נגרר קל לאופנוע אחד

soul rider

New member
נגרר קל לאופנוע אחד

בקרוב אני מתכוון לייצר לעצמי נגרר לאופנוע אחד. המשקל של הנגרר יהיה בערך 40 ק"ג.
המחיר בערך 3000 ש"ח. הנגרר ייוצר אצל יצרן נגררים ולכן יהיה כמובן עם אביזרי רישוי ורישוי.
מצורפות תמונות של התכנון.
אם יש עוד מעוניינים, אשמח שתצרו קשר, ככל שנייצר יותר אוכל להוריד את המחיר.
 

TheMadHatter

New member
למה זה טוב?

זה לא משמעותית זול.

מה הרוחב של כזאת עגלה?
יהיה יציב בפניות?

למה לא לבנות כבר מתאים לשני אופנועים?
 

yoe66

New member
אני מניח שהמשקל משחק תפקיד

תאורטית ניתן לגרירה על ידי כמעט כל רכב
 
אם המשקל משחק תפקיד ?

קח נגרר אלומיניום ,רצפת עץ ימי ,רוחב של 2 אופנועים ,אפילו אחד עם פנים קדימה ,השני הפוך כדי לחסוך ברוחב ויש לך נגרר צר וקל.

זה נגרר אנטי חברתי ,אם יש לך נגרר כזה ,אין מצב שאתה חופר אחרי רכיבה עם החברים שאתה אוסף ...ואם אתה מנקר אחרי רכיבה ארוכה (כמוני למשל) אז הפתרון היחיד זה לישון באיזה YELLOW או לשיר בקולי קולות בדרך...

ואגב ,אם כבר נגרר קל לאופנוע יחיד - קנה נגרר לאופנוע ים ותתקין מסילה באמצע .
 

soul rider

New member
יש די הרבה מקרים

שאני מצטרף לחברים לבדי, בלי להביא עוד רוכבים, אז האנטי חברתיות מנוטרלת מראש.
הנגררים של האופנועי ים גבוהים מדי ואחרי שתעשה להם את ההתאמות תקבל בערך אותו דבר.
והמסילה אצלי תהיה מאלומיניום, גם משיקולי חוזק.
 

a c t i v e X

New member
לרוב הנגררים לאופנוע ים רשום ברשיון

גרור לסירה
אופנוע זה לא סירה, אפילו אלה שהיו במרוץ ג'וליס 2008 (מקסימום צוללת)
 
רשמת על המרוץ בג'וליס שורה אחרי טבי

בשביל לדרוך לו על היבלות בכוונה או שזה בטעות?

לא שאני רוצה לסכסך חלילה אבל: טבי, לא הייתי מוותר!

 

a c t i v e X

New member
מה אתה אומר פה?

שהוא ריתך רלסים בלי לשנות את הרשיון או שברשיון שלו היה רשום מראש גרור ספורט (נדיר אבל קיים, לגוטמן יש כזו, היתה בשותפות עם yoe66)
מה "לא ממש נכון"?
 
לא היה רשום לו "גרור לסירה" ברשיון גם שהיה

בתצורה המקורית שלו ,לא זוכר מה היה כתוב לו ברישיון אבל הוא לא הסב שום הגדרה.

גם בנגרר שלי ,שהוא 1.25*3.00 לכאורה גרור ספורט עד 500 ק"ג כתוב ברשיון - 01 גרור פתוח ,שגרור פתוח (מביקורי בעמדה מס' 1) יכול להיות גרור עם קירות אך ללא גג !

הידעת ?
 

a c t i v e X

New member
זה הכל עניין של מה רשום ברשיון

אתה למשל הרווחת את הזכות החוקית להוביל גם ספה ומקרר.
מי שרשום לו גרור ספורט (כמוני)- לא.
עדין, מה שאני אומר הוא שרוב גרורי אופנועי הים רשומים כסירה/שיט והסבה פיזית לאופנוע עם רלס היא לא חוקית.
אתה טוען אחרת? בגלל שיש לך חבר אחד שלא רשום לו?
 

TheMadHatter

New member
הנגרר שלי עד 500,ז"א גם רכב פרטי יכול לגרור

ורוחב שלו 140 ז"א יכול להכניס גם 3 אופנועים בלחץ.

הסיבה היחידה שהיתי שוקל לקנות כזה נגרר היתה אם הרוחב שלו משמעותית יותר צר,ואז יהיה אפשר להחנות אותו בצד החניה של הרכב.
 

enigo

New member
לגבי גרירה של רכב פרטי - התקנות השתנו

היום לכל אוטו יש משקל גרירה מותר על פי הגדרות היצרן, ולא כמו פעם שגם S קלאס וגם יורוסוויפט הורשו לגרור בדיוק אותו משקל.
 

soul rider

New member
למה?

העגלה הגדולה אוכלת לי ים של דלק.
רוחב 1.2 מטר אבל האופנוע יושב נמוך אז אין בעיה בפניות.
את העגלה הגדולה אני חייב להחנות ברחוב, כזו אני יכול להוריד בשביל לגינה.
עגלה של שני אופנועים כבר תשקול משמעותית יותר. ( עקב שיקולי חוזק )
 

TheMadHatter

New member
120 ס"מ מידות חיצוניות של גלגלים?

זה יפה מאוד.

40 קילו זה לא נתון קצת אופטימי?

ושאלה נוספת,אם נגרר של 2 אופנועים ישקול 80 ק"ג ויהיה באותו הרוחב הרי שזה עדיף משמעותית.

כעקרון פרוייקט מעניין,ויוצר פתרון יפה לאיכסון.
 

soul rider

New member
אני יכול לתכנן גם דגם לשני אופנועים ולבדוק

כמה ישקול.
עם קצת מזל אוכל לגשת לזה שבוע הבא, אהיה איתך בקשר.
 
למעלה