לפני כמה שבועות, איזה אחת נתנה לידיד שלה ספל שבה מצוייר יודה עם משפט מהטרילוגיה, אתה יכול ללכת בכיוון הזה. אבל תלוי גם מה הוא יותר אוהב במלחמת הכוכבים. אולי הוא מתעניין יותר בקטע של אספנות פריטים, אז תקנה ליגו סטאר וורז
את הטרילוגיה המחודשת על DVD אם אין לו. אם יש לו, זה כבר יהיה קשה למצוא דברים טובים של מלחמת הכוכבים בחנויות. אם את/ה גר/ה בהרצליה - בקניון שבעת הכוכבים יש בטאוור רקורדס מארז מדהים של שלושת פסי הקול המקוריים של מלחמת הכוכבים עם פוסטר וכל מיני דברי אספנים בפנים - משהו בסדר גודל של כ250 ש"ח. יקר אבל שווה
אך היא דורשת המתנה עד לראשון בנובמבר. כידוע, בראשון לנובמבר יוצאים שני להיטים מבית לוקאס: משחק המחשב "באטלפרונט II", וה-DVD של הלהיט "נקמת הסית'"(עוד מידע, כאן). ניתן לעשות הזמנה במכירה המוקדמת של "נקמת הסית'" באתר של 'לייזר-קלאב': http://www.laserclub.co.il/web/inner.asp?current_zone=4&content=preview&nmovieid=111852 אופצייה אחרת, אשר דורשת המתנה של חודש נוסף, היא ה-DVD של "מלחמת המשובטים - עונה שלישית", הסדרה המצוירת של מלחמת הכוכבים (עוד מידע, פה). במידה והחבר לא צפה בחייו בסדרה המצוירת, ניתן לקנות את ה-DVD של "מלחמת המשובטים - עונה ראשונה ושנייה", הנמצאת בחנויות. אם ברצונך לקנות אותה באינטרנט, דרך לייזר קלאב: http://www.laserclub.co.il/web/inner.asp?current_zone=1&content=preview&nmovieid=93322 בהצלחה!
קודם כל אני בת ולא בן... חשבתי יותר בכיוון של איזה פוסטר ממוסגר יפה של מלחמת הכוכבים. חברה שלי הביאה מחו"ל תמונה ענקית של יודה שמורכבת מסצנות של כל הסרטים, משהו מדהים! השאלה אם אפשר להשיג משהו כזה בארץ?
אחותי קנתה לי אותו כמתנת יום הולדת, ואחר כך קניתי שניים נוספים (גם כן של מלחמת הכוכבים, אבל לא פסיפסים כמו זה) באותו מקום. המקום הוא החנות של תומר ("TOMER, חנות מלאה בטראש") בדיזנגוף סנטר מול שער 5.
איך אתה יכול להגיד "לדעתי לא תוכלי להשיג אותו בארץ" כאשר אני בהודעה שמעליך אמרתי שאחותי השיגה אותו בארץ? בחנות של תומר בדיזנגוף סנטר. יכול להיות שייגמר להם המלאי ואז הם יצטרכו להזמין מחו"ל, אבל זה לא אותו דבר כמו להגיד שאין להשיג את זה בארץ.