משהו נחמד בשביל כולם כאן....

ב א ר י

New member
משהו נחמד בשביל כולם כאן....

אני מצאתי איזה מאמר על אהבה ומזלות,אז אני ארשום כאן כל מזל והאהבה שלו. רק אל תפריעו עד שאגמור את כל המזלות.... כמה דקות ואני אסיים לכתוב הכל. בארי
 

ב א ר י

New member
מזל טלה

זוגיות: אצל האשה המערכת מורכבת, לא פשוטה. יש משיכה לטיפוסים מסובכים, מורכבים ולא קלים, מערכות יחסים קשות ובלתי אפשריות וכן מצבי משבר והשפלה בזוגיות. הטלאים אינם זורמים בקלות בזוגיות. הם נמשכים מאוד ליופי ולסטטוס. הטליה הופכת למטפלת, הילרית ופסיכולוגית לבן זוגה. לטלה צריך להזכיר שהוא נשוי, היות שעצמאותו חזקה ותכונת השותפות חלשה יחסית, מצב המקשה על היחד. מיניות: יצריות, פיסיות וביטוי מיני מלא מגיל צעיר. משיכה לצעירים, והללו נמשכים אליהם, אך גם מבוגרים נמשכים למראה הצעיר הטלאי הטיפוסי. טלה הוא מזל פיסי במהותו.
 

ב א ר י

New member
מזל שור

זוגיות: ביקורתיות, סלקטיביות ונטייה לחנך את הפרטנר ברמה הרומנטית. השור זקוק לבת/בן זוג סולידי, מופנם, שקט ורגוע. הנישואים יוצרים שגרה ויום-יומיות ואינם יצירתיים, אם כי הטיפול הוא חיובי ובונה. בת/בן-הזוג וכן הנישואים בכלל עוברים משברים, עליות וירידות ולבסוף התחדשות. ישנם מהפכים וטרנספורמציות, והשור עובר שינוי נפשי עמוק דרך הנישואים. הוא מרגיש שותף ללידה וחלק ממנה. תתכן אי-אמינות בזוגיות ועלולות להתרחש בגידות. ייתכן שבן/בת-הזוג עובדים בתחום סודי. השור צריך ללמוד להיות גלוי בזוגיות ולא סוכן חשאי בת מזל שור מתאכזבת מהגבר שלה, חווה קשיי תקשורת ומיניות וחושבת שהתחתנה עם אדם שלא מימש עצמו, ובכל מקרה יהיה לה קשה להיפרד ממנו, היא מפתחת יחסי תלות והתמכרות לגבר, או להפך, בת מזל שור מרגישה כקורבן כלפי הגבר שלה, ולעתים פשוט חשה ריקנות, שאין לה גבר בחיים, מיניות: בבחירת בן/בת-הזוג מוטיב המשיכה המינית היא מרכזי ביותר, השור זקוק לחופש ופתיחות מינית מקסימלית, הרפתקנות ומיניות בטבע, ולא רק בחדר סגור, אלה הן חלק מהחוויות השוריות. מין הוא סוג של הימור וסיכון בנשמה השורית. ישנם הקשרי מיניות לחוץ-לארץ ולאנשים במחוזות מרוחקים. השור סגור אך יכול לגלות פתיחות וחופשיות בתחומים סקסואליים אינטימיים.
 

