"משהו אחר"

את לא רוצה שמפתח חרדות חו"ח? ../images/Emo13.gif

יש כמה ספרים שקנינו, עלעלנו וגנזנו בבעתה באחוריים של המדף... שריטה משפחתית - הבן שלי ואני הגבנו דומה.
 
הפסד ע-נ-ק

תקשיבי לזה: (נדיה מצטטת מהזיכרון) עכבר טייל ביער, רגוע ושלו. פגש אותו שועל ונהיה פתאום רעב. "לאן אתה הולך?" פתח שועל בשאלה. "אולי תבוא לארוחה אצלי במחילה?" "תודה שועל, אך לא שועל, אל תעכב אותי. אני מוזמן לארוחה אצל טרופותי!" מוזיקה! מוזיקה, המילים האלו! והסוף ממש חמוד ומאתגר! אריאל ואני ממליצים בחדווה.
 

Shellylove

New member
טרופותי? כן טרופותי

מי לא מכיר את טרופותי. יש לו ניבים הכי חדים וכאלה ציפורניים [גם אני זוכרת!]
 
וצמד מלתעות ופה מלא שיניים../images/Emo121.gif

"ואיפה תפגשו?" "כאן, בין הסלעים, והאוכל האהוב עליו... שועל על גחלים!"
תאילנדי משהו, לא?
 

ימימה

New member
אני בוכה ב"אם אמא שלי לא יכולה

לאהוב אותי" של נורית זרחי
חוץ מזה שחתולים הם החיה האהובה עלי (יש הסבורים שהייתי חתול בגלגול הקודם...), זה כנראה נופל לי בדיוק על איזו שריטה ספציפית...
 
למעלה