משחק(י) הלילה

משחק(י) הלילה

קווין פאקינג גארנט, היחיד שעושה משהו. קליבלנד לא עושה הגנה על רונדו, אז הוא זורק אבל החמיץ 4 ברציפות עד סל פנוי לפני כמה דקות. אלן ופירס לא קיימים בהתקפה. גארנט עם כל ההתקפה בערך, 9 נק' ב4 מ4 ו3 ריב' כולל 2 התקפיים. לברון לא קלע עד ליי-אפ בחטיפה שלו (+ זריקה מהקו יש לו), אבל מסר 2 אס' ולקח 2 ריב'. 13-13, 5:19 לסוף הרבע הראשון.
 
מחצית

2 לקליבלנד, 45-43. היה 41-33 ללברון לפני שהוא יצא ב3 עבירות 3 דקות לסוף הרבע (פעם ראשונה שהוא יצא במשחק) ואז כמו קסם אלן ופירס נזכרו שהם על המגרש ורצו 8-0. פירס ולברון נראים פשוט כאילו הם שונאים לשחק אחד נגד השני, אף אחד מהם לא פוגע בהתקפה. גארנט עם 13 נק' ו8 ריב' ב5 מ8 מהשדה. פירס עם 7, רונדו ואלן עם 6. לברון עם 12 נק', 5 אס' ו4 ריב'. 6 לZ, ורז'או וגיבסון. לברון באיזשהו שלב הלך לסל במתפרצת בדרך לדאנק אז פירס עטף אותו בפאול אבל המשיך לעטוף אותו וכך הם נכנסו לתוך הקהל...הייתה שם מישהי שהתחילה לצעוק על פירס אבל לברון צעק עליה שתשב ותשתוק...זה היה די מצחיק
ומה מתברר עכשיו? זאת אמא שלו!
 
יש מצב לפטר מאמן באמצע טיימאאוט?

אין שום סיבה, שום סיבה שקווין גארנט לא ישחק ב5 דקות הראשונות של הרבע הרביעי. איזה ביזיון מצד ריברס...דיוויס ובראון בתור הגבוהים. גארנט יכול לשחק 42 דקות במשחק! (כרגע הוא ב33, בהתחלה נגיד שזה בסדר שלא ישחק כל ה12 [למרות שגם 45 הוא צריך לשחק] אבל בטיימאאוט שנלקח עם 9 דקות הוא ח-י-י-ב לחזור. קליבלנד בורחים.
 
שתי הגנות מרשימות מאוד

הסלטיקס מתרכזים בלברון, שתמיד יש מישהו בירוק לידו. לברון עובר שחקן אחד, מקבל שני, עובר גם אותו, מקבל שלישי, עובר אותו ומגיע לטבעת, ועדיין יש שם עוד שחקן שמפריע לו לזרוק, והוא לא מקבל את השריקות. קליבלנד עושה נקודות כשהוא מוציא את הכדור לאחרים, אבל אין לידו אף אחד יציב שיעשה את זה. בצד השני הקאבס שומרים אישית לוחצת ולא ממש עושים דאבל טים על אף אחד. לברון מנטרל את פירס, וורז'או את גארנט. על אלן הם שולחים כל הזמן אנשים כדי שהוא לא יגיע למצב של CATCH AND SHOOT. כמעט בכל הזריקות שלו הוא זקוק לעוד כדרור או שתיים, ואלן קלע פחות טוב בתנועה, ולכן האחוזים הנמוכים שלו. רואים שנעשתה עבודת הכנה על ההתקפה של הקבוצה השניה.
 
ועכשיו לברון קיבל שניה חופש

פירס מנסה לעבור מתחת לחסימה, ומייד חוטף שלשה בראש מלברון. זה משחק של הגנה, ושחקנים שגורמים לך לשלם מייד על טעויות.
 
בוסטון נשברו

אחרי השלשה של לברון, בוסטון מחזירים בשתי נקודות של פירס, אבל בהתקפה הבאה, לברון מוציא כדור מהדאבל טים לגיבסון ששם שלשה משלו, ומעלה את היתרון ל7. בוסטון לא מצליחים לעשות נקודות, ובפעם הראשונה לברון עובר את השחקן שלו, עובר את השחקן השני שמגיע לעזרה, ומוצא את עצמו לבד לדאנק מהדהד. 9 לקליבלנד 1:45 לסוף, ואין לה את הכלים לחזור. אלן פעמיים בדקות האחרונות עומד לבד על השלוש ומחטיא. הבעיה היא שאחרי משחק שלם שלא קיבל הזדמנות, הוא כבר לא מסוגל להיכנס לקצב קליעה, והכל קצר, פוגע בחלק הקדמי של הטבעת (עייפות?)
 
