מתנה לחבר

vs20046

New member
מתנה לחבר

שלום רב, חבר שלי אוהב מאוד את מלחמת הכוכבים, יש לו יום הולדת השבוע, יש לכם אולי רעיונות למתנות בתחום? אשמח על כל עזרה שהיא...
 

Jedi Force

New member
אאממממ

לפני כמה שבועות, איזה אחת נתנה לידיד שלה ספל שבה מצוייר יודה עם משפט מהטרילוגיה, אתה יכול ללכת בכיוון הזה. אבל תלוי גם מה הוא יותר אוהב במלחמת הכוכבים. אולי הוא מתעניין יותר בקטע של אספנות פריטים, אז תקנה ליגו סטאר וורז
לא חסר, סמוך עליי :)
 

AceMagician

New member
אני הייתי קודם ממליץ

את הטרילוגיה המחודשת על DVD אם אין לו. אם יש לו, זה כבר יהיה קשה למצוא דברים טובים של מלחמת הכוכבים בחנויות. אם את/ה גר/ה בהרצליה - בקניון שבעת הכוכבים יש בטאוור רקורדס מארז מדהים של שלושת פסי הקול המקוריים של מלחמת הכוכבים עם פוסטר וכל מיני דברי אספנים בפנים - משהו בסדר גודל של כ250 ש"ח. יקר אבל שווה
 

Obi Dan Kenobi

New member
ישנה עוד אפשרות..

אך היא דורשת המתנה עד לראשון בנובמבר. כידוע, בראשון לנובמבר יוצאים שני להיטים מבית לוקאס: משחק המחשב "באטלפרונט II", וה-DVD של הלהיט "נקמת הסית'"(עוד מידע, כאן). ניתן לעשות הזמנה במכירה המוקדמת של "נקמת הסית'" באתר של 'לייזר-קלאב': http://www.laserclub.co.il/web/inner.asp?current_zone=4&content=preview&nmovieid=111852 אופצייה אחרת, אשר דורשת המתנה של חודש נוסף, היא ה-DVD של "מלחמת המשובטים - עונה שלישית", הסדרה המצוירת של מלחמת הכוכבים (עוד מידע, פה). במידה והחבר לא צפה בחייו בסדרה המצוירת, ניתן לקנות את ה-DVD של "מלחמת המשובטים - עונה ראשונה ושנייה", הנמצאת בחנויות. אם ברצונך לקנות אותה באינטרנט, דרך לייזר קלאב: http://www.laserclub.co.il/web/inner.asp?current_zone=1&content=preview&nmovieid=93322 בהצלחה!
 

Obi Dan Kenobi

New member
והלינק הישיר ל"נקמת הסית'"..

http://www.laserclub.co.il/web/inner.asp?current_zone=4&content=preview&nmovieid=111852
 

Youngling

New member
יש לך טעות קטנה...

אין עונה שלישית למלחמת המשובטים. מה שנתת הוא ה - DVD של העונה השנייה והראשונה.
 

Obi Dan Kenobi

New member
אממ.. טוב, אז זאת לא טעות.

ככה לפחות אני מתייחס לכל העניין. פרקים 1-10 הם עונה ראשונה, 11-20 עונה שנייה, ו-21-25 הם עונה שלישית.
 

the sith

New member
גם אני חילקתי את זה ככה

זה הכי הגיוני גם. דן הוא בטח מתכוון לווליומס כמו שמוציאים את זה לdvd.
 

vs20046

New member
תודה על התגובות!

קודם כל אני בת ולא בן... חשבתי יותר בכיוון של איזה פוסטר ממוסגר יפה של מלחמת הכוכבים. חברה שלי הביאה מחו"ל תמונה ענקית של יודה שמורכבת מסצנות של כל הסרטים, משהו מדהים! השאלה אם אפשר להשיג משהו כזה בארץ?
 

Heathen Dawn

New member
יש לי את הפוסטר הזה בחדר שלי

אחותי קנתה לי אותו כמתנת יום הולדת, ואחר כך קניתי שניים נוספים (גם כן של מלחמת הכוכבים, אבל לא פסיפסים כמו זה) באותו מקום. המקום הוא החנות של תומר ("TOMER, חנות מלאה בטראש") בדיזנגוף סנטר מול שער 5.
 

chewie

New member
גם לי יש אותו בחדר

הפוסטר הכי גדול שיצא אי פעם !! פשוט מדהים. כל החברות שהיו לי לא סבלו אותו- ואיפה הם היום ואיפה הוא
 

chewie

New member
ובקשר להשיג אותו-

לדעתי לא תוכלי להשיג אותו בארץ. אבל תכנסי ל WWW.ALLPOSTERS.COM יש להם כל פוסטר שקיים בערך והם עושים משלוחים אמינים לארץ ולא יקר יחסית.
 

Heathen Dawn

New member
מה?!

איך אתה יכול להגיד "לדעתי לא תוכלי להשיג אותו בארץ" כאשר אני בהודעה שמעליך אמרתי שאחותי השיגה אותו בארץ? בחנות של תומר בדיזנגוף סנטר. יכול להיות שייגמר להם המלאי ואז הם יצטרכו להזמין מחו"ל, אבל זה לא אותו דבר כמו להגיד שאין להשיג את זה בארץ.
 

Inlor

New member
יש אותו בארץ לא רק בתומר...

ראיתי אותו כבר אצל כמה אנשים שונים... נראה שהוא די נמכר, אני מסיק שמוכרים אותו בעוד מקומות
 
למעלה