נוסבאום

סי15

New member
נוסבאום

מישהו ראה את נוסבאום באקזיט? הוא מיחזר בדיחות מהאקדמיה ומההופעות שלו בטירוף! ראיתי אותו בשבוע שעבר והוא היה נורא מצחיק והפעם התאכזבתי... תביאו את שבלול וטבלול!
 

m a z i ohayon

New member
תגובה....+שאלה

קודם כל ראיתי, מצויין כרגיל. ראיתי 95% אחוז פיספסתי את ההתחלה, למה מיחזר? איזה בדיחות הוא מיחזר?? ואיפה ראית אותו
 

gilmorefreak

New member
../images/Emo26.gif

לפי מה שהבנתי..היא ראתה אותו באקזיט..כאילו..גם שבוע שעבר.. השבוע פעם ראשונה שראיתי אותו
וכן..אמממ...ידעתי שהבדיחות מוכרות לי..
ואוו אני לא מצליחה להזכר עכשיו...
 

סי15

New member
תשובה...

ראיתי אותו באקזיט ואם לא ראית מההתחלה אז הוא סיפר את הבדיחה עם הסוס- "עם משהו לא בא פתאום זה סוס, ואם כבר, אז למה שלא תזוז?..." נשמע מוכר? והיו עןד בדיחות שהוא סיפר בהופעה בערוץ 2 שאני לא זוכרת עכשיו... מישהו זוכר?
 
למעלה