נקלעת למטרה
New member
מקרר LG SBS הגיע פגום וללא שירות
שלום לכם אני אספר לכם את תמצית המקרה שלנו, כמובן שהפרטים המלאים והניירת המתאימה נמצאת אצלי ואתם מוזמנים לקבל העתקים ממנה. לכבוד ראש השנה (ספטמבר 06), קנינו מקרר SBS . המקרר הגיע עם דפיקה בדלת וכמו כן הטכנאי שחיבר את המקרר למים (מייצר קוביות קרח ומים מסוננים) המליץ להתקין מערכת מסננים על מנת שלא יהיה אבנית שתסתום את הצינורות. שילמנו 1009 ש"ח על מערכת הסינון (בנוסף לכ-10,000 ש"ח ששולמו על המקרר) לעניין הדפיקה בדלת - המוביל (מטעם החברה עצמה זה שולם בעסקה ההובלה) ניסה להכניס את המקרר דרך הדלת של הכניסה ולא הצליח, הוציא את המקרר מהאריזה וניסה שוב - לא הצליח (זה בית פרטי אפשר להכניס מהסלון יש 2 מטר רוחב כניסה מהסלון), לבסוף הודיע לי שאשלם לו 120 ש"ח כי צריך לפרק את הדלתות ואם אני רוצה חשבונית אני צריכה להוסיף מע"מ . לאחר שהמוביל הכניס את המקרר, נתברר כי יש דפיקה בדלת, הגריל שבור וחסרים ברגים (כאשר הוריד את המקרר מהמשאית, הוא לא השתמש ברמפה ולא במנוף, פשוט החליק אותו מהמשאית בעזרת עוד בחור אחד והיתה דפיקה של תחתית המקרר בכביש). הודעתי למוביל שאני לא מוכנה לקבל את המקרר הזה עם הדפיקה בדלת והעדר ברגים ובמצבו כפי שהיה והוא הפנה אותי ליבואן שאמר שאי אפשר להחזיר את המקרר ויטפלו בכל הבעיות לאחר ביקור הטכנאי. מאז התקשרתי פעמים רבות הן ליבואן והן לנותני השירות והם מעבירים אותי מאחר לשני ואף אחד לא לוקח אחריות. גם חוברת הסבר למקרר בעברית לא קיבלתי עד יום. בהתחלה אמרו לי שהם מחליפים מקרר ושלחו אותי לאשדוד, שם ראינו מקררים עם דפיקות רבות ואף מקרר לא היה שלם. הודעתי להם שזה לא יתכן לזלזל בי כלקוח. עכשיו הם הסכימו להחליף את דלת המקרר בתנאי שאחתום להם על מכתב סילוק והעדר תביעות שפוטרת את ברימאג דיגיטל אייג ודיגיטל סרוויסט ומי מטעמם מאחריות. חוצפה שכזאת, לא להאמין, עדיין לא הגיע טכנאי לסדר את המקרר, לא פתרו את בעיית הדפיקה בדלת, לא קיבלתי חוברת הסבר בעברית (למרות שהחוק מחייב), התקלקל לי קומקום חשמלי בגלל אבנית (שילמתי 1009 ש"ח למנוע את זה.... ומתברר גם שלקחו מחיר מופרז) מה גם שהמקרר בתקופת האחריות ואפילו שירות לא קיבלתי, היבואן אומר ככה והשירות אומרים לא באים עד שהיבואן יחליט. אם מערכת כלבוטק מעוניינת לקבל את כל הפרטים אני אשמח לתת אותם, יש לי את כל הניירת ותיעוד שיחות הטלפון הרבות (באחת הפעמים הפקידה אמרה לי שמצידה אני יכולה לפנות גם ל144, ופעם אף הוצע לי פיצוי מוצר ב 300 ש"ח). אפשר לפנות אלי במסר
שלום לכם אני אספר לכם את תמצית המקרה שלנו, כמובן שהפרטים המלאים והניירת המתאימה נמצאת אצלי ואתם מוזמנים לקבל העתקים ממנה. לכבוד ראש השנה (ספטמבר 06), קנינו מקרר SBS . המקרר הגיע עם דפיקה בדלת וכמו כן הטכנאי שחיבר את המקרר למים (מייצר קוביות קרח ומים מסוננים) המליץ להתקין מערכת מסננים על מנת שלא יהיה אבנית שתסתום את הצינורות. שילמנו 1009 ש"ח על מערכת הסינון (בנוסף לכ-10,000 ש"ח ששולמו על המקרר) לעניין הדפיקה בדלת - המוביל (מטעם החברה עצמה זה שולם בעסקה ההובלה) ניסה להכניס את המקרר דרך הדלת של הכניסה ולא הצליח, הוציא את המקרר מהאריזה וניסה שוב - לא הצליח (זה בית פרטי אפשר להכניס מהסלון יש 2 מטר רוחב כניסה מהסלון), לבסוף הודיע לי שאשלם לו 120 ש"ח כי צריך לפרק את הדלתות ואם אני רוצה חשבונית אני צריכה להוסיף מע"מ . לאחר שהמוביל הכניס את המקרר, נתברר כי יש דפיקה בדלת, הגריל שבור וחסרים ברגים (כאשר הוריד את המקרר מהמשאית, הוא לא השתמש ברמפה ולא במנוף, פשוט החליק אותו מהמשאית בעזרת עוד בחור אחד והיתה דפיקה של תחתית המקרר בכביש). הודעתי למוביל שאני לא מוכנה לקבל את המקרר הזה עם הדפיקה בדלת והעדר ברגים ובמצבו כפי שהיה והוא הפנה אותי ליבואן שאמר שאי אפשר להחזיר את המקרר ויטפלו בכל הבעיות לאחר ביקור הטכנאי. מאז התקשרתי פעמים רבות הן ליבואן והן לנותני השירות והם מעבירים אותי מאחר לשני ואף אחד לא לוקח אחריות. גם חוברת הסבר למקרר בעברית לא קיבלתי עד יום. בהתחלה אמרו לי שהם מחליפים מקרר ושלחו אותי לאשדוד, שם ראינו מקררים עם דפיקות רבות ואף מקרר לא היה שלם. הודעתי להם שזה לא יתכן לזלזל בי כלקוח. עכשיו הם הסכימו להחליף את דלת המקרר בתנאי שאחתום להם על מכתב סילוק והעדר תביעות שפוטרת את ברימאג דיגיטל אייג ודיגיטל סרוויסט ומי מטעמם מאחריות. חוצפה שכזאת, לא להאמין, עדיין לא הגיע טכנאי לסדר את המקרר, לא פתרו את בעיית הדפיקה בדלת, לא קיבלתי חוברת הסבר בעברית (למרות שהחוק מחייב), התקלקל לי קומקום חשמלי בגלל אבנית (שילמתי 1009 ש"ח למנוע את זה.... ומתברר גם שלקחו מחיר מופרז) מה גם שהמקרר בתקופת האחריות ואפילו שירות לא קיבלתי, היבואן אומר ככה והשירות אומרים לא באים עד שהיבואן יחליט. אם מערכת כלבוטק מעוניינת לקבל את כל הפרטים אני אשמח לתת אותם, יש לי את כל הניירת ותיעוד שיחות הטלפון הרבות (באחת הפעמים הפקידה אמרה לי שמצידה אני יכולה לפנות גם ל144, ופעם אף הוצע לי פיצוי מוצר ב 300 ש"ח). אפשר לפנות אלי במסר