משהו לא מובן ??????.
אשאל אותכם שאלה שאני לא מבין. מ100% חילונים, חוזרים בתשובה אולי רבע אחוז. והשאר לא מאמינים בדת. [אינני מדבר על דתיים. אם כך איך זה שכל החרדים נשארים חרדים ? הרי זה היה צריך להיות אותה תוצאה. לא ? רק בגלל שנולדתי מיחסי מין בין חרדים אני צריך להשאר חרדי ? שו הדא ? 2) למה לא ניצור תנועת אנוסים ? אפשר להחזיר את ימי הזוהר של ההשכלה, ואם זה לא רלוונטי כיום, אפשר להתמקד על אינדיוודאוליזם ולסחוף המון... לדעתי אם תיהיה תנועה עם מקומות מפגש עזרה הדדית מגורים ושאר פעיליות, והתנועה תורכב מאנוסים אפשר לחורר את הציבור החרדי מבפנים ! תיהיה מנוסה אדירה שלא נאשים שכלל לא חפצים לחיות באורח חיים הזוי שנכפה עלינו בידי פרימיטיביים מלפני ******* שנה. תראו את האיראנים לוחמים למען חופש ! תוקם לאלתר מחאה ירוקה חרדית ! ואנחנו לא צריכים להתמודד נגד הבסיג' ! רק נגד הפחד הפסיכולוגי שהטיפו לנו מנעורים ! ייאלה... לדרך. יש עוד פורום בלוגים וכד' מסוג זה ? אשמח לראות !
אשאל אותכם שאלה שאני לא מבין. מ100% חילונים, חוזרים בתשובה אולי רבע אחוז. והשאר לא מאמינים בדת. [אינני מדבר על דתיים. אם כך איך זה שכל החרדים נשארים חרדים ? הרי זה היה צריך להיות אותה תוצאה. לא ? רק בגלל שנולדתי מיחסי מין בין חרדים אני צריך להשאר חרדי ? שו הדא ? 2) למה לא ניצור תנועת אנוסים ? אפשר להחזיר את ימי הזוהר של ההשכלה, ואם זה לא רלוונטי כיום, אפשר להתמקד על אינדיוודאוליזם ולסחוף המון... לדעתי אם תיהיה תנועה עם מקומות מפגש עזרה הדדית מגורים ושאר פעיליות, והתנועה תורכב מאנוסים אפשר לחורר את הציבור החרדי מבפנים ! תיהיה מנוסה אדירה שלא נאשים שכלל לא חפצים לחיות באורח חיים הזוי שנכפה עלינו בידי פרימיטיביים מלפני ******* שנה. תראו את האיראנים לוחמים למען חופש ! תוקם לאלתר מחאה ירוקה חרדית ! ואנחנו לא צריכים להתמודד נגד הבסיג' ! רק נגד הפחד הפסיכולוגי שהטיפו לנו מנעורים ! ייאלה... לדרך. יש עוד פורום בלוגים וכד' מסוג זה ? אשמח לראות !