סיכום 110:99 לדרבנים
ריצת 11:0 ברביעי הספיקה להוריד את הצרעות לקרשים לספירה ממנה לא חזרו פול הוחזק קצר ברבע האחרון עד לקראת הסיום, כשההפרש כבר היה גבוה קלע עוד קצת והתחרה בפארקר בקרב אגו (נגמר תיקו הייתי אומר) האלופה היתה צריכה לחפור עמוק ולהשתמש בכל הרזרבות, מילולית - בואן ופינלי 7 שלשות, אוברטו במסירות, תומאס בהגנה, ופארקר את מאנו בשיאם 31 כ"א. דאנקן סיים עם 16 ו 13 ונראה עייף פרקים ארוכים במשחק מהקרבות מול צנדלר. בניו אורלינס, במשחק מצוין עד הרבע האחרון, פול 35 ו 9, ווסט נהדר 23 ו 12 בעית מאץ' לכל שומר, החבר של מוניקה (צנדלר) 12 ו 8, אבל פג'ה ומו-פיט נשמרו חזק ולא עשו נזק כמו גם פארגו מהספסל שעד היום נתן פוסט-סיזון נהדר. 56:43 לספארס בחצי השני, בערך שוויון באחוזי השדה 48-9, קשה מאוד להוריד את האחוזים של ההורנטס בגלל סגנון המשחק הבסיסי של פול והתנועה של השאר סביבו. שיווין מעשי בריבאונד, הבדל משמעותי דווקא באסיסטים לטובת הטקסנים. משחק הבא, פתוח לדעתי. ס"א מגיעה אחרי שיא מול פיניקס, שבוע קדחת של דאנקן וקרסול פגוע של מאנו (העומס מצטבר ומתישהו זה יפגע) ועכשיו משחק בו נתנו הכל מול הצעירים המעצבנים האלה. ס"א עם הביתיות והמומנטום עדיפה, אבל ניו אורלינס תגיע לשחק, פול תמיד מגיע לשחק, במעט מאוד משחקים אפשר להגיד שהיה חלש, הוא בקושי מאבד, האחרים בקושי עושים שטויות, משחקים הגנה, וככה נשארים במשחק. עוד משחק עונה