מראות ומאותתים...

TakeCtrl

New member
מראות ומאותתים...

לאחרונה קניתי סוף סוף 2 מראות cateye (כן שניהן סמולניות לא היה לפרידמן ימניות, כנראה לא הצביע ליכוד ) אחרי שכל הרבה הזמן ניסיתי שונות ומשונות וכל הזמן חששתי שאפרשן אותן לא נכון, מתחיל להתרגל אליהן , עד שהזמנתי עוד 2 מamazon ושוקל להזמין עוד כמה מsjs (ששוב מסתבר יש לו מבחר לא קטן).
אבל מה שמעניין אפילו בקרב הרוכבים ה"מקצועיים" אני לא רואה כאלה, כמעט בכלל (אלא דווקא יותר אצל החשמליים אולי כי הן מגיעים איתם). שלא לדבר על מאותתים (שגם אין לי, אבל אין לי מושג איפה אשים את הswitch בתנוחה שגם תאפשר לי גישה תמידית לברקס),
הרי במידה ואופניים אמורות להיות על הכביש האם גם אלה לא אמורים להיות פריטים עם יותר דגש ?
 
אצל המחוקק אופניים אמורות להיות על הכביש. הנושא בהליכים.

נראה לי שלבד הכתיבה הובילה אותך להתיחס לענין חשוב. אפילו בחקיקה הראשית נכרת תהיה האם מקומן של האופניים בכביש.
 

steiff

New member
רוכבים מקצועיים לא יוסיפו משקל וגרר לאופניים

מראות ומאותתים הם תוספת משקל וגרר אווירודינמי.
רוכב מקצועי לא יוסיף אף לא אחד מאלה שלא לצורך.

רוכבי יוממות מוצאים לעצמם פתרון מאולתר כזה או אחר. לדעתי המקום הנכון למתג איתות הוא בוהן כף היד, אחת מהן.
 

TakeCtrl

New member
ראית מישהו פעם משתמש בזה?

נראה לי במציאות של היום מי ששולח יד מחוץ לאופניים שקול למי שמוציא יד מחוץ לחלון..
 

steiff

New member
כן, ראיתי

גם בשטח, גם בכביש.
שיטה מקובלת היא מראה קטנה שמחוברת לקסדה. קצת מזכירה מראה של רופא שיניים.
 

TakeCtrl

New member
כן, ניסיתי אותם, התחרפנתי רק לראות את זה תלוי מולי..


אבל אולי זה קשור להפרעות שלי ...
&nbsp
שלא לדבר על מה שקורה להן כאשר אני מפיל את הקסדה פעמיים ביום..
 
תקרא עד הסוף. אגודל ליד בוהן לרגל:

"ואולם במינוח המקצועי בתחום הביולוגיה והאנטומיה נוצל קיומם של שני המונחים כדי ליצור בידול: אגודל היד ובוהן הרגל."
 

steiff

New member
נשמה, מצידי אתה יכול לאותת עם הרגל

ושיהיה לך בהצלחה!
 

steiff

New member
אפשר גם עם האגודל

ושימוש משני לאיבר הזה הוא ניקוי עדשת המשקפיים מזיעה.
 

TakeCtrl

New member
אחת הסיבות העיקריות שהפסקתי לרכוב באמת....

צריך ווישרים למשקפיים..
 

steiff

New member
פעם טיפות הזיעה על העדשה הפריעו לי

היום אני כבר לא בטוח אם זה טיפת זיעה או סתם חתיכת קטרקט שמטילת לי בתוך העין. מאחר וממילא אני לא ממש רואה לאן אני רוכב. זה אגב יתרון גדול בעבירות כי פעם הייתי עוצר לפני מכשולים ועובר ברגל מרוב פחד. היום עד שאני רואה אותם כבר מאוחר מדי לעצור ואני פשוט זורם...
 

TakeCtrl

New member
אה, זה קל לדעת - אם זה שורף אז זה


היום לעומת זאת ב-40 -50 קמ"ש דווקא הדמעות בעיניים בגלל הרוח גורמות לי לעיתים בעיות בלתי צפויות של ראייה (בעיקר בחורף) , פתאום המשקפיים הצמודות האלה שאתה רואה על כבישונים עשוות יותר שכל..
או זה שחרקים מעופפים צצים לך פתאום באוויר משום מקום ישר לפרצוף , אתה מרגיש משהו קליל מתנגש בך ומתחיל לנופף באטרף כמו סכיזופרן.. ואחרי שלא מצאת אתה מתחיל לחשוב "did that really happen?"
 

SignedIncognito

New member
מבחינת מראות אז ההמלצה שלי היא CRG Hindsight LS

מיועדת לאופנועים, ככה שהרמת גימור והראות בהתאם. מאוד קטנה וקלה.
אפשר להתרשם מביקורות באמזון

משתמש בה כבר כמה חודשים.היא לא רועדת ורואים מצויין.
היא לא זולה במיוחד (בסביבות ה-60$) אבל השאלה כמה החיים שלך שווים לך :)

נ.ב
ניסית את המראות שמתלבשות על הקסדה מעל העין ואישית לא היה לי נוח.
 
למעלה