נוגע ללב

galim29

New member
../images/Emo208.gif../images/Emo208.gif../images/Emo208.gif../images/Emo208.gif

חשוב..
 
עצוב וקשה

שונאת לתרום דרך מחשב או טלפון....אני אגיע לבנק. בריאות ובהצלחה בטיפולים... אני לא מבינה איך אין מימון לכאלה מקרים דרך הקופה......משרד הבריאות .....ממש מרתיח
 

lee E

New member
נורא.

נתקלתי בסיפור שלו, לפני כמה חודשים, באחד הפורומים של חו"ל. הרגשתי קירבה כי הוא טופל באותו בית חולים בו נותחתי..הצטרפות מקרים.
 

sheronher

New member
היתה תקלה

ונתנו אתמול מס' טלפון לא נכון לשליחת SMSים - תתרמו דרך חשבון הבנק חשוב ביותר
 

galim29

New member
../images/Emo10.gifאוי

אני סימסתי אתמול מהטלפון דרך הלינק לאתר שלהם. זה לא טוב?
 
למעלה