מישהו ראה את נוסבאום באקזיט? הוא מיחזר בדיחות מהאקדמיה ומההופעות שלו בטירוף! ראיתי אותו בשבוע שעבר והוא היה נורא מצחיק והפעם התאכזבתי... תביאו את שבלול וטבלול!
ראיתי אותו באקזיט ואם לא ראית מההתחלה אז הוא סיפר את הבדיחה עם הסוס- "עם משהו לא בא פתאום זה סוס, ואם כבר, אז למה שלא תזוז?..." נשמע מוכר? והיו עןד בדיחות שהוא סיפר בהופעה בערוץ 2 שאני לא זוכרת עכשיו... מישהו זוכר?