שחקן טוב, ואיך הסרטים שלו, טובים או גרועים. אז בבקשה להפסיק. תודה.
 
למעלה