משלוח מאיביי
שלום , אני רוצה להזמין מאיביי כרטיס זיכרון מסויים של 16GB שהוא CLASS 10 .. מכאן : http://cgi.ebay.com/Kingston-16GB-m...IC&otn=19&po=&ps=63&clkid=8590307381109450125 המוכר אמין והכול אבל אני מפחד על המשלוח , זו לא פעם ראשונה שאני מזמין מאיביי .. המשלוח הוא משלוח רגיל ולא רשום , היה לי מקרה שהדוור דחף בכוח מעטפה לתיבת דואר שלי .. לא שם פתח בשות דחף והיו כאלה ששמו פתק באותו גודל של מעטפה .. עכשיו הכרטיס זיכרון בטוח יגיע במעטפה ולא בקופסא .. ואני מפחד משני דברים : א . ייגרמו נזק לכרטיס זיכרון ב . יגנבו לי את הדואר או יפילו לי על הרצפה ומישהו ייקח ודבר נוסף שרציתי לשאול זה האם ייקחו לי מיסים נוספים עליו . המחיר הוא כמעט 100 דולר , אמרו לי שמעטפות כמעט לא נעצרות במכס ... היו כאלה ששלחו לי דברים ושימנו ישר כמתנה והיו כאלה ששלחו כמשהו "אחר " עכשיו רציתי לשאול האם אשלם עליו מיסים נוספים אם לא תגידו אם כן וכמה אז איך אני יכול לא לשלם . תודה רבה לכל העוזרים
שלום , אני רוצה להזמין מאיביי כרטיס זיכרון מסויים של 16GB שהוא CLASS 10 .. מכאן : http://cgi.ebay.com/Kingston-16GB-m...IC&otn=19&po=&ps=63&clkid=8590307381109450125 המוכר אמין והכול אבל אני מפחד על המשלוח , זו לא פעם ראשונה שאני מזמין מאיביי .. המשלוח הוא משלוח רגיל ולא רשום , היה לי מקרה שהדוור דחף בכוח מעטפה לתיבת דואר שלי .. לא שם פתח בשות דחף והיו כאלה ששמו פתק באותו גודל של מעטפה .. עכשיו הכרטיס זיכרון בטוח יגיע במעטפה ולא בקופסא .. ואני מפחד משני דברים : א . ייגרמו נזק לכרטיס זיכרון ב . יגנבו לי את הדואר או יפילו לי על הרצפה ומישהו ייקח ודבר נוסף שרציתי לשאול זה האם ייקחו לי מיסים נוספים עליו . המחיר הוא כמעט 100 דולר , אמרו לי שמעטפות כמעט לא נעצרות במכס ... היו כאלה ששלחו לי דברים ושימנו ישר כמתנה והיו כאלה ששלחו כמשהו "אחר " עכשיו רציתי לשאול האם אשלם עליו מיסים נוספים אם לא תגידו אם כן וכמה אז איך אני יכול לא לשלם . תודה רבה לכל העוזרים