ב א ר י

New member
מזל תאומים

זוגיות: יופי ואסתטיקה חשובים ביותר אצל התאום. זהו קריטריון מרכזי בהתאהבות ובבחירת בן זוג. התאומים מתחתנים מאהבה ויכולים ליצור הרמוניה, אך בחיי האהבה יכולה להתרחש דואליות, ובמילים אחרות: כפילות במערכות יחסים. בזוגיות יש משהו מן ההומור אך גם מן החופש, ההרפתקה וההתנסות: מה מחכה מעבר לאופק. התאום משתעמם מהר וחשוב לו שבן/בת הזוג יהיו תקשורתיים, צעירים, אינטליגנטיים ואולי קצת אריסטוקרטים. ייתכן שבן/בת-הזוג עוסקים במשפטים, ביצירה, במשחק, בספורט או בתחומי הוראה ואקדמיה. התאומים רוצה לזכות ו``להגריל`` דרך בן/בת-הזוג לחיים. מוטיב הנדידה והחיפוש, ההחלפה והשינוי מתקשר אצלם לנישואים ואהבה. הם גם משדכים ומתווכים אחרים לאהבה. מיניות; ברמה המינית יש משהו רציונלי, קשר סקסואלי לדמות מבוגרת או סמכותית, או כניסה למצבים אינטימיים הקשורים לעבודה ולקריירה. למרות המיניות העזה של מזל זה, התאומים יכולים לחיות תקופות ארוכות של הגבלה, צמצום או חסך במיניות, חום ופיסיות. הם ביקורתיים ושופטים את הפרטנר במיניות ונוטים לשתלטנות בעניין זה. הם מרגישים צורך לרפא ולהירפא בתחום המיני.
 

ב א ר י

New member
מזל סרטן

זוגיות: יש קשר בין העבר, הזיכרון וההיסטוריה לבין הזוגיות. הזוגיות ארוכת טווח, שכן מטבעם סרטנים מעדיפים לא להיפרד. ובכלל, קשה להם לשנות או לנתק מצב קיים לכיוון חדש. החידוש מפחיד אותם. ניתוק יכול לחדש או להפחיד במובנים מסוימים, אך באופן פרדוקסלי יש התחדשות דרך ניתוקים ופרידות. יש אפשרות לבן/בת-זוג מהעבר, או מבוגרים יותר, עצורים וסגורים. סרטן מנסה לרכוש סטטוס ועמדה דרך זוגיות, וקיימת אפשרות להיכרות בנסיבות משפחתיות או מקצועיות. אפשרות לנישואים בגיל מבוגר והריונות לא מתוכננים ומפתיעים. ישנה ביישנות וחוסר פתיחות בזוגיות. חוסר הספונטניות בזוגיות יחייב את הסרטן לטפל, להבין ולעזור לבת/בן-הזוג, שאמנם נוהגים להלחיץ אותו בזמנים, אך הוא מצידו חש שהם אינם מקדמים אותו לשום מקום. ישנה תחושה פטליסטית בזוגיות. פרידות וניתוקים עוברים על הסרטן בצורה משברית, ואלה משנים אותו פסיכולוגית מקצה לקצה. הסרטנית רוצה גבר מבוגר בעל מעמר, ומציאתו קשה לה לעתים. מיניות: למרות ביישנותם ומופנמותם, יש לסרטנים סוג של הבנה ופתיחות למין. קורים מצבים שבהם ידידות הופכת אינטימית ולהפך. יש אצלם מחשבות לא שגרתיות על מין ותפישות מתקדמות ומיוחדות הקשורות לסקס. הפתעות בעניין זה רלבנטיות. למרות הביישנות הטבעית קיים צורך בביטוי והחצנה של המיניות, ואפילו צורך להבליט ולהתבלט.
 

