"מרד הדמעות"...

yellow cheese

New member
"מרד הדמעות"...

מרד הדמעות הוא שיר שיצא בשנת 96´ ... השיר הוא יחסית ישן...אבל שימו לב כמה זה רלוונטי למצב היום.... ועכשיו, אחרי כבר שהכל נגמר ועל דלת המדינה דופק לו האסון הבא שורשי אלימות, מושקים מתוך משפך דמים מתי כבר נודה?! אנחנו אשמים! פזמון... : כי האשמה עלינו והאשמה עלינו כי האשמה עלינו והאשמה...... ערכים, של אלימות זולה במרקעים כשחזירי הרייטינג משמינים זה לא עושה אותנו חכמים רצחו שלום בכיכר ראיתי מול עיניי איך הוא נגמר והתברר שאיש דתי בלי אלוהים ראה יותר מידיי שלטים ועוד חייך במעצר מתי אתם תבינו כבר?!!! פזמון: שהאשמה עלינו........... אפילו הנשיא דיבר שטויות וביקש סליחה זה לא רק שהמלך הוא עירום הוא גם נראה זוועה סת´כלו במראה פזמון: שהאשמה עלינו...... זהו....כמה מילים לי אליכם לפני סיום: שלא נבכה עוד.. שלא נשנא.... שאדון השלום יגיע... שנאהב.... כי האהבה היא שמחזקת את האדם. שיהיה רק טוב!! שירלי (מנסה להיות אופטימית!) כהן!
 

www.roey.kef.li

New member
עוד שיר שרלוונטי למצבנו:

דיכאון היה לך כבר נהדר אבל עכשיו גם זה נגמר הפסיכולוגית נפטרה אתה שוב בצרה (זה בא) לשונה של הזונה בפיו של מישהו התרסקה (כבר אין חברה) אתה יודע שזה בא ולא אמרו לך מלה דכאן עוד סיפור עצוב בגוף ראשון לא יכול כבר שני לילות לישון מה אתה עושה שם, בחלון ועכשיו, פה ברחוב אתה שיכור וזה לא טוב (לא טוב) ועכשיו החברים משחקים במחבואים מסתתרים דיכאון עוד סיפור עצוב בגוף ראשון לא יכול כבר שני לילוךת לישון מה אתה עושה שם בחלון? (אל תשב על החלון) דכאון.
 

peace and love

New member
ועוד שיר רלוונטי

לאיפה הגענו לשומקום לאיפה הגענו לשומקום בסוף תגור בבית מבטון ואלוהים ישכיב אותך לישון כי היונה כבר נרדמה עם הזית בגרונה מי זה שם הולך שיכור זה ראש הממשלה.
 
למעלה