מתנה לחמישה חודשים

מתנה לחמישה חודשים

עם החבר, אני רוצה להכין משהו ולא יודעת מה. חשבתי על הסיפור "מעשה בחמישה בלונים", אבל לא יודעת איך להשתמש בו. על עצמינו - בני עשרים, אוהבים לבלות יחד.
 
אולי תכיני לו ספרון

ממש... אם את רוצה להכין בעצמך אז תקני איזו מחברת עם כריכה קשיחה או ספרון עם דפים חלקים וכריכה קשה -מוכרים כאלה בחנויות יצירה, ואם לא אז את יכולה להכין בעזרת התוכנות הדיגיטליות כמו לופה למשל את יכולה לקרא לספר "מעשה ב5 חודשים" וכל חודש שצבע אחר יסמל אותו. למשל בחודש הראשון רק הכרתם ונחשפתם זה לזה אז הצבע שמסמל את ההיכרות מבחינתך הוא סגול אולי כי היה סוג של מסתוריות כי לא נחשפתם ישר וכו', וככה הלאה ולתאר כל חודש בקיצור אפשר אפילו בחרוזים
 

KarinDi

New member
עוד רעיון

אני מתה על הסיפור הזה ומשתמשת בו ה-מ-ו-ן בעבודה שלי, כי יש בו כל כך הרבה! מעבר לרעיון המעולה של להכין ספרון (שהוא מעולה באמת בעיני, אבל....אולי קצת מוקדם?) אפשר לעשות משהו "מאולתר יותר"- לקנות בלונים ב-5 צבעים מתאים ובכל אחד מהם לשים פתק- הפתק יכול להיות עם חידה שתוביל אותו למתנה קטנטנה (אבל ממש קטנטנה, שוקולד, או משהו ב-2 ש"ח) או משהו בסגנון של "5 סיבות שאני אוהבת אותך" כמובן שאפשר גם "חפש את המטמון" שכזה, הכל תלוי בזמן וברמת ההשקעה את יכולה להכין כרטיסים קטנים עם סריקה של הסיפור וכל פעם לתת לו דף אחד, אז עליו לפוצץ את הבלון המתאים ולמצוא את האוצר שבפנים ובהחלט הייתי הולכת על הכותרת שהוצעה "מעשה בחמישה חודשים"...זה מצחיק!
 
למעלה