משגל נסוג

nikita j y

New member
../images/Emo80.gifלא ספרתי את שלי ../images/Emo6.gif עכשיו 9 הודעות../images/Emo3.gif

 

007bg

New member
קראתי את הרפרנט.

לא מדובר על קונדום תיקני. תסבירי לי איך נוזל חודר גומי. בבקשה, אני מתחנן בפנייך. נוזל, כן? לא גז חרדל, נוזל.
 

tomerol

New member
~~הסבר~~

הנה באה הגאולה לישראל - כשמייצרים קונדומים לא בודקים קונדום - קונדום אם אין חורים אלא לוקחים מדגם מייצג, אי אפשר לבדוק כל אחד מסיבה הגיונית. נגיד מכל 1000 קונדומים שמייצרים לוקחים מאה קונדומים ואותם בודקים, אז שלושה מהם יקרעו, אלה השלושה אחוזים האלה. אז את ה900 האחרים שולחים לחנויות כשהם יודעים ששלושה אחוזים מהם כנראה יקרעו. זה הכל!!
 

007bg

New member
לי אתה משרשר, שתהיה לי בריא?

שאמרתי כל הזמן שבקונדום תיקני זה לא אפשרי?
 
הסבר לנתון שלך

לא כתוב שם "2% אם הקונדום לא נקרע","15% אם כן". מה שכתוב זה: שימוש מושלם, שימוש לקוי. אם נתרגם זאת לעיברית זה: שימוש נכון, שימוש מטומטם (כמו ללבוש את הקונדום על פין רפוי, להשתמש בשמן וכו'). אם אתה משתמש בופן מטומטם הקונדום נקרע או אינו קולט את כל הזרע לעיתים קרובות מאד. לכן ההריונות לעיתים קרובות. אבל גם אם אתה משתמש נכון אז לעיתים הקונדום עלול להיקרע (פשוט לעיתים נדירות בהרבה). על כן יש את השני אחוז הללו. אם נתחש בזה שללא שיטה אנו מקבלים 85% אז מקבלים כי קונדום שנקרע בימים הנכונים יש לו סיכוי גבוה מאד להריון. מכאן מקבלים את הסטיסטיקה שלך. זה עדיין לא אומר שקונדום שלא נקרע יש לו ולו הסיכוי המועט להריון. אני אישית לא שמעתי כאן על מקרה כזה.
 
חוץ מזה

הנתון כולו בכלל מוטל בספק ואינו אמין מכיוון שלא מצויינת לא ביבליוגרפיה ולא מחקרים שנערכו (ואיך נערכו) על מנת לקבוע את הנתונים האלו. על כן אני רשאי להסיק שהנתון של "שימוש מושלם" התבסס על אנשים שידעו להשיב נכונה על שאלות שימוש בקונדום וזה עוד כלל לא אומר שלא טעו בו בשימוש בפועל.
 

Krishi

New member
איך בדיוק זרע יכול לעבור דרך גומי? ../images/Emo6.gif

מה זה... סופר זרע?
 

איתי בל

New member
ואני יכול לקרוא לך מטומטם?

רק בודק.. כמו שאמרתי בעבר...מי שמחפש סופו למצוא כל מחקר שתביא ליא ני אביא לך מחקר שאומר אחרת בהחלט לא חסרים מחקרים שמוכיחים שמשגל נסוג זו לא שיטה למניעת היריון..אז אני אפילו לא הולך לנסות כשבנאדם בא ואומר שהוא עשה משגל נסוג אני לא ממליץ לו לקחת פוסטינור אני ממליץ לו לקבל שתי סטירות ממני ולחכות כמה שנים עד שיתחיל לקיים יחסי מין כי הוא ממש לא מוכן לזה עדיין ולא מבין בזה מספיק כדי לעשות את זה לגבי הפוסטינור..זה תלוי לפעמים באמת עדיף להסתכן מאשר לקחת את זה...תלוי במקרה אני לא יודע מה אתכם אבל לפעמים יש לי שפריצונים שיכולים להפרות שבט שלם אז זה באמת תלוי במקרה אם לקחת את הפוסטינור או לא...אבל לפני הפוסטינור... צריך להבין שזה לא דרך
 

KarenTheGoddess

New member
זה מה שהוא אמר.

מה התנפלתם עליו? הוא צודק. נכון שצריך המון כח נפשי כדי לצאת בדיוק ברגע הגמירה, שזו הסכנה הכי גדולה במשגל נסוג אבל אם בנאדם מסוגל לזה הוא יכול להמשיך להזדיין ככה תקופה די ארוכה בלי יותר מדי סיכון. בכל אמצעי הגנה יש סיכון, והסיכויים פה הם לא יותר גבוהים מאחרים. אגב, משגל נסוג ידוע כאמצעי הגנה עוד בתקופות מוקדמת (על זה כאן: http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=450125&TypeID=1&sid=126) לדעתי השם הרע שיצא למשגל נסוג הוא חלק מקונספירציה ענקית שתגרום לנו לשלם יותר כסף D=
 

Lady Aphrodite

New member
זה עדיין ממש ממש לא בטוח ולא מומלץ

תמיד יכול לקרות שמיותר מדי התרגשות הוא יגמור בלי לשלוט בזה... תפסיקי... בבקשה
 
וצריך להוסיף שחוץ מהריון קונדום

מונע עוד כמה דברים שמשגל נסוג לא מבטח אותך מהם...ושוב משגל נסוג לא דבר חכם בכלל...מחלות והריון...
 
אני לא מאמינה שבאמת מתיחסים לזה..

זה לא בטוח נגד מחלות זה גם הוכח כלא בטוח נגד הריון זהו מה יש עוד להוסיף?! זה מה שעושים ילדים קטנים ומטומטמים שלא אמורים לעשות סקס עדיין
 

ניטו

New member
שמע

עדיף לא לשכב מאשר לבצע משגל נסוג. זה סבל שאי אפשר לתאר... שניה לפני הגמירה להוציא את הזין מאיזור כל כך נעים ורטוב ולגמור בחוץ. אני בטוח שאנשים שניסו את זה, לא מעט, לא הצליחו לצאת ולגמור בחוץ. ההנאה בפנים היא כל כך רבה שפשוט אי אפשר לצאת.
 

בפיתה

New member
רק מה?

הדבר הזה שנקרא "טיפות אהבה" או precum יכול בהחלט להכניס להריון עם כל קשקושי האיכות הירודה. אם אין קונדום או גלולות או כל אמצעי מניעה אחר - תעשו ביד, תמצצו, תחפרו חור בקיר - אבל אל תשכבו.
 
למעלה