נוגע ללב http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=2501581
G galim29 New member 9/12/08 #4 ../images/Emo208.gif../images/Emo208.gif../images/Emo208.gif../images/Emo208.gif חשוב..
ז זק המקורית New member 9/12/08 #5 עצוב וקשה שונאת לתרום דרך מחשב או טלפון....אני אגיע לבנק. בריאות ובהצלחה בטיפולים... אני לא מבינה איך אין מימון לכאלה מקרים דרך הקופה......משרד הבריאות .....ממש מרתיח
עצוב וקשה שונאת לתרום דרך מחשב או טלפון....אני אגיע לבנק. בריאות ובהצלחה בטיפולים... אני לא מבינה איך אין מימון לכאלה מקרים דרך הקופה......משרד הבריאות .....ממש מרתיח
L lee E New member 9/12/08 #6 נורא. נתקלתי בסיפור שלו, לפני כמה חודשים, באחד הפורומים של חו"ל. הרגשתי קירבה כי הוא טופל באותו בית חולים בו נותחתי..הצטרפות מקרים.
נורא. נתקלתי בסיפור שלו, לפני כמה חודשים, באחד הפורומים של חו"ל. הרגשתי קירבה כי הוא טופל באותו בית חולים בו נותחתי..הצטרפות מקרים.
S sheronher New member 10/12/08 #8 היתה תקלה ונתנו אתמול מס' טלפון לא נכון לשליחת SMSים - תתרמו דרך חשבון הבנק חשוב ביותר
G galim29 New member 10/12/08 #9 ../images/Emo10.gifאוי אני סימסתי אתמול מהטלפון דרך הלינק לאתר שלהם. זה לא טוב?