משחקי שלישי

anfield1

Member
אוקלהומה-בוסטון:
לא ממש מבין מה ראיתי פה, פשוט פירקנו את בוסטון בלי SGA.
משחק הזוי.
כולם פירקו, לא היה כוחות בכלל מההתחלה.
גידי משחק את הכדורסל הכי טוב בקריירה שלו, רק שימשיך ככה.
משחק הבא אצל אורלנדו הלילה, מקווה שSGA יחזור.
 

Rapgamer

Well-known member
מילווקי- וושינגטון: אז במסגרת המעקב אחר שחקני הפרימטר של מילווקי, במשחק הקודם (בלי יאניס) ג'בון קרטר הוביל את הסקורינג מהפריטמר עם 14 נקודות והבאקס הובסו. הפעם יאניס חזר עם שיא קריירה של 55 נקודות מול האין הגנת צבע של וושינגטון. מה שמעניין זה שתיאורטית כן יש להם רמה מסוימת של רים פרוטקשן, שיחקו הרבה דקות משותפות של פורזינגיס וגאפורד. בפועל שניהם רכים ולא מהווים התנגדות של ממש. גאפורד יצא מזה בשן ועין-
אם נחזור לשחקני הפרימטר של מילווקי- קונתון הוביל הפעם עם 11 נקודות. זה מתחבר לתמונה הכללית שהבאקס במקום ה24 בליגה באחוזים משלוש, אחד הנתונים שמנבאים הכי טוב הצלחה כללית. המחסור שלהם בכוח אש מהספסל הולך לתפוס אותם, בין אם זה יקרה בפלייאוף או במהלך העונה כשיאניס יפצע בסופו של דבר מכל התצוגות ההירואיות שלו בשלב מוקדם של העונה כשמילווקי מתקשה מול יריבות בינוניות.

אוקלהומה- בוסטון: לא ראיתי את המשחק, אבל לחטוף 150 נקודות מקבוצה בלי הכוכב שלה מצביע על כך שלבוסטון פשוט לא התחשק לשחק כדורסל.

יוטה- סקראמנטו: וואו, איזה סיום. נלך לשורה התחתונה- יוטה עם הפסד חמישי ברציפות, כל אחד מההפסדים שלהם בהפרש של מתחת ל5 נקודות. הפעם הם היו במרחק של 0.1 שניות מלהשיג ניצחון מהסרטים-
אוליניק היה צריך לבוא לעזרה בצבע מול החדירה של פוקס, למרות שיש סבירות גבוהה שסאבוניס היה מכניס שם טיפ אין. בכל מקרה הארט ברייקר נוסף של הג'אז, חטפו 22 נקודות מפוקס ברבע האחרון. הוא בעונת קלאץ' מרשימה מאוד בכל פעם שאני תופס משחק שלהם.
סאבוניס גם שיחק נהדר, היו לו 3 מסירות מההיי פוסט ללייאפים סטייל יוקיץ'.
מינסוטה במקום ה11 במערב כלומר אנחנו צריכים לדלג לפחות מעל קבוצת פליי אין אחת אם לא שתיים (הלייקרס עוד מאחורנו). המועמדות הבולטות ליפול הן יוטה ופורטלנד. למה אני אומר את זה? כי למרות האינטרס האישי אני מוצא את עצמי בעד יוטה ברוב המשחקים שלהם, פשוט קבוצה סימפטית לאללה. יכול להיות שרצף ההפסדים הזה יוביל אותם למכירת חיסול בסופו של דבר כי יש להם לא מעט שחקנים טובים ולא הרבה על מה להילחם העונה.
 

anfield1

Member
אוקלהומה- בוסטון: לא ראיתי את המשחק, אבל לחטוף 150 נקודות מקבוצה בלי הכוכב שלה מצביע על כך שלבוסטון פשוט לא התחשק לשחק כדורסל.
בתור אוהד שגם ראה את אוקלהומה הגדולה, אני יודע מה זה שבאים ויש ערב שלא רוצים לשחק, אבל אז כשיש פיגור 10-15 אתה מתעורר על עצמך ומתחיל לשחק.
הרי זה קרה הרבה פעמים עם דוראנט ו-ווסטברוק.
במשחק הזה לא אפשרנו לבוסטון לחזור גם כשהיא העלתה רמה ועשתה מיני ריצה.
משחק מושלם של אוקלהומה ובערב כזה תנצח כל יריבה.
שיחקה הכל נכון.
מסירות כמו שצריך, זריקה מתי שצריך.
הגנה כמו שצריך.
 

Rapgamer

Well-known member
בתור אוהד שגם ראה את אוקלהומה הגדולה, אני יודע מה זה שבאים ויש ערב שלא רוצים לשחק, אבל אז כשיש פיגור 10-15 אתה מתעורר על עצמך ומתחיל לשחק.
הרי זה קרה הרבה פעמים עם דוראנט ו-ווסטברוק.
במשחק הזה לא אפשרנו לבוסטון לחזור גם כשהיא העלתה רמה ועשתה מיני ריצה.
משחק מושלם של אוקלהומה ובערב כזה תנצח כל יריבה.
שיחקה הכל נכון.
מסירות כמו שצריך, זריקה מתי שצריך.
הגנה כמו שצריך.
יש לנצח ויש לנצח... בוסטון היא אולי הקבוצה הטובה בליגה, בודאי מעליכם ב2-3 רמות. בלי שיי אפילו 4 רמות. אני מבין שאתם צריכים לשחק מושלם בשביל לקלוע 150 אבל יש גם יריבה, הדברים תלויים בה לא פחות משהם תלויים בכם.
 
למעלה