ב א ר י

New member
מזל אריה

זוגיות: צורך בחבר אמיתי לחיים, משיכה לטיפוסים לא קונבנציונליים, אפשרות לניתוקים ופרידות. כמו כן סבירות לדואליות יסודית או לשני נישואים בחיים או שני בני-זוג מרכזיים. בן/בת-הזוג יהיו אנשים צעירים ברוחם ובמראם, תקשורתיים, ניידים. אריה חייב לתקשר ולדעת שבת/בן-זוגו הוא אדם אינטליגנטי ואולי מפורסם בשטח שלו. אצל אשה ייתכן קשר לגבר מחוץ-לארץ, אקדמאי, ספורטאי, משפטן, איש תקשורת, איש עסקים ואולי טייס. בן/בת הזוג עוסקים בדברים מתקדמים הקשורים לעתיד: מחשבים, טלוויזיה ואפילו חלל. ייתכן שבת/בן-הזוג הוא שזקוק ליותר מרחב בזוגיות. לעתים צורך זה הוא תולדת התובענות של האריה או הלביאה ביחסים. הלביאה חווה אהבה, חופש ורומנטיקה בחוץ-לארץ, או בלימודים ואקרמיה: היא נמשכת לגבר אריסטוקרטי, מוחצן ושואפת לחוות תחושה אליטיסטית באמצעות הגבר בחייה, מיניות: למרות האקסטרוורטיות הטבעית של האריות קיים צד מבולבל, עמוק וביישני בתחום המיני, ולמרבה הפלא המצב הוא פרדוקסלי: ייצריות ופיזיות מחד גיסא, ותקופות של חסך ונזירות ופרישות מצד אחר. אכזבה, בלבול ואובדן זהות שלהם או של בן/בתי הזוג מתרחשים, וייתכן שהמיניות זקוקה לטיפול ולעזרה. לאריות יש יכולת טיפולית ברמה הנפשית- המינית העמוקה. לעתים יש תחושת קורבן והקרבה ברמה המינית. אפשרות נוספת היא קצת ביישנות. מיניות מתקשרת אצל אריה לחום, אהבה ורגש, לאריות קשה להתנתק ולהיפרד מפרטנר מיני, הם מתמכרים ויש בהם הרס עצמי שעלול להתרחש בגלל מיניות, שכן היא מחזירה את האריה לעבר ולהיסטוריה שלו, ישנו הקשר למין אוראלי, דוגמה לכך היא ביל קלינטון, האריה המפורסם בעולם, ופרשת לוינסקי, בת מזל סרטן (במקרה,..). מין, טיפול, היסטוריה ועבר מחוברים כאן בעסקת חבילה.
 

ב א ר י

New member
מזל בתולה

זוגיות: אהבות בלתי אפשריות, משיכה לטיפוסים מסובכים, מורכבים ולא פשוטים, ``אהבת נצח`` ולצדה התמוססות ואובדן האהבה, למרבה הצער, יש תחושת החמצה וצורך לפתח תלות כזוגיות, או שבן/בת- הזוג תלויים בהם. כן מזל בתולה אינו יודע להיפרד רגשית ואינו נפרד, אין ``קאט``. זהו נתון אישיותי עמוק, ועל אף האמור לעיל, קיימת אפשרות לבן-זוג פרקטי ופשוט, חקלאי למשל, העוסק בענייני היום יום בלבד, עקשן ולא גמיש, חסר מעוף ודמיון, טיפוס שורי במהותו האסטרולוגית, קיים צורך עמוק להקריב ולטפל בזוגיות תוך גילויי הקרבה עד כדי ביטול עצמי. ייתכן כי בן/בת-הזוג לא בריאים פיסית או נפשית, ונותנים לבתולה את הכאוטיות החבויה בה והמבקשת להתפרץ מתחת לשכבות ההיגיון והביקורתיות הלוחצת. בן מזל בתולה מתגעגע לאהבה באופן תמידי ורוצה לתת את כל-כולו. ישנה אפשרות אהבה לדמות סמכותית, בוס, או הקשרים בין אהבה ועבודה או קריירה בעסקת חבילה, תתכן התאהבות בגיל מבוגר. תתכן אהבה תחת הגבלה אהבה לאובייקט במסגרת, דהיינו נשוי. מיניות: מאחורי הנזיריות הבתולית, היצרים המיניים סוערים וחזקים במיוחד, מתפרצים בפתאומיות: קיימת משיכה לצעירים, ולהפך, משיכת צעירים לבתולה (ראה מייקל ג`קסון), ויש צורך לדבר ולהתבטא מילולית בסקס, הוורבליות היא חלק מהגירוי המיני, שיחות טלפון על אינטימיות וסקס, מיניות מגיל צעיר למדי, אצל הגבר יש אפשרות לדו-מיניות, משיכה גם לגברים.
 

