מתים לרגע 2-שבוע 4

Roei152

Well-known member
מנהל
מתים לרגע 2-שבוע 4 מה יקרה בחקירה של שיבוט העוברים ?
מה יקרה עם סלאבה ? האם הוא יודה ברצח? נ
האם סעד יגלה שאביו שוב בסביבה ?
ומתי יוסי יצטרף לצפייה?
 

panda0zombie

New member
אז זה קרה
דרור גילה על אסמא ואיאד.. הייתי בטוחה שסעד יקשיב לשיחה שלהם ויגלה שאבא שלו נמצא
אז דרור ואיאד לא יהיו כל כך buddies עכשיו
כן אסמא לא הייתה צריכה להסתיר את האמת מדרור.. זה רק מחשיד יותר כשהוא מגלה

יולה עשתה (בינתיים) את המעשה הנכון כשאמרה לסלאבה שהם צריכים להתרחק. בשלב הזה הוא באמת עושה לה לא טוב.. כשהוא יפסיק להיות אובססיבי עליה אז בסדר

המקרה היומי שלנו היה נחמד. זה מעצבן אותי שמשאירים סופים פתוחים במקרים האלה.. לא יודעים מה קרה אחר כך
הייתי רוצה לדעת למשל האם הלחץ דם הגבוה באמת נגרם משלי למשל, או האם זה סופי הפרידה שלהם
מקרה פחות מרגש או אינטנסיבי אבל עדיין יפה. הייתי אבל רוצה איזה קטע שיסביר למה היא לא רוצה שהוא יעשן.. אולי אבא שלה מת מזה או משהו. אני אוהבת כשהרופאים מרגישים אשמה אחרי שהם שופטים בלי לדעת את כל הסיפור

שירה
אני מתה עליה
ישר מניחה פורנו ופועלת.. לסלאבה אין ממה להתלונן

טוב סלאבה דחף את איציק. הדחיפה נראתה כל כך מזוייפת.. כאילו סלאבה פשוט לקח את איציק והפיל אותו כמו בובה (מה שזה כנראה היה באמת)

אז ללב יש זכרון פנומנלי, אחלה של כושר ארגוני והוא יכול לראות לתוך נשמות של אנשים? חלק מהיתרונות של להיות מלאך אני מניחה
כל פרק שדנה לא קולטת שלב הוא לא סתם הומלס משוגע אלא באמת מיוחד זה עוד פרק שבו אני צועקת למסך
מצחיקה עליזה. שעשע אותי שהתיאור של לב לאיך שהוא מרגיש כשהוא בא במגע עם דנה זה בעצם תיאור של מישהו שמאוהב ומאוכזב למרות שזו לא הייתה ממש הכוונה תכלס
הנשמה של עליזה

קרוליין בראד. אמריקאי מאוד
 

dar dahan

Member
אז דרור גילה על אבא של סעד
מסכן דרור שככה צריכים לשקר לו.
אגב מעניין מה קרה עם הזוג המוזר הזה שהיה בפרק
 

Roei152

Well-known member
מנהל
דררור ואסמא מצטרפים סוף סוף למועדון ...
"רומנטיקה לא בשמים " בו חברים בעיקר יולה , סלאבה ודנה ...
עכשיו סעד צריך לגלות שאביו קרוב אליו יותר נמתמיד ..
יולה החליטה כבר מזמן להפרד סופחת מסלאבה ואז הייתה מעידה .. מה פתאום היא באה אליו , ואומרת לו בקול קשה "אתה ואני צריכים להתרחק" , סלאבה נהנה מטעות הפרונו , אבל ברור שהוא רוצה יותר את יעל... יוסי , אתה תהנה מהפרק הזה שחבל"ז
אוקיי לא הבנתי בכלל מה לביבוני (הרצתי את הקטיע שעליזה קוראת לו ככה יותר מפעם אחת ..) גילה בקשר לעוברים .. אבל נחמד. שהעלילה מתקדמת...
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 52 (14)
מה ייקרה עם הגילויים של דרור ולב?
האם סלאבה יסגיר את עצמו?

צפפייה למות שתהיה...
 

panda0zombie

New member
דנההה תקלטייי
אם אחרי הציורים היא לא קולטת שלב מיוחד אז דנה דפוקה
מסכן לביבוני אבל


קרוליין הגיעה לבית חולים. נו זה לב שהורג את העוברים והאמהות כי הם יצר רוע
האבא של העוברים זה הבחור המוזר ההוא שמאוהב ביסמין?
מאיפה המזכירה ברוטשטיין מוכרת לי?
אני מניחה שהצפונית הגבוהה הלא יפה אבל ממוקסמת היא דר בראון

יולה זכתה בכרטיסים לסיימון וגרופנקל! דנה לא כיפית העונה
יפה מצדה להביא את הכרטיסים לשירה וסלאבה.. חבל שלא נעשה בהם שימוש בסוף. היה כבר שווה שתלך לבד

שירוש
משתדלת כל כך הרבה בשביל בחור שלא שם פס
סלאבה מדבר על זה שהוא דומה יותר לאבא שלו (לא התגעגעתי אליו אגב) אבל הוא שוכח שהוא עדיין על השפעת הפרוצדורה. כשהוא לא בהשפעת הפרוצדורה זה מי שהוא באמת וזה יותר אמא שלו

אסמא ודרור
עצוב לי עליהם.. משום מה עצוב לי קצת יותר על סעד ודרור. אהבתי כל כך את הקשר שלהם
אז דרור חוזר למעונות..

