משהו שלא הבנתי..

משהו שלא הבנתי..

א) בחופשת הקיץ אסור לעשות את הקסם לומוס או שמותר כי למשל בספר החמישי הארי עשה גם לומוס וגם אקספקטו פטרונום אבל השימוע היה רק על האקספקטו פטרונום ב) שדובי עשה קסם בבית של הדרסלים הארי קיבל אזהרה כי חשבו שהוא עשה את הקסם אז איך יכול להיות שאנשים אחרים כמו טונקס בספר החמישי ואדון וויזלי בספר הרביעי עשו שם קסמים והוא לא נענש על זה?
 

InBaR 85

New member
עונה לך../images/Emo9.gif

א.הוא היה על השימוש הכללי בקסמים.. ב.כי הארי קטין ולקטינים אסור לעשות קסמים מחוץ לבית הספר.
 

yoavj1

New member
נראה לי שלא הבנת את 2

בספר השני, כשדובי מבצע קסם, מאשימים את הארי. האשימו אותו כי משרד הקסמים יכול להצביע על נוכחות של קסמים, אבל לא על מי ביצע אותם. משרד הקסמים האשים את הארי כי הוא הקוסם היחיד שידוע להם עליו באיזור ההוא. עכשיו נשאלת השאלה - כיצד משרד הקסמים ידע לא להאשים את טונקס/ארתור כאשר הם ביצעו את הקסמים בבית של הארי? אני חושב שזו טעות של רולינג. אני יודע שזו התשובה הכי קלה, אבל אין לי תשובה אחרת...
 
וגם דמבלדור בספר השישי

עשה קסמים בבית של הארי... ומה הסיבה שרון לא עושה קסמים בבית שלו? הרי יחשבו שזה ההורים שלו... אז מה אכפת לו לקלף את התפו"א בקסם? אני בטוח שההורים שלו לא יהרגו אותו על זה...
 

שמילרס

New member
כל הקטע הוא

שמשרד הקסמים יודעים שהארי הוא הקוסם היחיד שבאזור, ולכן הם מניחים שכל קסם שמבוצע שם זה הוא. מן הסתם במקומות מאוכלסים בקוסמים, לדוגמא כמו בסימטת דיאגון, כל פספוס יכול לעשות קסם! כנראה שלמשרד הקוסמים יש איזושהי בדיקה מסובכת יותר, אבל על הארי הם לא מבצעים אותה, מכיון, כמו שאמרתי, הוא הקוסם היחיד באזור.
 
יואב?יואב מבבל?מה אתה עושה בפורום?

של הארי פוטר?! כמה זמן אתה בפורום הזה?!?!?! אני הפסקתי בערך לפני 2 או 3 חודשים ועכשיו אני עושה קאמבק, אבל לא ציפיתי לראות אותך כאן!
 
לגבי ב'

יכול להיות שאדון וויזלי הודיע למשרד הקסמים שהוא לוקח את הארי אילו (למרות שלא הוא לקח) כי ההודעה על הקדמת השימוע נשלחה לביתו- הם ידעו שהארי אצלם. כנ"ל כשהוויזלים לקחו את הארי בספר הרביעי. בספר השישי- משרד הקסמים ידע שהארי עובר אל הוויזלים- כל ההגנות ששמו לבית שלהם וכל זה.
 
למעלה