ב א ר י

New member
מזל מאזניים

זוגיות: שדה ההיכרויות הוא אירוע קבוצתי חברתי, או היכרות מפתיעה ולא שגרתית דרך מחשב, תקשורת או טלוויזיה. המשיכה היא לטיפוס גבוה, אינטליגנטי, חברותי ותקשורתי, והממד הקובע הוא היכולת להתחבר ולהתיידד. מאזניים חווים הפתעות לא מתוכננות באהבה, ורומנים ללא ממד של זמן או גיל, וייתכן גם רומן טרנסאטלנטי. ניתוקים ופרידות מלווים בהחצנה ודרמטיזציה רגשית מוגזמת, הילדים של בת/בן-מאזניים יהיו מיוחדים, לא שגרתיים, יצירתיים אד מרדנים ואינדיבידואליסטים, והקשר יהיה כמובן חברי, מלא חיים ואהבה וללא אוטוריטה: איך בכל זאת תהיה משמעת? תהיה, כי המאזניים יודעים לעשות זאת. בני מאזניים אינם אוהבים ביקורת וקשה להם לקבל אותה אף-על-פי שמאחורי גבם היא קיימת. הם נמשכים לטיפוס צעיר בנשמה או צעיר בגיל, אינדיבידואליסט ואפילו ילדותי במובן מסוים. ייתכן שבני-הזוג קשורים ליהלומים, לספורט, צבא, ריקוד וכישורים טכניים. ישנו דגש על עצמאות אצל בני-הזוג, ישירות ומיידיות. מיניות: יש קשר בין מיניות לרכוש וכספים, אך האנרגיה המינית במזל זה חזקה ופיסית יותר מכפי שהדבר מופגן בהתנהגות חיצונית. כאן לא רק אפרודיטה אלא האל המיתולוגי ארוס בכבודו ובעצמו מקבל ביטוי.
 

ב א ר י

New member
מזל עקרב

זוגיות: עקרבים רוצים בזוגיות רגועה סולידית ושקטה, זוגיות נתפשת כחלק מהמערך הכלכלי שלהם וקושרת בין משאבים ובין נישואים ופרטנרים בחיים, קיימת משיכה לטיפוסים מורכבים ולא פשוטים, למרות שהעקרב עקשן ולא גמיש בזוגיות, הוא מרגיש שהוא זה שמקריב ביחסים, הוא יידרש לטפל הרבה, לתת מעצמו ולוותר, לפחות בתחושתו הסובייקטיבית, בעיות תקשורת בזוגיות, או להפך, העקרב מטופל ומקבל טוטאליות ומסירות מלאה בזוגיות. הרצון לטוטאליזציה רגשית יוצר הרבה בעיות בנישואים, וכן הקנאה והרכושנות. העקרבה ביקורתית וסלקטיבית ונוטה לחנך את הגבר וגם לטפל בו. תתכן התמוססות של מערכת היחסים ואכזבה רגשית עמוקה, או חס וחלילה מחלה ואובדן של בן/בת-הזוג או אשפוז ממושך, או אולי טיפול נפשי ארוך. מכל מקום, העקרב מרגיש כמטפל ופסיכולוג ביחסים ובנישואים. עקרבים מרגישים נתק, אך אינם יודעים להיפרד ויישארו במצבים רגשיים לא פשוטים לאורך תקופות ארוכות. בן\בת-הזוג יכול להיות פרקטי אך גם יצירתי ביותר, מיסטיקן ואוהב מוזיקה, עם כישורים בתחום זה. הגם שהעקרב הוא ריאליסט, בזוגיות יש לו נטייה להיות מנותק מהמציאות לפעמים, והוא נכנס למצבי תלות. הוא עלול לעבור תהליך של הרס עצמי דרד זוגיות. אגב, עקרבים מוצאים עצמם בפרשות אהבה במסגרת עבורה וקריירה, במיוחר העקרביות, אך גם העקרב יכול להתאהב בבוסית שלו. סמכות ואוטוריטה מתקשרים לאהבה במפה של העקרבים. העקרב נע כמטוטלת בין להציב אולטימטום של או-או באהבה, לבין לסלוח ולוותר. הוא גם ``כומר מוודה`` וגם שופט וקטגור באהבה. מיניות: ידוע כאסטרולוגיה שהעקרבים קשורים ישירות לאנרגיה המינית, קיימת משיכה לצעירים. הצורך בגיוון מיני קיים אצלם, והמצב של שני פרטנרים מיניים בפרק זמן אחד אף הוא עשוי להתרחש. עקרב יכול לעשות שימוש במידע מיני על אחרים, או שיעשה שימוש במידע סודי, הוא לאחר או האחר לו, בקיצור, עקרבים צריכים להיזהר בקשר בין מידע ודיבור לאינטימיות, שמן הסתם עשוי להיות עניין כספי-כלכלי.
 

