|נורAdh נכנסתי הביתה, הטלויזיה היתה

|נורAdh נכנסתי הביתה, הטלויזיה היתה

דלוקה וכשהסתכלתי עליה והתמונה שראיתי - נחש בא בחשאי אל עקבה של אישה ו זה כמו אישור למה שדיברנו בהתחלה. באותו יום שהתחלנו לתקשר הגיע אלי ילד שסיפר לי שבחלומו באו אליו 2 נחשים אחד קטן והשני גדול שהכיש אותו בזרוע. ( יש לזה פירוש ). היום עבר לידי אדם שעל צווארו כרוך נחש. סתם החיים נותנים את הסימנים שלהם. הגיע הזמן לוותר על הספקנות. אחד הדברים הקשורים ברפואה באופן ישיר היא היכולת להרפות גם אצל המתרפא וגם אצל המרפא.
 
רגע, חלמתי על נחש בבית של דודה

שלי אבל כשראיתי אותו הוא ניראה יותר כמו כלב למרות שהיה לי ברור שזהו נחש. מה זה אומר עלי?
 
שלום לך עוד שרון, אני זוכר אותך

מפורום אחר, ואני אוהב את הכינוי שלך. ברוכה הבאה. דרך אגב מה פרוש עוד שרון, זה מעניין נורא. עכשיו, בנוגע לנחשים כלבים ודודות - היה טוב יותר לו סיפרת את השתלשלות המאורעות בחלום. התנועה שלו מאוד חשובה לצורך ההבנה. כרגע סיפרת רק על הדמויות שהופיעו. באופן כללי אני יכול לומר שהרעיון המרכזי בחלומך הוא דילמת הספק והאמונה. הכלב = כולו לב, קול הלב, האמונה, אמון מוחלט. הכלב מקריב את עצמו למען אדונו ולמעשה הופך לבנו או בין לוויתו הקרוב ביותר. כלב ישאר נאמן אפילו אם אדונו יכה בו, ויאהב אותו ללא תנאי. הלוואי ונלמד מהכלב את הצד שזה של הנאמנות. הוא ילך אחרי אדונו כמו ילד קטן המחזיק בידו של אביו. הוא לא שואל שאלות, הוא איתו ! הנחש = הצד ההפוך לגמרי. הנחש (? ) מסמל את הספק את הכחש, את העקמומיות, החשדנות, חוסר אמונה וכו'. למעשה נכון יותר לקרוא לנחש = נע חש. כלומר חש ( טועם את מולקולות האויר בעזרת הלשון ) תוך כדי תנועה. עם זאת לנע חש יש מקום של כבוד בקרב המיתוסים ודמות הטוטם של שבטים שונים. הדודה = מייצגת את השדיים ( דדיים ). השדים מייצגים את האמא, האמא מייצגת את הביטחון, האדמה, האמונה, אמן ! יש אוכל, יש חיים. הבית = בא את/ה. מקום בחיים, מקום שאפשר לבוא אליו ולמצוא את הבטחון. יתכן שאת חיה בתחושה של רעב או חוסר כלשהו ( בטחון וכו' ), ואת שואלת את עצמך איזו דרך תעזור לך למלא את החוסר הזה. האם בדרך של התכחשות לעצמך ולמהותך או שמה להתגבר ולאזור אומץ להשאר נאמנה לעצמך ולדרכך בתקווה שמשהו ישתנה מתי שהוא לטובה. זהו אני חושב. אני מקווה שנגעתי במשהו נכון. חזרי אלי. אלישוע.
 
רגע, קצת התבלבלתי, תן לי ליקרוא

שוב ולחזור עם הסברים לפיענוח שלך... ובעניין השירים- שירי הם שירים כתובים למעט שיר אחד שהולחן ע"י מישהי אחרת והיא גם שרה אותו בדיסק.
 
אז ככה-

בעניין האמא, אז אני ואמא שלי לא מדברות כבר שלוש שנים (מיוזמתי). אני נאמנה למהותי ולאני הפנימי שלי. אני נמצאת כבר זמן מה בפרשת דרכים מבחינה מיקצועית אבל עכשיו זה "נעצר" בעיקבות הלידה. השתלשלות האירועים בחלום הייתה כזו- היינו במיטבח של דודתי בדירה שהיא עומדת לימכור. היא הזיזה את התנור ואמרה שהיא רואה נחש שאכל זבובים, כשהוציאה את התנור ממקומו הנע חש יצא ואני ניבהלתי כי חששתי שיעשה משהו רע לתינוק שלי. ואז כשאריתי אותו הוא ניראה כמו כלב ובכל זאת יצאתי מהמיטבח עם חשש. ולמה עוד שרון? כי רציתי מהר להיצטרף לפורומים בתפוז והייתה כבר שרון אז הנה אני עוד שרון. ולאחר קריאה בפורום חשבתי עם עצמי מדוע בחרתי בשם הזה דווקא ויש לי איזו תובנה (שאולי פירשתי ככה כי אני מכירה את עצמי ואולי בעצם התת מודע שלי הוא שהכתיב לי את המילה "עוד"כשבחרתי את השם).
 
