כל מילה זהב , חיים
ואני עוד זכיתי לשמוע תקיעת שופר של הרב לוי יצחק זצ"ל בקיבוץ בירושלים בראש השנה. עד לפני ארבעים שנה היו בחסידות הזאת מתי מעט, והיו מעט מאוד אנשים שחרפו את נפשם ממש כדי להגיע אל מעבר למסך הברזל כדי להשתטח על הציון של רבי נחמן באומן. אחר כך הגיעו האודסר, שסבל מהזיות ר"ל, המהרש"א, הרב ברלנד והרב שלום הארוש, בעל תשובה בעצמו. אבל אי אפשר בשום אופן לזלזל בהם. הם החזירו בתשובה המונים והקימו מוסדות רבים. יש לי עוד הרבה מה לכתוב, אבל צריכה ללכת.