מתלבט...

בן דהאן

New member
מתלבט...

לחכות ל1520 עם 8600... או... ASPIRE 5920G-302G20 או אם למישהו יש עוד הצעות דומות.פחות או יותר אותו מפרט..ותקציב.. ??
 
1520 עם ה8400GS

מה רע בו? יש לי אותו, חוץ מהויסטה אין לו שום מגבלה...... אבל זה תלוי מה הצרכים שלך ואיזה משחקים אתה הולך להפעיל עליו.
 

RoyBO

New member
זה אפשרי לשים עליו XP יש דרייברים באתר של דל

לא יודע אם בא לך לעשות את זה.
 
כן אני מאוד רוצה

אתמול כבר לקחתי את האתר עם הדרייברים שנתת פה למישהו... אני רק ישיג את הדיסק של XP
 

RoyBO

New member
עוד דבר

ההבדל במחיר שלהם לא כל כך משמעותי. השאלה כמה זמן הוא רוצה לחכות. האמת שאין כמעט בארץ את שתי הגרסאות.
 
למעלה