הבעייה היא...
לפני כחודש וחצי הייתי חולה עם דלקת גרון וחום ואז קיבלתי אנטיביוקיה.... מאז עשיתי פעמים משטח גרון ובשני הפעמים קיבלתי את אותה תשובה של המשטח אבל מאז אין לי חום רק מידי פעם הרגשה של גירוי בגרון... והרופא שלי בחר לא לתת טיפול כרגע... האם החיידק הזה יכול להעלם מעצמו?? או שאני יכוה להמשיך בחיי כרגיל כאילו הוא לא קיים?