מתלבט
אני מתלבט האם לשלוח קורות חיים לבית ספר תיכון שלידי מכיוון שמלמד שם מורה שאני מתחרה איתו בתחרויות בכדורסל. שנה שעברה אותו מורה הציע לי לשלוח אל בית ספרו קורות חיים אבל השנה שהוא גילה שהגעתי לבית ספר שמתחרה איתו בתחרויות הוא קצת קינא ואמר לי שלא כדאי לי להישאר שם והוא נכנס ללחץ. אני מתלבט האם לשאול אותו אם אפשר לשלוח לבית ספרו קורות חיים בניסיון להתקבל ליומיים הפנויים שיש לי בשבוע כאשר בית ספרי מתחרה איתו????
אני מתלבט האם לשלוח קורות חיים לבית ספר תיכון שלידי מכיוון שמלמד שם מורה שאני מתחרה איתו בתחרויות בכדורסל. שנה שעברה אותו מורה הציע לי לשלוח אל בית ספרו קורות חיים אבל השנה שהוא גילה שהגעתי לבית ספר שמתחרה איתו בתחרויות הוא קצת קינא ואמר לי שלא כדאי לי להישאר שם והוא נכנס ללחץ. אני מתלבט האם לשאול אותו אם אפשר לשלוח לבית ספרו קורות חיים בניסיון להתקבל ליומיים הפנויים שיש לי בשבוע כאשר בית ספרי מתחרה איתו????