ב א ר י

New member
מזל קשת

זוגיות: אהבות פתאומיות ומפתיעות, אפשרות ליצירת קשר זוגי בטיסה, דרך מחשב, תקשורת, או באירוע חברתי. קיימת אי-רציפות בכל הקשור לזוגיות ולנישואים, אך הפרעות הקצב יכולות לאפשר זוגיות על בסיס מרווח וידידות, ואולי זו ההתניה לנישואים ושותפות אצל קשת. ישנן אהבות הקשורות לחוץ-לארץ או ללימודים. יכולים להיות ניתוקים פתאומיים משותפים ומשותפויות, או יצירת שותפות מפתיעה ולא שגרתית. בן/בת הזוג יהיו גבוהים אינטלגנטים ותקשורתיים . יכולים להיות מצבים דואליים בזוגיות, או פעמיים נישואים ואולי יותר. תקשורת מילולית טובה היא תנאי הכרחי לנישואים. הגבר צריך להיות דמות שאפשר להתגאות בה ולתת לו פרסים, אך ייתכנו גם אהבות צעירות כשמדובר ברומנטיקה. ייתכן גבר מפורסם או העוסק בניהול. קשת משתעמם מהר מזוגיות ובעיקר רוצה לצאת ממנה לחופש. בן/בת-הזוג חייבים להיות חברים וידידים ולא להיכנס למצב הרגשי שהקשת נופל בו. יש אפשרות להתאהבות במישהו צעיר, או בעל מבנה צעיר וספורטיבי, והצורך באהבה מיידי. ההווה מודגש תוך אי-דחיית סיפוקים ילדותיים. ה``כאן ועכשיו`` חזק בהתאהבות, כיבוש מהיר ואחר-כך קושי ושיעמום. צורך לאהוב בחופשיות ועל בסיס פילוסופיית חיים משותפת. העיקר הוא לא להרגיש הגבלה באהבה. מיניות: למרות האקסטרוורטיות הטבעית למזל, ישנה בקשתים ביישנות מסוימת וצורך בביטוי אוראלי במיניות. ישנה כמיהה לא ממומשת למיניות שמשום מה אינה מושגת. כמו כן ישנו אידיאל שקשה לממשו, והוא קיים רק בדמיון. יכולות להתרחש אכזבות וחסך במיניות לאורך תקופות. יש להיזהר בקשר שבין בריאות ומיניות. ייתכן שהקשתים יצטרכו להקריב ולטפל בבן\בת-הזוג, או להיות מטופלים כשמדובר במין. ייתכנו גם יחסים ללא אבחנה וחוסר גבולות בעניין זה, תוך הרס עצמי. מין מסבך את הקשת ויכול ליצור לו בעיות וכשלים בחיים. המין נתפש כחוויה רוחנית טוטאלית, כחוויה שיש בה מהריפוי הנפשי-הפיסי. אנרגיה מינית חוזרת מן העבר להווה.
 