מזל טוב על הלידה../images/Emo95.gif

אם כך לא סתם עלתה המילה "אמא".משהו בך החליט, לגמול, להגמל. דודה = דידוי = לדדות, לכאן או לשם, להתנודד = להתלבט = פרשת דרכים. את חצויה בין הרצון לצאת ולהמשיך את חייך - הקריירה המקצועית, לבין להשאר עם התינוק. המטבח זה המקום בנפש בו הדברים מתארגנים לקראת ההתבשלות, מתבשלים, והתנור זה הישום ( להכניס לתנור ). הנחש מפוצל במהותו, הוא מלמד על חיציון, הלשון חצויה, גופו נע חלק לכאן חלק לשם, אברי המין שלו כפולים והוא עומד בין הזכר והנקבה ( אדם וחווה ), האנרגיה הזכרית = קריירה, מקצוע.. האנרגיה הנקבית = בית, ילדים מטבח, תנור. האם להשאר נאמנה ( כלבה מניקה את גורה ), או לוותר ולנוע אל האמיציות המקצועיות שלי ( נחש = השכל, האמביציות ). הזבובים מציינים את המחשבות הטורדות את מנוחתך ואת התלבטויותייך, הלב ( הכלבה ) רוצה עוד, אבל השכל ( הנחש ) מסדר לך את העיניינים. את מנסה לפתור את הדילמה באמצעים שכליים ועל חשבון הלב. טוב במצבך באמת לא תזיק עוד שרון אחת. אחת בעבודה והשניה בבית. אני מקווה שכתבתי לעינין. אלישוע. נ.ב אם תקלעי למצוקה, ואני מקווה שלא, אז תרופה הומיאופתית שמתאימה לסיטואציה יכולה לעשות יותר מפלאים. יש לי כיוון לגבייך. אני רואה ברכה גדולה בעובדה שתינוק עלה לאויר אצלנו בפורום. גם הפורום שלנו תינוק.
 
קלעת בול !!! ואת תינוקי היקר כבר

הבאתי לכאן בשאלה קודמת. בל נישכח את הבת שלי שגם לה מקום חשוב מאוד. החשיבה שלי לגבי עוד שרון- כמו שאמרתי לך שכשחשבתי ניתחתי את המשמעות ואולי נתתי פירוש כי אני מכירה את עצמי, הוא שאני אחת מתוך קבוצה או עוד אנשים. אנני עושה דברים לבדי- אני עם בוס בעבודה, עם בעל בחיי הזוגיים,אני טובה מאוד בעבודת צוות, אין לי אומץ ליפתוח עסק אלא אני מחפשת שותף/שותפה, את השיר שלי הלחינה אחת וביחד יצרנו אותו וכדומה- הדוגמאות רבות. מה דעתך?
 
אהלן. מה קמת להניק ?../images/Emo42.gif

זה ברור שאת חיה בקבוצה. ואת ביתך כמובן שלא נשכח. אחלה עכשיו יש לנו משפחה. איך קוראים לשיר. אולי תכתבי לנו אותו. הרי בסופו של דבר כולנו ילדים. חזרי אלינו. אלישוע.
 
אני לא מניקה כי אדוארד נולד עם

לשון מחוברת ולא יכל לינוק. והנה השיר- לילה טוב לילה טוב ילד שלי מחר אתה חוגג ואני עומדת לידך וליבי מאושר מתמוגג כל מה שאני מבקשת כאן לידך בשקט הוא עולם ומלואו עבורך ביום הולדתך חלליות ובלונים עוגות וליצנים צחוק בקול פעמונים שירה ורננים. לילה טוב בן שלי אתה הוא העולם שלי. השיר ניכתב לפני כשנה וחצי כברכה לבן של חברה שחגג יום נולדת חמש. בדיסק המילים מעט שונות. אולי פעם אעביר שירים שניכתבו אישית לילדיי.
 
../images/Emo112.gif../images/Emo168.gif|../images/Emo151.gif../images/Emo6.gif../images/Emo65.gif../images/Emo29.gif

מענין שאתמול כתבתי לך בין השאר על לשונות, מפוצלים וכו'. מי יתן והוא יהיה לשליח שישא בשורות טובות בפיו. חזרי עוד. ברכות ושפע מכל טוב. אלישוע.
 
למעלה