אז זה קרה
דרור גילה על אסמא ואיאד.. הייתי בטוחה שסעד יקשיב לשיחה שלהם ויגלה שאבא שלו נמצא
אז דרור ואיאד לא יהיו כל כך buddies עכשיו
כן אסמא לא הייתה צריכה להסתיר את האמת מדרור.. זה רק מחשיד יותר כשהוא מגלה
יולה עשתה (בינתיים) את המעשה הנכון כשאמרה לסלאבה שהם צריכים להתרחק. בשלב הזה הוא באמת עושה לה לא טוב.. כשהוא יפסיק להיות אובססיבי עליה אז בסדר
המקרה היומי שלנו היה נחמד. זה מעצבן אותי שמשאירים סופים פתוחים במקרים האלה.. לא יודעים מה קרה אחר כך
הייתי רוצה לדעת למשל האם הלחץ דם הגבוה באמת נגרם משלי למשל, או האם זה סופי הפרידה שלהם
מקרה פחות מרגש או אינטנסיבי אבל עדיין יפה. הייתי אבל רוצה איזה קטע שיסביר למה היא לא רוצה שהוא יעשן.. אולי אבא שלה מת מזה או משהו. אני אוהבת כשהרופאים מרגישים אשמה אחרי שהם שופטים בלי לדעת את כל הסיפור
שירה
אני מתה עליה
ישר מניחה פורנו ופועלת.. לסלאבה אין ממה להתלונן
טוב סלאבה דחף את איציק. הדחיפה נראתה כל כך מזוייפת.. כאילו סלאבה פשוט לקח את איציק והפיל אותו כמו בובה (מה שזה כנראה היה באמת)
אז ללב יש זכרון פנומנלי, אחלה של כושר ארגוני והוא יכול לראות לתוך נשמות של אנשים? חלק מהיתרונות של להיות מלאך אני מניחה
כל פרק שדנה לא קולטת שלב הוא לא סתם הומלס משוגע אלא באמת מיוחד זה עוד פרק שבו אני צועקת למסך
מצחיקה עליזה. שעשע אותי שהתיאור של לב לאיך שהוא מרגיש כשהוא בא במגע עם דנה זה בעצם תיאור של מישהו שמאוהב ומאוכזב למרות שזו לא הייתה ממש הכוונה תכלס
הנשמה של עליזה
קרוליין בראד. אמריקאי מאוד