משהו מוזר לי

gils33

New member
משהו מוזר לי

מה יקרה אם כולם ישתמשו בסוד?האם מאגר הנתינה הוא אינסופי? מהו אינסופי? האם כבר מישהו הצליח לעשות עם זה משהו? אני מודה שאני מנסה ואתן לכם תשובה ב- 20/08. את כל התודות אני אומר כל בוקר. מנסה להביא את זה הלכה למעשה נראה
 

lightflake

New member
מדברים על זה בסרט

שהמאגר הוא אין סופי.. השפע האלוהי הוא אינסופי.. ובגלל הפחד שאין מספיק לכולם יצרנו גיהנום עלי אדמות יותר כסף הולך היום לתעשיית הנשק מלכל תעשייה אחרת ובמי אנחנו נלחמים אם לא באחינו ואחיותינו בני האדם מצב עגום ללא ספק..
 
בקיצור, על כל השאלות ההגיוניות והריאליות..

ידעו יוצרי הסרט לענות באופן רדוד ושטחי, וכך לסגור את כל "הפירצות" של הסוד....
 

lightflake

New member
נכון. זה כולה סרט.. אל תקח את זה

כל כך ברצינות... ברור שהסרט הזה לא מגלה שום "סוד" ולא מדבר על הכל.. סתם טכניקות יפות לשליטה במציאות... אבל ברור שזו לא תורה חדשה מסיני או משהו.
 

gils33

New member
אני לא מבין למה אתה כ"כ אנטי

סה"כ אנחנו יוצרים את חיינו,בין אם זה בבקשות מאלוהים או מכל כח עליון אחר או אנרגיות או איך שלא תקרא לזה, מה מפריע לך שיש אנשים שבוחרים באנרגיות חיוביות כלפי עצמם וכלפי הסובבים אותם? סה"כ כולם חיים את חייהם מבלי לפגוע באף אחד ואם זה באנרגיות חיוביות אז למה לא?! עדיף שנחשוב רע? ניתן לכולם להתעסק במה לא נוכל להשיג כל אדם רוצה להאחז במשהו שיעזור לו להשיג ואם זה "הסוד" אז מה טוב. אין פה כל רע. חומר למחשבה| שיקוי|אולי זה שיקוי הפלא
 

מרי לי

New member
כן....התאריך הזה באמת חשוב גם אצלי

ולא רק כי זה יום ההולדת 76 של סבתא שלי
 

liza26

New member
עולם אוטופי

ומזה הכי מפחדים שיהיה טוב .... כי בטוח משהו רע יקרה. קשה מאוד לשחרר ולבטוח יש אנשים שכל סוג של נתינה נחשב אצלהם כחוסר שלהם ניקח אפילו משהו שולי כמו זכות קדימה בכביש המחשבה הזו "שהוא לא יכנס לפניי!" באמת משרתת מישהו ? ואם הוא כן ייכנס לפניי? לתת- בלי לחשוב, בלי לבקש תמורה, בלי לצפות לתמורה ככה אני רואה את הסוד- לא רק למשוך מהיקום אלא גם לתת משהו לזרוק איזה מטבע ל"בנק הטובות".
 
למעלה