מתכון לעוגה

anat110784

New member
מתכון לעוגה

היי,
מישהי יכולה להמליץ על מתכון לעוגה, שמצפים אותה בבצק סוכר?
עוגת שוקולד.
תודה
 

net the jet

New member
יש שפע מומלצות במאמרים שלנו. כנסי

למעלה לכילים ומידע, חפשי את המתכונים שבאמרים.
 

anat110784

New member
מצאתי מתכון שבא לי להכין, אבל יש לי עוד שאלה,

זה המתכון:
עוגת שוקולד גבוהה – דלית 3

להקציף:
6 חלבונים
1/2 כוס סוכר

לערבב:
6 חלמונים
1 כוס סוכר
1 ו-1/2 כוסות קמח רגיל
1 שקית אבקת אפיה
1 שקית סוכר ונילין
2 כפות קקאו
1/2 כוס שמן
מעט תמצית רום
1/2 כוס מים חמימים
תוספת - 1/2 כוס נס קפה - לקבלת עוגה יותר רטובה וטעימה.

להוסיף את הקצף לשאר החומרים בעדינות ולאפות בחום בינוני.
אם העוגה עולה מאוד ומתחילה להשחים - לכסות בנייר אפיה.
יוצאת עוגה גבוהה שטובה לחיתוך באמצע.


האם צריך להוסיף 1/2 כוס נס קפה- אבקת נס קפה? או קצת נס קפה וחצי כוס מים?
נראה לי יותר מידי לשים חצי כוס אבקת נס קפה... מה אתן אומרות?
 

anat110784

New member
אני רואה שיש בה אשל

האם היא לא צריכה להיות במקרר אחרי האפייה?
אני מחפשת עוגה גבוהה שמתאימה לציפוי בבצק סוכר
 
עונה

אם את מצפה בבצק סוכר לאחר שהיא מתקררת לגמרי אז לדעתי אין צורך. אם את מודאגת את יכולה להשתמש בבצק סוכר עלמה שניתן להכניסו למקרר עם העוגה.

אני אפיתי את העוגה בשיא החום וגם בסתיו והכנסתי למקפיא לזמן מה רק על מנת שתתקשה מעט ושאוכל לחתוך אותה בצורה ישרה. לאחר העיטוף בבצק סוכר השארתי בחוץ.

עניין הגובה הוא לא העוגה, אלא גובה התבנית שבה את משתמשת (וכמובן כמות הבלילה שאת מכינה לפי קוטר התבנית) - אני משתמשת ברינג בגובה 10 ס"מ והעוגה יוצאת גבוהה ויפה. אם את רוצה עוגה גבוהה יותר את יכולה לצרף שתי עוגות של 10 ס"מ או של 6.5 ס"מ בגובה.
 
למעלה