ב א ר י

New member
מזל גדי

זוגיות: הצורך ביציבות וקביעות בעניין ברור. הגדי, הגבר, מחפש אשה הדומה לאמו, ולאם יש חלק בבחירה הן אצל האשה והן אצל הגבר. האהבות שלו הן יציבות לאורך זמן. חוסר ספונטניות ושגרה משתלטים על היחסים. לפרקים יש חוסר יכולת להביע רגשות באופן גלוי ופתוח. בן/בת- הזוג הם אנשים רציניים ותיתכן הידברות על רקע מקצועי, מקפידים על זמן ועשייה ועובדים קשה. יש בהם צד מטפל ודואג, ואולי צד מסורתי, דתי או קשור לעבר ולהיסטוריה, מעין שמרנות, ברומנטיקה יש חיבור בין כסף ומשאבים לבין אהבה, הגבר שומר על רצף הזוגיות בכל מחיר וקשה לו עם פרידות. אצל האשה יכול להופיע גבר מן העבר, ישנה משיכה לגבר בישן וסולידי ולעתים יש תחושה סטאטית מתמשכת ביחסים איתו. הגדיה נדרשת להיות היועצת והפסיכולוגית של הגבר שלה. גדי הוא מזל של שגרה והרגלים וכך גם האהבה והזוגיות. יותר מכל, הזוגיות והנישואים הם סמל ליציבות ולזמן, ואולי גם מסייעים לסטטוס. מיניות: למרות השמרנות והרצינות האופיינים למזל, המיניות עשויה להפתיע ולהיות פתוחה, סוערת, ייצרית ודרמטית. לגדיים יש פחד מכישלון מיני והם חשים צורך להיות במיטבם. קיימת בתודעתם פתיחות לדו-מיניות. ניתוקים ופרידות על רקע אינטימי ומיני יתרחשו בחיי הגדיים במפתיע. בכלל, הגדיים יכולים למצוא את עצמם מופתעים ולחיות במיניות לא שגרתית. גדיים מתנתקים לא רק על רקע מיני אינטימי אלא גם בגלל סוגיות כלכליות שיוצרות אצלם תחושה של ``לנתק וזהו``.
 

ב א ר י

New member
מזל דלי

זוגיות: הדלי רוצה בן/בת-זוג שיהיו ראויים לו, אך בעצם הוא רוצה באורח פרדוקסלי בן/בת-זוג חופשיים ולא לוחצים יתר על המידה, רצוי מחו``ל, וזו גם אפשרות סבירה להיכרות, בטיול בחו``ל או בלימודים, הדלי רוצה חופש במערכת היחסים ושבן/בת-הזוג יהיה רחב אופקים ובעל כיוון רוחני משהו, בן/בת-הזוג יכולים להיות מפורסמים, תקשורתיים, ספורטאים, משפטנים או אנשי אקדמיה ומו`לות, ברומנטיקה יכולה להיות תקופה של כפילות במערכת יחסים ומשיכה לבן/בת-זוג צעירים, אינטליגנטיים ותקשורתיים. ייתכן קשר של בת/בן הזוג לילדים ולנוער. הדליה מעדיפה גבר צעיר, תקשורתי ואינטליגנטי התקשורת הכרחית: ככל שהוא תקשורתי, כך ייחשב בעיניה יותר סקסי. מיניות: הדלי חש צורך לטפל ולהיות מטופל בתחום המיני הרגשי העמוק. במהלך החיים ייתכנו בעיות רפואיות על רקע זה. בני מזל זה יכולים להיות יועצים וסקסולוגים, ואולי יש בהם מעט מציצנות. קיימת תחושת הגבלה וכיוון בחיים, כאלה הקשורים למיניות, וייתכן קשר מיני עם בוס/ית או גורם סמכות בעבודה, או סתם מישהו הקשור בקריירה בצורה זו או אחרת וקשור לסטטוס או למעמד שלהם. במיניות יש נוקשות, ביקורת ושיפוטיות. לעתים יש ``טאבואים`` וגבולות המתקשרים לתחום האינטימי או יותר מדי ביקורת וקונטרול. היחם לכך הוא רציונלי, בוגר וחד- משמעי, ללא משחקים.
 

