נהי ומלכהלה שאלה לי אליכם

Maladict

New member
נהי ומלכהלה שאלה לי אליכם

למה אתם מדברים רק על ההחזרה של העובדים הזרים לארצם ולא על התנאים שבו משכנים אותם הקבלנים פה בארץ? 20 אנשים בקרוואן ללא חשמל ללא מים זורמים וללא שום טיפול רפואי וכל זאת בתמורת למשכורת רעב? האם זה כי זה יותר ק לדבר נגד הממשלה ולא על הקבלנים, המלונאים והחקלאים שמשלמים על כל הבאז התקשורתי ואני לא אתפלא עם גם המימין לעמותה שלכם מגיע בעיקרו מהם. להזכירכם -נאמר כבר שלנהי יש אינטרס כלכלי בעובדים זרים, העמותה משלמת לו משכורת.
 

איילת1974

New member
אינטרס כלכלי?

כמה כבר מרוויח/ה עובד/ת עמותה? 5000 ש"ח? האינטרס הכלכלי העיקרי הוא של קבלני כ"א, שמקבלים תשלום על כל אדם חדש שהם מביאים. על כל עובד זר שמגורש עם משפחתו הם מביאים עובד זר אחר שעליו שוב קבלני העובדים מרוויחים כסף. אין לי ספק שהם חלק מהלובי המרכזי של סילוק העובדים הזרים כדי להביא במקונמם עוד ועוד חדשים.
 
אנחנו?

זה הגולשים שמדברים על זה. אנחנו, מצידנו, מברכים כל נושא שעולה בהקשר הזה והעמותה פועלת רבות למען שיפור תנאיהם של מהגרי עבודה בארץ.
 

Maladict

New member
אתם מנהלי הפורום אז אתם אמורים לעלות

את הנושאים עד עכשיו כל שירשור שהתחיל מכם היה קשור בהחזרת העובדים הזרים לארצם. למה לא לפתוח שירשור שבועי שבו יוכלו הגולשים לכתוב איפה הם ראו שלילת זכויות בסיסיות מעובדים זרים.
 

Maladict

New member
זה לא פורום לסיוע לעובדים זרים?

הנהלת הפורום שיש לה את הקשרים הנכונים אמורה לפנות למשטרה או לכל גורם אחר המתאים. הרי הקבלן/חקלאי/מלונאי עובר בפירוש על החוק.
 
למעלה