נגמר 88-77

אחרי משחק צמוד, קליבלנד ידעו לצאת מזה טוב יותר. המשחק עמד על התוצאה 76-73 לאורך דקות ארוכות ברבע הרביעי כשאף קבוצה לא מצליחה לעשות נקודות. קליבלנד יצאו מזה, הסלטיקס לא. השחקנים של הקאבס מקבלים בסופו של דבר המון מבטים חופשיים בזכות הדאבלים והטריפלים על לברון, והכל תלוי האם הם מסוגלים לשים אותם או לא. בדקות האחרונות הם שמו אותם, השלשה של גיבסון, ו4 נקודות של סייד שואו בדקה האחרונה. הסלטיקס פשוט משחקים בצורה מפגרת. אלן חייב לקבל את הכדור חופשי, אבל אף אחד לא עושה לו חסימות, והוא נאלץ לכדרר כדי להשתחרר. פירס לא מצליח להתמודד עם השמירה של לברון, וגארנט נדחף החוצה ע"י ורז'או, שתי סנטימטר מחוץ לטווח שלו. הסלטיקס חייבים למצוא את השחקן שיתעלה. רונדו\קאסל\פוזי\בראון. אחד מהם חייב לקלוע יותר. לברון עם 21, באחוזים רעים כרגיל (7 מ20), אבל הוציא כדורים מהדאבל טים ל13 אסיסטים. היום הייתה לו עזרה, משרביאק (14), גיבסון (14), ורז'או (12) וג'ו סמית' (8), כשהם קולעים 21 מ34 הזריקות שלהם (לברון עם 7 מ20, והשאר עם 7 מ23). בסלטיקס, 15 לגארנט, רונדו ואלן, 13 לפירס. הספסל עם 4 סלי שדה בלבד, כולם של בראון. הסלטיקס חייבים להתחיל לשחק חכם בהתקפה. להזיז את אלן ופירס מסביב לחסימות. שגארנט יגיע בתנועה לקבל את הכדור, כי אין לו סיכוי לתפוס עמדה מול ורז'או שדוחף אותו החוצה, אבל אם ינצל את הזריזות שלו ויבוא בתנועה, יוכל לקבל את הכדור קרוב יותר לטבעת. רונדו חייב לחדור ולאלץ את הקאבס לבצע חילופים בהגנה. קאסל צריך לקבל 30+ דקות במשחקים כאלה. בשביל זה הביאו אותו. גם בראון צריך יותר דקות, על חשבון פרקינס.
 
אתה יודע מי התעלה הרבה פעמים בעונה הרגילה?

אדי האוס. למה הוא משחק איזה דקה למשחק בפלייאוף כולל 0 דקות היום? בוא נשאל את המאמן...הבאתו של קאסל חיסלה את דקות המשחק של האוס וקאסל פשוט נראה רע ומזיק במשחקים שאני ראיתי אותו. הוא תוקע את כל ההתקפה. אני רוצה אותו על המגרש למהלך של הזריקה האחרונה (לדוגמא המשחק השישי באטלנטה, כשרונדו היה צריך לזרוק 3 בסוף) אבל לא במצב כזה. החמישייה שלנו בסוף של משחקים בעונה הרגילה הרבה פעמים הייתה גארנט-פוזי-פירס-אלן-האוס (למשל בקאמבק ההוא נגד שארלוט עם השלשה של אלן, האוס הוא זה שהעיף את הכדור באוויר). האוס נדפק לגמרי וחבל.
 

the mnm factor

New member
אני שונא את אנדרסון ורז'או

אבל אין ספק שהוא שחקן הגנה מעולה. באמת. זה כל כך קשה לי להודות בזה כי אני כל כך מתעב אותו- את צורת ההגנה שלו, את הבעות הפנים שלו ובייחוד את השיער המעצבן שלו- אבל אין ספק ששיטת ההגנה שלו יעילה וטובה. היום במחצית השניה הוא במו ידיו שיתק את גארנט. כל הזמן הוא שם עליו יד. לקח עליו ריבאונדים בהגנה, עשה לו בוק אאוט ופשוט הרג אותו. משחק נפלא שלו לטעמי. מעבר לזה אני מאוכזב מהסלטיקס נורא. רק שנה שעברה ריי אלן היה שחקן שמשנה את המשחק ובפלייאוף השנה הוא שחקן שמשחק בסטייל של ריפ המילטון ועושה את זה לא מי יודע מה. פול פירס כל כך מרוכז בהגנה שלו על לברון (עושה עבודה טובה, דרך אגב) שהוא לא מצליח לבנות התקפה אחת לרפואה. אבל גארנט הכי מאכזב אותי. הוא צריך לבוא לבקש כדור כל שניה, להכנס בכח לסל, ללכת חזק לריבאונד... אבל הוא מאוד פסיבי ומשתדל למסור. זו סדרה של 7 משחקים. אני בכלל לא משוכנע שהסלטיקס יקחו אותה.
 
למעלה