יאללה המקרה היומי:
אז התלמיד לשעבר בתיכון אביבים שהפך לאיש שיווק שמקים מחתרות ועכשיו הומוסקסואל עם סרטן ואבא עשיר. קורה
מאיפה ההוא ששיחק את ברק (הבן זוג) מוכר לי?
בכל מקרה
 

rubmwue1234

New member
את האמת
ממש מבואס שלא מצליח לי לכתוב כאן..וזו פשוט בעיה שיש לי:
אני רואה את הפרק ממש בשעות הלילה המאוחרות כי אין לי הוט..
ואז אני בקושי מסוגל לכתוב ביקורת כשהשעה היא איזה שלוש בלילה..
אחרי זה אני מתעורר לקראת הצהריים של היום שאחרי שבעצם זה כמה שעות לפרק הבא וכל העניין בביקורת כבר די נעלם..
אז זה המצב שלי מאז הפרק השני.
אם כבר אני כאן, פשוט ארשום שאני אוהב את ההתקדמות,
אבל חייב שיקרה כבר משהו הרבה יותר משמעותי לנו, הצופים, בפרק של היום,(שאגב, היה, בשבילי עוד יהיה... :) )
במקום כל המילות צופן של המשוגע, והחקירה המתמשכת( ושתיכף תהפוף למייגעת) של דנה....
כי פשוט חבל, אני מת על הסדרה הזו ועל העלילה החדשה, ובא לי כבר שנתחיל להבין לפחות משהו בסיסי על הסיבה למיתות הללו, ולא משהו שהוא כזה מסובך ולא מובן כמו המילים של המשוגע..
 

dar dahan

Member
וואו איזה פרק
מה שלא ברור לי איך לעזאזל איתי הפך להיות יואב ומסטרייט שיוצא עם כל בחורה שנייה בראש גדול הוא פתאום הומו, וחבל לי שהוא חולה בסרטן, הסיפור שלו עם הבויפרינד והאבא ריגש אותי.
ד"א מדהים, לא ידעתי שהעשיר משמש עונה 2 פרק הסיום הפך להיות אבא

&nbsp
ואסמא ודרור לנצח

דרור, תחזור אלייה חתיכת אידיוט, מה אכפת לך מהאבא של סעד?
אסמא אוהבת רק אותך, לא את איאד.
&nbsp
ומסכן המלאך שנמצא בגוף של לב, הוא צריך לנסות להבין מה קורה איתו והוא לא מסוגל כי הכל חדש לו.
ודנה, אוי דנה, מה יהיה איתה זאת, ממש הפכה להיות שלומי מספר 2 העונה.
&nbsp
סלאבה המסכן עד כדיי כך התחרפן שהוא הלך לדבר עם אבא שלו במקום ללכת להופעה של סיימון וגורפינקל ושירה יצאה מסכנה.
&nbsp
אבל מי שיצאה הכי גדולה הפרק זאת יולה שזכתה בכרטיסים ובסוף הביאה את זה לשירה ולסלאבה, כל הכבוד לה, מלכה!
 
העשיר הזה
הופיע בעוד כמה דברים, לא?
&nbsp
אגב, הוא אבא... אתה יודע של מי? של נמרוד רשף! כן,זה פולי רשף.
 

dar dahan

Member
פרק 53 (15)
מה יקרה אם דנה וקרוליין?
האם לב באמת הורג נשים בהריון של שיבוט?
ומי זה לעזאזל לוץ ולמה הוא מטורף?
כל זאת ועוד בפרק 15 של עונה 2 של מתים לרגע
&nbsp
 

dar dahan

Member
איזה פרק לא יאמן
מסכנה קרוליין, ודנה לא מבינה שלב הוא מלאך, פשוט הזוי.
ואיאד היה צריך כמו דרור לגלות על הכל בדיעבד, והכל בגלל שאסמא עדיין פגועה מאיאד ומי יודע אולי היא עדיין אוהב אותו, אבל לא, דרור ואסמא לנצח

דרור ואסמא לנצח :&#39


ד"א סלאבה נראה כאילו הוא כמו זומבי, פשוט ככה.
 

dar dahan

Member
פרק 54 (16)
מה יקרה לקרוליין ואיך היא נעלמה?
האם דנה תבין סוף כל סוף שלב הוא מלאך?
ולמה יסמין לפידות מפחידה?
כל זאת ועוד בעוד פרק של מתים לרגע עונה 2.
&nbsp
 

dar dahan

Member
השר המשוחת שהפך לשוטר שהפך לצ לצייד
לצייד גרומלים ואחר כך לרופא.
כל דמות שהוא משחק נראית אותה דמות פשוט.
כל הזמן :/
מיכה סלקטר, מה יהיה איתך?
&nbsp
&nbsp
 
למעלה