משחקי הלילה

OrEl74

Well-known member
מנהל
משחקי הלילה

הבולס מתארחים בדקות אלה בקליבלנד, שידור ישיר בערוץ הספורט. שיקאגו פתחו את המשחק טוב מאוד בעיקר בזכות לואל דאנג שקלע 10 נק' רצופות ברבע הראשון והבולס הובילו 21:15. אבל אז לברון נכנס לעניינים ודיי לבדו הביא לכך שהרבע הסתיים בתוצאה 26:26. את הרבע השני שתי הקבוצות פתחו כשהכוכבים על הספסל חוץ מ-Z שפשוט עושה מה שהוא רוצה עבור קליבלנד ונכון לעכשיו (אמצע הרבע השני) יש לו כבר 13 נק'. לברון חזר למגרש אחרי כמה דקות מנוחה ושוב הוא עושה מה שבא לו והבולס אובדי עצות. נראה איך זה יתפתח אבל עושה רושם לקליבלנד קצת גדולה על הבולס למרות שבס"ה השוורים משחקים לא רע אבל לקליבלנד יש לברון ולבולס אין.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הבולס הולכים לישון ברבע השני

לברון עושה מה שבא לו ומסיים את הרבע עם 18 נק'. לואל דאנג ובן גורדון נתפסו בתנומה עמוקה במהלך הרבע. קליבלנד מובילים 55:45. ככה נראית העונה של הבולס, רגע משחקים, רגע נוחרים על המגרש.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
טוב, לא כוחות...

לברון פשוט טוב מידי עבור הבולס ולמרות שדאנג ויוז משחקים טוב, לברון ו-Z משחקים טוב יותר. 76:61 כשנותרו עוד 5 דקות לסוף הרבע השלישי. אני פורש לישון בצער רב. אבוד, רוצה לריב על מי יותר מתוסכל מהקבוצה שלו?
 

the mnm factor

New member
ההחטאה המביכה של ביג בן?

האיש פשוט עשה רגרסיה של 9-10 שנים. הוא כל כך לא אפקטיבי ואפאתי... זקנתו מביישת את בכרותו.
 
כן, ואז שני אירועים דומים בהמשך..

במקרה של ואלאס אי אפשר להאשים את לברון
 

the mnm factor

New member
זה נכון, אבל בוא נגיד

שאם וואלאס היה מרגיש שמעריכים אותו הוא היה יכול לחזור לימים הטובים שלו. הבעיה שלו היא בעיקר בעיית מוטיבציה. היכולת להתמקם (שזו הגדולה של הביג בן) זו לא יכולת שנעלמת (אתה יכול לשאול את מוטמבו), מה שכן באמת נראה שהוא כבר לא קופץ כמו פעם.
 
כן, ואלאס זה מוטיבציה

גם שאק אולי איבד יכולות גופניות כאלה ואחרות, אבל מתחיל לפרוח במדבר וחוזר להטביע על כל עובר ושב
ספורט ברובו הוא בין האוזניים אבל תהרוג אותי.. לא אל תהרוג אותי.. אבל תהרוג אותי אם אני מבין איך לבן אדם שעוד משלמים לו תמריץ בדמות מיליונים אין מוטיבציה לעלות על הפרקט ולתת 110% כל משחק לא משנה מה. כנראה יש דברים שלעולם לא אבין
 
פרשת לא בזמן, ופספסת את הבולס

מנצחים בקליבלנד 101-98. ראיתי רק את הדקות האחרונות: הקאבס עוד הובילו 98-96, ודלונטה ווסט חטף את הכדור מלארי יוז, אבל לברון איבד אותו. בן גורדון סחט עבירה של שלוש זריקות מווסט, ועשה 3 מ3 מהעונשין כדי להעלות את הבולס ליתרון 99-98. הקאבס הלכו ללברון, שחדר לסל, והוציא כדור לשרביאק שהיה חופשי בחצי מרחק, אך החטיא. נואה הוריד את הריבאונד. הבולס הלכו בחזרה לגורדון, אך זריקה רעה שלו משלוש יצאה החוצה, עם 24 שניות לסוף. שוב לברון בצד השני, הפעם הולך מול ספלושה לסל, הוא לא מוסר, ונואה מגיעה לעזרה בצורה מעולה, ולדעתי גם שם יד על הכדור(ביאהו נתנו לו חסימה, אבל כולנו יודעים מה יאהו שווה). לברון מחטיא, והקאבס שולחים את גורדון לקו עם 3 שניות לסוף. גורדון עושה 2 ומעלה את הבולס ל101-98. לקאבס הייתה עוד הזדמנות, כשהוציאו כדור ללברון ליד החצי, משום מה הבולס החליטו לעשות עליו דאבל טים, ולהשאיר את בובי חופשי, לברון מצא אותו, אבל הזריקה שלו פגעה בברזל ויצאה החוצה. נצחון יפה לבולס, ודרו גודן בא לחבק את גורדון, מעניין למה הוא כל כך מרוצה. לארי יוז בא להוכיח, עם 25, 8 9 אסיסטים, ו5 איבודים, גורדון מסיים עם 24 מהספסל, ב7 מ11 מהשדה, 7 מ8 מהקו, דאנג עם 15, ונואה עם 10, 6 ו3 חסימות. לברון סיים עם 33, ביג Z עם 23 ו7, 11 לדלונטה, ו10 לשרביאק.
 
