redpumpkin
New member
מתלבטת
לפני מספר חודשים נפרדתי מהאקס
אני בת 24 ומרגישה שאני בשלה לקשר הבא
אבל מפחדת שלא יגיע
כי קשה למצוא מישהו בלי שמישהו אחר יכיר ביניהם,זו דעתי.
עכשיו אני מתלבטת אם להירשם לאתר הכרויות
מצטערת אם אני אפגע במישהו/י אבל תמיד ראיתי את זה כצעד נואש
לא כולם רואים את זה בעין יפה
וגם מפחדת שאפגע
מצד שני אני אומרת לעצמי אולי אמצא את המישהו
אני מכירה כמה וכמה בני זוג שהכירו ככה
אני לא יודעת אם להרשם,אף פעם לא התחברתי לדברים האלה
אני יודעת שזה עניין פעוט ולא עניין רציני אבל עדיין אשמח תגובות
לפני מספר חודשים נפרדתי מהאקס
אני בת 24 ומרגישה שאני בשלה לקשר הבא
אבל מפחדת שלא יגיע
כי קשה למצוא מישהו בלי שמישהו אחר יכיר ביניהם,זו דעתי.
עכשיו אני מתלבטת אם להירשם לאתר הכרויות
מצטערת אם אני אפגע במישהו/י אבל תמיד ראיתי את זה כצעד נואש
לא כולם רואים את זה בעין יפה
וגם מפחדת שאפגע
מצד שני אני אומרת לעצמי אולי אמצא את המישהו
אני מכירה כמה וכמה בני זוג שהכירו ככה
אני לא יודעת אם להרשם,אף פעם לא התחברתי לדברים האלה
אני יודעת שזה עניין פעוט ולא עניין רציני אבל עדיין אשמח תגובות