l o v e w a t s o
New member
משהו שלא הבנתי..
א) בחופשת הקיץ אסור לעשות את הקסם לומוס או שמותר כי למשל בספר החמישי הארי עשה גם לומוס וגם אקספקטו פטרונום אבל השימוע היה רק על האקספקטו פטרונום ב) שדובי עשה קסם בבית של הדרסלים הארי קיבל אזהרה כי חשבו שהוא עשה את הקסם אז איך יכול להיות שאנשים אחרים כמו טונקס בספר החמישי ואדון וויזלי בספר הרביעי עשו שם קסמים והוא לא נענש על זה?
א) בחופשת הקיץ אסור לעשות את הקסם לומוס או שמותר כי למשל בספר החמישי הארי עשה גם לומוס וגם אקספקטו פטרונום אבל השימוע היה רק על האקספקטו פטרונום ב) שדובי עשה קסם בבית של הדרסלים הארי קיבל אזהרה כי חשבו שהוא עשה את הקסם אז איך יכול להיות שאנשים אחרים כמו טונקס בספר החמישי ואדון וויזלי בספר הרביעי עשו שם קסמים והוא לא נענש על זה?