משהו ששמתי לב

CRAZY BOLI

New member
משהו ששמתי לב

אליו מבחינה תנועתית לגביי bjj והיאבקות יווני רומי .

ביווני - רומי נורא מקפידים על יציבה זקופה ומשפרים
את יכולת ההקשתה של הגו לתנועה שנקראת
Extention של עמוד השדרה .
זה לא חלילה שאין תנועות אחרות אבל מהיכרותי
הקצרה התנועה הזאת מודגשת ויש ליכולת הזו חשיבות
בלא מעט תרגילים (להפיל,להגן בפרטר,להפוך יריב בקרקע ועוד...)

לעומת זאת ב bjj ביחוד מעבודה מהגב יש לא מעט עבודה
כשאנחנו מעוגלים/מכודררים והגב נמצא בהרבה מצבים ב flexion של עמ״ש .

* ברור שיש גם תנועות אחרות כמו גשר , שרימפ ועוד ...

פשוט מהפן התנועתי מעניין איך שיטות כאלו עשויות לשפר לנו את המוביליות / גמישות
ומשלימות אחת את השנייה .

לפן הלחימתי - אצטרך להתאמן ולצבור עוד ניסיון בכדי לתת דיעה .
 

ETZ301

New member
אתה מתאמן ביווני רומי?

איך אתה מתמודד עם הכושר הנדרש השם?
 

CRAZY BOLI

New member
התחלתי להתאמן לפני מספר חודשים

בעיקרון זה אינדבדואלי מאחר ומי שרוצה להוציא מעצמו את המיץ
יעשה את זה ומי שלא לא כמו בכל שיטה או אומנות לחימה .
כשאני עובד עם החבר׳ה המתקדמים הם מתאימים את עצמם אליי
ומסבירים לי איך לעבוד נכון .
הכושר נבנה בהדרגה , מה שכן אני לא מצליח לבצע לא מעט
מתרגילי הבסיס שלהם שחלקם דורשים יכולות גופניות שכרגע אין לי .
המאמן נותן לי תרגילים שמותאמים ליכולתי ואני באמת רואה מגמת שיפור בגמישות , בתנועה של הגב ובכושר הכללי והכח .
בכל אופן אציין לטובה את היחס החם והמקצועיות הן של המאמן והן של התלמידים .
 


 
אם אתה מרוצה, אולי תעשה להם קצת פרסומת

תתן פרטים, שנוכל להפנות אם מישהו מחפש?
אם אתה מודאג מהאאוטינג, שלח לי פרטים במסר, שאני אעדכן את רשימת המורים.
 

CRAZY BOLI

New member
אפשר לומר ש

90 % מההמלצות שאני רושם הם
במקומות בהם התאמנתי או שמתאמן .
כשמישהו ישאל על קבוצה מומלצת להאבקות באיזור המרכז
אני מן הסתם ימליץ על הקבוצה בה אני מתאמן .
 
למעלה