מקרה מחריד שמסתובב כאן בחדשות

Sודית

New member
מקרה מחריד שמסתובב כאן בחדשות

אישה (שכנראה חיה לבד) עם שני בניה, שניהם בסביבות גיל העשרה. אחד הבנים נרצח.....האח השני מצא אותו דקור למוות בחדר המדרגות של ביתם......משטרה, חוקרים טביעות אצבע וכו'. המשטרה והחוקרים הגיעו למסקנה, כנראה על ידי חקירות מקיפות ואי אלו הוכחות, שהאח הוא הרוצח. עכשיו המשפט - מזעזע...... האמא יושבת בבית משפט, עוד רק קברה את בנה האחד והנה בנה השני יושב מולה בבית משפט כחשוד היחידי ברצח. ראיינו את האמא והיא כמובן לא מוכנה להאמין שהבן הוא הרוצח. פסיכולוגים אומרים שגם אם יש בה חשד שהבן הוא הרוצח, היא כנראה מנסה להדחיק את זה, כי אין בכוחה לעמוד מול עובדה כזאת. אני המומה מהסיפור ובמתח לדעת מה יהיה. אני לא יודעת ולא רוצה לדעת מה עובר על האמא הזאת. איזה מכה נוראית זאת...... סתם רציתי להוציא את זה החוצה - הסיפור הזה לא יוצא לי מהראש.
 

יוליקה

Member
מנהל
יש לי חברת ילדות החברה היחידה שלי מאז

התחתנו פחות או יותר באותו זמן...הבן שלה נולד כחצי שנה לפני בתי... אחרי שנתיים שתינו הבאנו לעולם עוד תינוק... אחרי זמן אני עברתי לעיר אחרת, רחוקה ממנה, ורק כאשר הגעתי לעיר הייתי מבקרת אותה.... חלפו השנים...גדלו הילדים...יום אחד בדרכי לעבודה שמעתי על רצח בשרון... השם שאמרו היה שם בנה הגדול של חברתי...לא יכלתי להאמין שדבר כזה יכול לקרות לה... היא תמיד היתה שקטה מופנמת...אך אכן בנה נירצח בידי בני עוולה שבאו לנקום סכסוך שהיה לחבר שלהם עם בנה... הטרגדיה לא הסתיימה...כי בנה הצעיר החליט שלא יעבור להם בשלום...וחיפש נקמה על מות אחיו...אלא שהמשטרה היתה בעקבותיו כל העת...ולכן הוא יוצא ונכנס לבית הכלא... וזה נמשך שנים, כי מי שנכנס לבית הכלא חובר לעבריינים וזה כבר כדור שלג.... טרגדיה נוראית - בן אחד נירצח והשני הפך להיות עבריין - ועל זה נותר לומר שזה קורה במשפחות הכי טובות...
 

Sודית

New member
וואוו - נשמע גם נורא

כל המשפחה נהרסת כאשר קורים מקרים כאלה. ומשום מה נראה - או שרק מראים את זה כך - שהנשים (האמהות) סובלות ממקרים כאלה הרבה יותר. שלא נדע.
 

יוליקה

Member
מנהל
זה קרה כבר לפני כ-15 שנה...

כשזה קורה אתה משקיע את עצמך בעיסוקים שמסבים את תשומת הלב מהטרגדיה... נכון, אני תמיד מתפלאת איך היא מצליחה לשרוד... אני משתדלת לא לדבר איתה לא על הילדים ולא על הנכדים שלה לא יהיו אף פעם - עצוב נורא!!
 

EK55

New member
תרגעי סודית. לא צריך להתרגש מכל דבר קטן.אז מה

הוא בסך הכל דקר את אחיו. חסרים משוגעים במדינה הזו. אני חושב שיש משוגעים יותר מאשר נורמליים שמסתובבים חופשי ואין מקום לאשפז אותם. נותנים כדור נגד שיגעון והסיפור נגמר. אני מזכיר לך שזה לא הרצח הראשון שקרה לנו. היה עוד מקרה ,אם זכרוני אינו מטעה אותי, שמעתי אותו לפני 5,000 שנים כאשר קין קינא באחיו הבל ורצח אותו. להזכירך אלה הילדים של אדם וחוה שאתמול דיברנו עליהם. מענין שגם אז היו משוגעים בעולם וקין הוא בעצם השקרן הראשון בעולם שהכחיש שהוא הרג את אחיו הבל ועוד בעצם בחוצפה הוא שיקר ובמצח נחושה ,לא פחות ולא יותר את אלוהים, כאשר אלוהים שואל אותו היכן אחיך הבל הוא עונה לו "השומר אחי אנוכי" ואז אלוהים אומר לו תשמע חביבי,אתה משחק אותה, "דמי אחיך זועקים אלי השמימה" נו טוב אולי לא דייקתי מספיק בסיפור, כי איך אפשר לזכור לאחר אלפי שנים כל פרט מה קרה אז.
 

Sודית

New member
אני לא מתרגשת אני בהלם כשאני שומעת כאלה

דברים ובכלל לא משנה אם זה קורה פעמיים או מאה פעם. אגב - הזכרת את קין והבל ובמשפט הועלה הנושא הזה. כאשר האמא אמרה בראיון שאין כזה דבר והיא אינה מאמינה שזה ייתכן שהבן הרג את אחיו, הביאו את הדוגמה של קין והבל. ו....מה שהיה הוא שיהיה וגו'......
 

גאיה ק

New member
הזוועות האלו תמיד משאירות אותנו מזועזעים

טוב שהחושים לא מתכהים על אף כל כך הרבה עוולות..
 
אין מילים לתאר

איך האמא הזו מרגישה... הלב נקרע רק מהמחשבה שיולדים ילדים ממקום של שמחה ...וכך זה נגמר...נורא.
 

Sודית

New member
נכון

אני לא מסוגלת לתאר לעצמי מה עובר על האמא הזאת. אני במתח מה יהיה במשפט. אם הבן באמת אשם אז היא בבת אחת איבדה את שני בניה - נורא.
 
למעלה