משהו לא מובן ??????.

אוהב89

New member
משהו לא מובן ??????.

אשאל אותכם שאלה שאני לא מבין. מ100% חילונים, חוזרים בתשובה אולי רבע אחוז. והשאר לא מאמינים בדת. [אינני מדבר על דתיים. אם כך איך זה שכל החרדים נשארים חרדים ? הרי זה היה צריך להיות אותה תוצאה. לא ? רק בגלל שנולדתי מיחסי מין בין חרדים אני צריך להשאר חרדי ? שו הדא ? 2) למה לא ניצור תנועת אנוסים ? אפשר להחזיר את ימי הזוהר של ההשכלה, ואם זה לא רלוונטי כיום, אפשר להתמקד על אינדיוודאוליזם ולסחוף המון... לדעתי אם תיהיה תנועה עם מקומות מפגש עזרה הדדית מגורים ושאר פעיליות, והתנועה תורכב מאנוסים אפשר לחורר את הציבור החרדי מבפנים ! תיהיה מנוסה אדירה שלא נאשים שכלל לא חפצים לחיות באורח חיים הזוי שנכפה עלינו בידי פרימיטיביים מלפני ******* שנה. תראו את האיראנים לוחמים למען חופש ! תוקם לאלתר מחאה ירוקה חרדית ! ואנחנו לא צריכים להתמודד נגד הבסיג' ! רק נגד הפחד הפסיכולוגי שהטיפו לנו מנעורים ! ייאלה... לדרך. יש עוד פורום בלוגים וכד' מסוג זה ? אשמח לראות !
 

סוג ב

New member
אנוסים

בכלל, כל הרעיון בלהיות אנוס, זה שאף אחד מהסביבה שלך אינו יודע. אולי לא אף אחד, אבל תמיד מישהו שאכפת לך שלא ידע. ברגע שנקים תנועות למען חירותנו, מוסדות, יישובים או זובי... כבר לא נהיה אנוסים ונהפוך ליוצאים בשאלה. יש כבר ארגונים למען היוצאים כגון הלל ויש גם פורום יוצאים בשאלה.. אתה תמיד מוזמן לבקר בבלוג שלי, אם עדיין לא ביקרת. יש לינק בחתימה... חג סופגניות שמייח!!
 
יאללה קדימה אדוני המפקד

כולנו מתגייסם למערכה, יוצאים וכובשים את בני ברק מגרשים את כל התושבים והופכים אותה לעיר האנוסים,יאללה הופה,עוד הלילה כולנו יוצאים לקרב!רגע,ומי יהיה ראש העיר?יש לי רעיון,סוג ב קבלי שידרוג,מהיום ממנהלת הפורום את הופכת לראש עיריית האנוסים,זה כדאי,המשכורת מנופחת, יאללה יאללה...
 

עץ שתול

New member
כל פעם השאלה הזו עולה

למציגים אותה חסר כנראה קורטוב של הבנה במבנה של החברה החרדית על כל גווניה וקשותיה. אני מכיר לפחות התארגנות של קבוצה די גדולה שצברה תאוצה בשנה שנתים האחרונות ושמה "אגודה אחת". ויש בה מן החידוש, הרבה תעוזה ואומץ כדי לצאת מהקופסה, יש בהם אנשים שהרימו עוז ויצאו מהארון ואף שילמו על כך מחיר חברתי למרות שבהצהרתם הם עדיין אמונם על התורה והאמונה. כך שהעסק אינו סטטי, מצד שני הוא די מורכב. http://www.bhol.co.il/forum/forum.asp?forum_id=18119
 
למעלה