נגיף הזיקה
היי, אני ובעלי מתכננים ירח דבש בארצות הברית ומיד כשנחזור לעשות סבב שני של ivf.
אנחנו שוקלים לשלב קאריביים בטיול, אבל שמעתי שאם נדבקים בנגיף הזיקה, צריך להימנע מכניסה להריון במשך תקופה מסוימת אחרי הטיול.
אני מאוד רגישה ליתושים וקצת חוששת מדחיית הטיפולים, אבל מצד שני לא רוצה לפספס יעד כזה יפה על בסיס שמועות.
מישהי יודעת משהו בנושא שלא משמועות של חברים ויכולה לעזור?
תודה רבה
היי, אני ובעלי מתכננים ירח דבש בארצות הברית ומיד כשנחזור לעשות סבב שני של ivf.
אנחנו שוקלים לשלב קאריביים בטיול, אבל שמעתי שאם נדבקים בנגיף הזיקה, צריך להימנע מכניסה להריון במשך תקופה מסוימת אחרי הטיול.
אני מאוד רגישה ליתושים וקצת חוששת מדחיית הטיפולים, אבל מצד שני לא רוצה לפספס יעד כזה יפה על בסיס שמועות.
מישהי יודעת משהו בנושא שלא משמועות של חברים ויכולה לעזור?
תודה רבה