מתוסבכת
אני מבולבלת אני אוהבת מישהו כבר יותר משנתיים ואני לא עושה כלום עם זה הוא באותו בית ספר , באותו שכבה , באותו כיתה
ואני בקושי מדברת איתו אני רוצה שהוא יאהב אותי אני רוצה שאנחנו ניהיה ביחד ושזה יקרה אני יהיה הכי מאושרת בעולם אני לא בקשר איתו אנחנו גם לא ידידים טובים או משהו אנחנו סתם באותו כיתה והוא לא שם עלייי איך אפשר לגרום לזה שהוא יתחיל לשים לב אלי ? ויתחיל לראות אותי בצורה אחרת מאשר מישהי מהכיתה שלו ?
אני מבולבלת אני אוהבת מישהו כבר יותר משנתיים ואני לא עושה כלום עם זה הוא באותו בית ספר , באותו שכבה , באותו כיתה
ואני בקושי מדברת איתו אני רוצה שהוא יאהב אותי אני רוצה שאנחנו ניהיה ביחד ושזה יקרה אני יהיה הכי מאושרת בעולם אני לא בקשר איתו אנחנו גם לא ידידים טובים או משהו אנחנו סתם באותו כיתה והוא לא שם עלייי איך אפשר לגרום לזה שהוא יתחיל לשים לב אלי ? ויתחיל לראות אותי בצורה אחרת מאשר מישהי מהכיתה שלו ?