ה1 והיחידה
New member
מתכונים
מחפשת מתכונים ללביבות (הסתכלתי במאמרים ולא היה) של תפוחי אדמה ובטטה ואם יש עוד רעיונות מעניינים. מתכון לסלט בורגול, הכי רגיל שיש לא עם תוספות כמו במאמרים. ואם יש לכן עוד רעיונות למילוי בטורטיה מעבר למה שכתוב במאמרים. תודה. ואגב, למה אין בדף הפורום אפשרות כניסה למערכת?
מחפשת מתכונים ללביבות (הסתכלתי במאמרים ולא היה) של תפוחי אדמה ובטטה ואם יש עוד רעיונות מעניינים. מתכון לסלט בורגול, הכי רגיל שיש לא עם תוספות כמו במאמרים. ואם יש לכן עוד רעיונות למילוי בטורטיה מעבר למה שכתוב במאמרים. תודה. ואגב, למה אין בדף הפורום אפשרות כניסה למערכת?