נואשת....
טוב אז זה יהיה קשה כי אני לא זוכרת את המילים אבל זה שיר ישן ומעולה אם מישהו מזהה, בבקשהההההההה, אני מחפשת שעות!!!!! אני חושבת שהזמר אומר שם "i´m changing" וגם"cha cha cha cha changing....cha cha changing"(או changes????) והפזמון"(all ny sorrows(all my sorrows....בלה בלה בלה....take me back to my.....בלה בלה בלה" מישהו מזהה?????? בבקשה?????
טוב אז זה יהיה קשה כי אני לא זוכרת את המילים אבל זה שיר ישן ומעולה אם מישהו מזהה, בבקשהההההההה, אני מחפשת שעות!!!!! אני חושבת שהזמר אומר שם "i´m changing" וגם"cha cha cha cha changing....cha cha changing"(או changes????) והפזמון"(all ny sorrows(all my sorrows....בלה בלה בלה....take me back to my.....בלה בלה בלה" מישהו מזהה?????? בבקשה?????