מתחילים מחדש בתפוז
אנשים

מתחילים מחדש בתפוז../images/Emo43.gifאנשים

פועלים מהבטן? ספרו לנו בפורום גרושים גרושות על החלטה לא רציונאלית שקיבלתם ושהשפיעה על חייכם באופן משמעותי ואולי תזכו בעותק מהספר התחלה חדשה - המדריך השלם לחיים הטובים, בהוצאת ידיעות ספרים. http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=200&MessageId=122328395
שירים בתמונות פורום איתי פרל מזמין אתכם להשתתף בחידון נושא פרסים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לנסות לזהות את השירים על-פי התמונות. http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1755&MessageId=122361266
 

shaharory

New member
../images/Emo207.gif אומייגאד!! קנו לי את ה-DVD של עונה 4!!

סבתא שלי המדהימה קנתה לי בארה"ב!!! אני מקווה שעד יום שבת אני יפגוש אותה והיא תביא לי!!! בינתיים אני מסתפקת בM&M עם חמאת בוטנים שהאחים שלי הביאו שהם היו אצלה :)
 

shaharory

New member
ביטול ביטול ביטול!

הבן המדהים של הבן דוד של הסבתא המדהימה שלי (שהוא גר בארה"ב כאילו) קנה לי מהכסף שלו (!!) את המשרד4, החיים על פי נד1 (לא שזה קשור לפורום חח) ולת'רהדס!!! הסרט הזה על פוטבול עם ג'ון קרסינסקי!! אעאעאעאע התרגשות DDDDD:
 

shaharory

New member
אוקיי זה הדבר הכי מגניב עולם!

בא יחד עם כל ה-4 דיסקים וזה תסריט של דינר פארטי!!! קראתי כבר חצי חחח אבל הבעיה היא שזה לאיזור 1 (כאילו עובד רק בקנדה וארה"ב) ואני מנסה למצוא פיתרון אבל יום כיפור עכשיו אז זה קצת בעיה.. מישהו יודע מה לעשות אולי?
 

mikmik000

New member
איזה מגנייייב! תתחדשי DD:

אממ רוב הDVD's היום הם מולטי-זון ככה שהם קוראים את כל האזורים.. אם הדיוידי שלך לא קורא את זה כנראה שהוא לא מולטי-זון, אז הפתרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא לקנות דיוידי חדש שהוא כן. או לחילופין לנסות להכניס את זה למחשב [בהנחה שיש לך כונן DVD], אאל"ט רוב כונני הDVD הם מולטי-זון. בכל מקרה, מגניב לך
יש מצב שתצלמי את המארז מבפנים ואת התסריט שבא איתו וכו'? P: וגם אחרי שתצפי תגידי אם התוספות שוות. :] אני שוקלת לקנות, אבל השאלה היא אם שווה לקנות רק בשביל התוספות והמארז, כי את הפרקים עצמם כבר יש לי, ואת רוב הסצינות המחוקות כבר ראיתי באינטרנט.
 

shaharory

New member
תמונות של ה-DVD :)

כן אני לא רוצה לראות במחשב כי זה בדיוק כמו להוריד =\ אממ צילמתי תמונות של ה-כ-ל :) זה כזה כל הקופסה מהצד (הלבן שלמטה זה התסריט וכל החלק השני זה הדיסקים והכל)- http://i33.tinypic.com/iy28sj.jpg זה החלק של הדיסקים מקדימה- http://i36.tinypic.com/oisz2s.jpg החלק של הדיסקים מאחורה- http://i36.tinypic.com/xee63c.jpg זה החלק של הדיסקים שפותחים אותו פעם אחת (התמונה של הולי וקווין קורעת אותיXDD)- http://i34.tinypic.com/2m7dnc5.jpg זה החלק של הדיסקים שפותחים אותו פעמיים- http://i37.tinypic.com/14ilzcl.jpg שמוציאים את הדיסקים, מה שמאחוריהם כאילו (חח הטבלה של דווייטXD)- http://i36.tinypic.com/b3q3iv.jpg המאחורה שפותחים עד הסוף (חוץ מחלק אחד ששכחתי אבל רואים אותו באחת התמונות)- http://i35.tinypic.com/2zf64b8.jpg התסריט מקדימה- http://i36.tinypic.com/549ixw.jpg עמוד אחד מהבפנים (ספוילר לדינר פארטי! מי שלא ראה..)- http://i38.tinypic.com/1zeywyg.jpg מקווה שנהנתם חח :)
 

mikmik000

New member
שווה :O

הוא כזה יפהה 3> אהבתי שבמאחורה כשפותחים עד הסוף זה יוצא שולחן כזה עם המחשב והכל
והתסריט גם מגניב :) אחרי שתראי תגידי לי איך התוספות.. אם יש תוספות שוות אני כנראה אזמין אותו :] תודה על התמונות D:
 

S m e l l y Cat

New member
דיוידים שהם לא מולטי זון ניתן לפרוץ לפעמים

עם קוד כזה יש באינטרנט אפשר לחפש את הדגם של הדיוידי + zone free code או משהו
 
למעלה