משחק ה-א-ב

da1boy

New member
פששש ועכשיו היא רק בת 18

זאת אומרת כל הקטע עם המועדון שהיא פגשה את ג'זי פה, היה בערך לפני שנה-שנה וחצי???
 

da1boy

New member
כן היא צריכה להיות בת 19

גם אני אוטוטו בן 19 וסתכל איפה אני ואיפה היא
 

angel 0f r0ck

New member
סיסטם אוף אה דאון!

ניסיתי לשים 4 פעמים תמונות שונות וזה לא הלך אז אני מרשה לעצמי לשים בלי תמונה! להקת ניו-מטאל מצליחה שהוקמה בשנת 1995. פרצו לתודעה עם אלבום הראשון שיצא בשנת 1998 ונקרא על שם הלהקה. אלבומם השני -Toxicity שיצא ב-2001 והניב את הלהיטים Chop Suey ו-Toxicity זכה להצלחה. שנה לאחר מכן ב-2002 יצא אלבומם השלישי-Steal This Album שגם הוא זכה להצלחה אך לא פרץ דרך כמו קודמיו. בשנת 2005 הוציאו 2 אלבומים. האחד נקרא Mezmerize והוא אלבום אלבום מורכב, יותר מסובך ויותר ניסיוני מאלבומם הקודמים. מתוך הדיסק יצא הסינגל BYOB שזוכה להמון הצלחה. האלבום השני נקרא-Hypnotize שממנו לא יצאו סיגנלים. לפי חברי הלהקה באלבום זה יש כמויות של פרשנות חברתית לצד שירים העוסקים באהבה, בזכרונות, בקשרים, בפוליטיקה ובחוויות מצחיקות.
 

lein

New member
יהה ../images/Emo45.gif

ולא כותבים .B.Y.O.B או שזה לא משנה?
 

angel 0f r0ck

New member
סטיבי וונדר

אחד האמנים החשובים בהסטוריית המוזיקה השחורה. למרות עירוונו הפך לאחד האמנים המצליחים והמשפיעים ביותר בעולם. כבר משנות ה-60 הראה לעולם את כשרונו הרב ועכשיו,אחרי 4 עשורים של פעילות ו-28 אלבומים,הוא עדיין אמן מאוד אהוד ומוערך על כולם.
 

angel 0f r0ck

New member
על ריי צ'ארלס שמעת?

פעל כזמר מוזיקה שחוקה(ג'אז,סול,בלוז) במשך 6 עשורים(בשנות ה-40) והוציא 37 אלבומים אולפן. מת בשנת 2004 בגיל 74 מהתקף לב. אבל תחשבי,6 עשורים,37 אלבומים,הצלחה מסחררת והשפעה מסחררת על המוסיקה השחורה ובכלל על העולם.
 
למעלה