מתחילה בנושא.. בתור חובבת אפייה וקישוטים אך חסרת ידע בבצק הסוכר שככל הנראה משמש להכל רציתי לדעת איך אוכל להתנסות בזה או לנסות לבד בבית..עצות יתקבלו בשמחה