מראות ומאותתים...
לאחרונה קניתי סוף סוף 2 מראות cateye (כן שניהן סמולניות לא היה לפרידמן ימניות, כנראה לא הצביע ליכוד ) אחרי שכל הרבה הזמן ניסיתי שונות ומשונות וכל הזמן חששתי שאפרשן אותן לא נכון, מתחיל להתרגל אליהן , עד שהזמנתי עוד 2 מamazon ושוקל להזמין עוד כמה מsjs (ששוב מסתבר יש לו מבחר לא קטן).
אבל מה שמעניין אפילו בקרב הרוכבים ה"מקצועיים" אני לא רואה כאלה, כמעט בכלל (אלא דווקא יותר אצל החשמליים אולי כי הן מגיעים איתם). שלא לדבר על מאותתים (שגם אין לי, אבל אין לי מושג איפה אשים את הswitch בתנוחה שגם תאפשר לי גישה תמידית לברקס),
הרי במידה ואופניים אמורות להיות על הכביש האם גם אלה לא אמורים להיות פריטים עם יותר דגש ?
לאחרונה קניתי סוף סוף 2 מראות cateye (כן שניהן סמולניות לא היה לפרידמן ימניות, כנראה לא הצביע ליכוד ) אחרי שכל הרבה הזמן ניסיתי שונות ומשונות וכל הזמן חששתי שאפרשן אותן לא נכון, מתחיל להתרגל אליהן , עד שהזמנתי עוד 2 מamazon ושוקל להזמין עוד כמה מsjs (ששוב מסתבר יש לו מבחר לא קטן).
אבל מה שמעניין אפילו בקרב הרוכבים ה"מקצועיים" אני לא רואה כאלה, כמעט בכלל (אלא דווקא יותר אצל החשמליים אולי כי הן מגיעים איתם). שלא לדבר על מאותתים (שגם אין לי, אבל אין לי מושג איפה אשים את הswitch בתנוחה שגם תאפשר לי גישה תמידית לברקס),
הרי במידה ואופניים אמורות להיות על הכביש האם גם אלה לא אמורים להיות פריטים עם יותר דגש ?