לא ראיתי גג

לברון ניסה לשנות איזה שלוש פעמים את הזריקה באוויר, ונואה עשה עבודה מספיק טובה לדחוף אותו כמה שיותר לזרוק מהצד וככה זה נראה הקאבס במלוא עליבותם, לברון הפעם מחטיא דברים שהוא בדרך כלל שם. וההחטאות החופשיות לגמרי של וולי ובובי, זריקות שהם חייבים לשים, בשביל זה הם שם! בכושרם הנוכחי, הם מטרה נוחה לכל קבוצה שתפגוש אותם בפלייאוף גודן הגיע לחבק את גורדון, לא בגלל מה שאתה חושב
הוא שמע מקצין התקשורת של הקבוצה על עזיבתו של מנהל פורום בישראל את המרקע לנמנום בוקר, והבין כי מצבה של הקבוצה בכי רע אם לא תצא מאולם המשכנתאות עם נצחון ביד
 
הייתה הגנה טובה

לא אמרתי שהיה גג, אמרתי שנואה שם את היד על הכדור בזמן הזריקה, מה שגרם לא להיות קצרה. ביאהו, מחשיבים את זה כחסימה (ונראה לי בצדק).
 
אולי אנסה לראות שוב, לא שמתי לב ../images/Emo201.gif

נגע בכדור לפני הזריקה? כן, אפשר להחשיב כחסימה בסדר, ניתן לבן של יאניק
 
היה חצי גג, נגע בכדור ממש לפני הזריקה../images/Emo127.gif

קליבלנד לא קלעה נקודה במשך 3 הדקות וחצי האחרונות בבית מביש
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא פספסתי

ראיתי את ההמשך במיטה אבל לא היה לי כח לקופ וכתוב פה. האח היידד לבולס
 

שח_מט

New member
חסימה יפה של נואה על LJ

ויפה שהשופטים לא הלכו עם הכוכב ושרקו. באתר ה NBA כתוב שלברון סבל מכאבים וכו' כהסבר ליכולת החלשה ברבע 4. לא נראה לי שהנצחון יעזור לבולס להיכנס לפליאוף. מרגיז אותי שיש שתי קבוצות עם מאזן חיובי במערב שלא יהיו בפליאוף ואחת עם שלישי במזרח שכן. ל GS יש מאזן למקום 4 במזרח. מרגיז. שח
 
שיקאגו מנצחת בקליבלנד,מעט מדי ומאוחר מדי

וזה רק גורם להצטער בפעם ה100 שהקבוצה המוכשרת הזאת לא תיהיה בפלייאוף. לא חשוב מאיזה מקום שיקאגו הייתה עושה שמח. הסיכויים איכשהו להתברג לשם קלושים. שיקאגו תצטרך לנצח את כל המשחקים עד הסוף(למעשה אין שם משחקים קשים מדי,הקבוצה החזקה ביותר ששיקאגו תפגוש היא אורלנדו) ולקוות שאטלנטה תנצח גג פעמיים. הלוח של אטלנטה די קשה: פילדלפיה(ב),פילדלפיה(ח),אינדיאנה(ח),ניקס(ח),בוסטון(ב),אורלנדו(ב),מיאמי(ח) בואו נגיד שהיא תפסיד את משחקי הבית הקשים שיש לה נגד בוסטון ואורלנדו הבעיה היא שניקס ומיאמי בחוץ זה די באנקרים. ואני מאמין שאטלנטה תנצח את אחד מהמשחקים נגד אינדיאנה. ואם היא תפסיד פעמיים לאינדיאנה אז אינדיאנה תיהיה חזק בתמונת הפלייאוף גם היא. בקיצור שיקאגו תמשיך לנסות לחלום. אני מאמין שבימים הקרובים נדע אם החלום עשוי עוד להתגשם...
 
תתעורר, אין שום סיכוי. כלום, נאדה.

ואל תשכח מי אמר את זה מאז הטרייד המגוחך ההוא, המטומטם ההוא. אגב, מותק, הניצחון הושג ללא גודן שאתה בטח חושב עליו כשאקיל הבא.. נכון שיוז היה מצויין, רק אל תסיק לי מזה מסקנות איומות ונוראות בבקשה.
 
אי אפשר שלא להסיק...שיקאגו בדרך לפלייאוף!

ואני אגיד לך יותר מזה. שיקאגו תעיף את בוסטון. גודן יחזור ויתן לנו מחץ מתחת לסלים,יוז ימשיך לעשות כמעט טריפל דאבלים,ושיקאגו תדרוס את המזרח!
 
מתפתח מותחן בפורטלנד

איך שיוסטון אוהבת להסתבך. איפה הקבוצה הדורסנית של החודש הקודם? שוויון 63 ברבע השלישי רוי-לס פורטלנד - כל השחקנים המובילים עושים את העבודה, אלדריג עם 19, גארט גק ואאוטלו עם 12 ביוסטון טימאק 17, מוטומבו 11, הראש של לותר 9, באטייה 9 מדהים הדיקמבה הזה, צריך להכנס להיכל התהילה. הקמפיין יתחיל בקרוב...
 
למעלה