מרגישה לא נעים שאני רק שואלת ולא עונה...

נעם83

New member
מרגישה לא נעים שאני רק שואלת ולא עונה...

אני מרגישה קצת לא נעים שמאז שהצטרתי לפורום אני רק שואלת, ולא יכולה עדיין להשתתף בתמיכה ובעזרה ההדדית. אני מרגישה רצון להגיב ולתמוך ולענות, אבל מרגישה שאני צעירה מדי, ולא מבינה מספיק, ושזה לא המקום שלי לנסות ולהגיב על דברים שאני עוד לא מבינה בהם. הלוואי והייתי יכולה לעזור לכן כמו שאתן עוזרות לי! ובכל זאת, שאלה קטנה: אחרי טיפולים כושלים באיקקלומין, התחלתי השבוע זריקות גונאל, במינון נמוך כי אני פוליציסטית. כמובן שהשחלות שלי הפציצו במליון וחצי ביציות בגדלים שונים (לפחות שתיים בגדלים יפים, ואולי יותר). הביוץ אמור היה להיות ביום חמישי, ולקחתי בבוקר אוביטרל. ביום רביעי יש לי תור לרופאה, לראות כמה גרוע הגירוי יתר שלי. אבל בנתיים, כל השבת אני מרגישה כאבים בשתי השחלות (למרות שאחת בקושי מתפקדת). מרגיש כאילו הן מתוחות מדי (מה שלא יהיה מפתיע), וזה כואב בעיקר בהליכה וקימה/ישיבה. האם יש כאן מישהי שיכולה להגיד לי אם זה נורמלי? מתי אני אמורה לדאוג מזה? האם יכול להיות שאפילו יומיים אחרי שהפסקתי עם כל התרופות, הגוף שלי ממשיך לייצר ביציות? ואם כן, יכול להיות שהוא עוד ממשיך לבייץ?!?! תודה, ושוב סליחה שאני בנתיים רק בצד המקבל של התמיכה שלכן.
 

minimousegi

New member
קודם כל אנחנו פה בשביל לענות ולעזור אחת לשניה

ולא רק בפוליציסטיות אלא בכל מה שאנחנו רק יכולות, אז בבקשה תשאלי ואם באמת מישהי יודעתהיא תשמח לעזור וגם זמנךיבוא לעזור אפילו בחיבוק... בדקו לך גירוי של השחלות? כמה היה ה E2 ופרוג' שנתנו לך את האוביטרול?כמה מינון קיבלת בגונאל? והאם בדקו ב US לפני ואחרי ביוץ?
 

נעם83

New member
מה שאני יודעת זה...

הי, תודה על התשובה. אני די בתחילת הדרך, ולא מאוד מבינה בדברים האלה... אז אני אנסה לענות מה שאני יכולה, ואם מישהי תוכל אשמח גם להבהרות על הדברים שאני לא יודעת. את שואלת אם בדקו לי גירוי של השחלות: עשו לי US ביום רביעי שעבר, ממנו עלה שיש ריבוי של ביציות בגודל בינוני, ולפחות שתיים בגודל של 19*20, 21*18. הרופאה העריכה שהביוץ יהיה למחרת, ואמרה לי לקחת אוביטרל בבוקר. E2 ופרוגסטרון - הרופאה לא בדקה. מה ההורמונים האלה? מה המשמעות שלהם? למה לא בדקנו? הרופאה אמרה משהו על פרוגסטרון, ואז אמרה שבדקנו את זה בפעמים הקודמות, ולכן לא צריך לבדוק הפעם. אני פשוט לגמרי לא מבינה את התפקיד של ההורמונים האלה. אם למישהי יש סבלנות, אשמח להסבר, או להפנייה איפה אפשר לקרוא עליהם. מינון גונאל - פעמיים שתי אמפולות, אחר כך פעמיים אמפולה אחת, אחר כך הפסקה של יום ואז חצי אמפולה, ואז אוביטרל. בדיקת אולטהסאונד היא עשתה יום לפני הביוץ, ואמרה לי לבוא פעם הבאה שבוע אחרי זה, כדי לבדוק מה המצב. אני מרגישה קצת בורה שאני לא מבינה בדברים האלה. בדרך כלל אני בן אדם שאוהב לדעת דברים לעומק ולרוחב. אבל אני קצת לא יודעת איפה לחפש מקורות מידע יסודיים על הדברים האלו... תודה לכן!
 

נעם83

New member
מבחינת ההבנה, אם לא מבחינת הטיפול

אני לא ממש בהתחלה, אבל עדיין לא מבינה מספיק לצערי. אני אחרי כמה מחזורים כושלים של טיפול באיקקלומין, עם מטפורמין ובלי, וללא תגובה כלל. לכן עברנו לגונאל.
 
את מקסימה../images/Emo13.gif

כל אחת מוזמנת לשאול ו/או לענות כמה שהיא רוצה. הפורום בתחילת דרכו, וברגע שיצבור תאוצה אני בטוחה שיהיו הרבה יותר שאלות ותשובות, ואז גם את תוכלי לתרום לאחרות מניסיונך או כמו שמיני אמרה- בחיבוק.... בכל אופן, קצת בלבלת אותי עם כל הנתונים האלה ונראה לי שבעצם גם את מבולבלת-- כמו שכתבת, מצד אחד רוצה להבין מה כל דבר אומר, מצד שני מאמינה ברופאים ולוקחת מה שנותנים לך.. נראה לי שאם תביני יותר טוב את התהליך שעובר עלייך את תרגישי יותר בנוח, ככה אני קוראת בין השורות שלך. אולי זה זמן לעצור ולעשות חושבים, להבין מי נגד ומי ורק אז להחליט כשכל העובדות בידייך מה יהיה הטיפול הטוב ביותר עבורך?? מגיע לך לדעת ! תשאלי את הרופאים, ואם לרופא שלך אין סבלנות לענות אז (המלצה ידידותית) תמצאי רופא אחר. והכי חשוב שנשמע רק בשורות טובות
 
למעלה