אתה מוציא רשיון ויש לך 3 חודשים מלווה ב3 חודשים האלה את רשי להסיע כמה אנשים שיש ברכב בתנאי שיש מלווה(כי אסור לך בלי) אתה מסיים את המלווה ואז מותר לך להסיע רק 2 אנשים בלבד עד שנגמרת תקופת הנהג חדש וכן גילך הוא בין 17-21 אם אתה יותר מ21 נמגמר המלווה אתה יכול להסיע רכב מלא
אולם תוקף החוק יתבהר רק בסביבות נובמבר 2006. בכל מקרה עד אז זה לא אמור להטריד אף אחד, כי התקנה נכנסה לתוקף בנוב' 2004. בנוב' 2006 יוחלט האם תבוטל הוראת השעה, או לא. אם לא, כל השאלות האלה לגבי תוקף, כנראה, שיתבהרו.