ב א ר י

New member
מזל דגים

זוגיות: קיימות אהבות מן העבר ונוסטלגיות: מצד אחד יחס של דאגה וטיפול, מצד אחר חוסר לויאליות ומשברי אמון הכוללים תהליכים של הרס, בנייה והתחדשות מורכבים ומסובכים, קיים הרס עצמי בזוגיות ומשיכה לטיפוסים מופנמים, קשים וביקורתיים. קיימת נטייה לחנך ולטפל בזוגיות. ייתכן בת/בן זוג העוסקים במקצוע רפואי פסיכולוגי או טיפולי. הזוגיות עשויה להשפיע לרעה על הבריאות. בבני הזוג של הדגים יש משהו סודי, חשאי ואולי קרימינלי, קיימת נטייה להפליל ולתייג. מתרחשות אהבות וחיזורים במקום העבודה, ושוב חוזר עקרון הטיפול והדאגה באהבה. ייתכן אובדן בזוגיות, או תחושת נבגדות ואולי בעיות רפואיות של בן/בת-הזוג, הדגה רוצה בן זוג עם כסף, הדגים עוברים טרנספורמציה חזקה במבנה החיים בגלל הקשר הזוגי שלהם, שמשנה אותם לחלוטין, יותר נכון, הם נאלצים להשתנות,השחקנית הדגה אליבט טיילור הראתה סיפור יחסים זוגי מורכב ומסובך עם בעלה השתיין ריצ`ארר ברטון, מיניות: המיניות של הדגים היא ניסיון ליצור הרמוניה מקסימלית במובן האינטימי, בניגוד למימד המופנם של הדגים, במובן המיני יכולות להיות הפתעות, קיים צורך להחצין וגם הרפתקנות מינית מתקשרת לחו``ל ולמרחבים.
 

blue love

New member
זוג הדגים...זה שלי..

הרוב כלל לא נכון...יש אחת בלבד שקלעה בול לאחר שעשתה לי מפת לידה מדוייקת!!! וזאת חוקרת פרטית... עד היום אני עדיין מתקשה להאמין איך היא צדקה ב99.999 מהניתוח שלה... כנראה שצריך יותר מסתם ניתוח אסטרולוגי פשוט..כנראה שיש עוד גורמים שצריך לקחת בחשבון כמו שעת לידה יום מדוייק וכ``ו.. blue
 
:-( .. מרגישה פתאום שאני לא אני

זה בכלל לא אני .... אני דגים .. וכל מה שכתוב פה שונה מאוד מאיך שאני רואה את עצמי .. נכון ,,, אולי אני חולמת בהקיץ .. אולי אני קצת מעופפת .. אבל בין זה לבין חוסר נאמנות .. וואו .... עצוב לי לראות את זה ... אפילו לא מילה אחת טובה ... ותמיד חשבתי שדגים זה המזל הכי מלא אהבה .. איזה אכזבה .. :-(
 

blue love

New member
עדי...

האדם עושה את המזל..ולא להיפך... אז תני חיוך גדול...(-: blue
 
עדיייייי

דעי לך שכאשר אני שומעת מזל דגים אני ישר מתחברת מעצם המזל, ולמה? יש לנו בבית כמה כאלו, הם חברותיים, אוהבים, נקשרים לכולם ומאוד חמים. להיפך את צריכה לשמוח, רוצה להתחלף??:)))) יונית
 
דגיםםם וואווו כל כך נכון

מכירה 3 דגים טוב טוב, הכל נכון אחד לאחד. האמת אם מסתכלים על זה בפרטים את הכל הם שמים בכיס הקטן שלהם. כי בגדול הם לא רואים כלום רק את עצמם!!!!!! אוהבים שיש מסביבתם הרבה דגיגים קטנים. אבל האמת בזכות זה מצליחים. יונית
 

אורמור

New member
כדגיגה מובהקת..

מודה..יש הרבה אמיתות סעיפים רבים תואמי אורמור..
 
למעלה